Brigade for HR department/Administration support/

Place of work
Pribinova 19, Bratislava
Contract type
internship, work experience
Start date
ASAP
Wage (gross)
6 EUR/hour6eur/brutto

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

  • Pomoc pri manažmentu pracovného cyklu zamestnanca od jeho nástupu až ukončenia pracovných pomerov
  • Príprava pracovnoprávnych dokumentov, zmlúv, dodatkov
  • Aktualizácia dát v interných a externých platformách
  • Správa osobných a elektronických zložiek zamestnancov
  • Reporting v interných systémoch,
  • Aktualizácia organizačnej štruktúry na mesačnej báze
  • Zodpovednosť za korektné vyriešenie všetkých zadaných úloh manažérom načas
  • Byť k dispozícii pre požiadavky od dodávateľov, interných klientov a manažmentu
  • Úzka spolupráca s oddeleniami v rámci ACCB a ostatných krajín podporovaných ACCB
  • Administratívna podpora HR 
  • Zodpovednosť za archiváciu dokumentov
  • Dodržiavanie interných procedúr a procesov
  • Príprava pracovných inštrukcií a účasť na príprave procedúr
  • Pracovať v súlade s požiadavkami manažéra

Employee perks, benefits

  • Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
  • Multisport Card for active free time
  • Fruit Days – fresh fruits delivered to the office everyday
  • Possibility of work from home

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University student
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Language skills

English - Upper intermediate (B2) and Slovak - Advanced (C1)

Other knowledge

Microsoft Excel - Skillful
Microsoft Word - Skillful

The position is suitable for a fresh graduate

Yes

Personality requirements and skills

  • Time management
  • Loyal
  • Team player
  • Enthusiasm for HR
  • Keen to learn more
  • Openness
  • Responsible
  • Creative

Advertiser

Brief description of the company

The everyday mission of the Arval team is to think of and introduce solutions which simplify and optimize services associated with auto mobility.Founded in 1989 and fully owned by BNP Paribas, Arval specialises in full service vehicle leasing. Arval offers its customers – professionals, SMEs and large international corporates – tailored solutions that optimise their employees' mobility and outsource the risks associated with fleet management. Expert advice and service quality, which are the foundations of Arval’s customer promise, are delivered in 28 countries by over 4,000 employees, and in 14 other countries through a network of partners. Arval’s total leased fleet adds up to over 1 000,000 vehicles throughout the world.

Number of employees

250-499 employees

Contact

Contact person: Yasmine Jalali
Tel.: +421257108000
E-mail: send CV
For the many journeys in life
ID: 4590358  Dátum zverejnenia: 30.5.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hour