Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Brigade for HR department/Administration support/
Place of work
Pribinova 19, Bratislava
Pribinova 19, Bratislava
Contract type
internship, work experience
internship, work experience
Start date
ASAP
ASAP
Wage (gross)
6 EUR/hour6eur/brutto
6 EUR/hour6eur/brutto
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
- Pomoc pri manažmentu pracovného cyklu zamestnanca od jeho nástupu až ukončenia pracovných pomerov
- Príprava pracovnoprávnych dokumentov, zmlúv, dodatkov
- Aktualizácia dát v interných a externých platformách
- Správa osobných a elektronických zložiek zamestnancov
- Reporting v interných systémoch,
- Aktualizácia organizačnej štruktúry na mesačnej báze
- Zodpovednosť za korektné vyriešenie všetkých zadaných úloh manažérom načas
- Byť k dispozícii pre požiadavky od dodávateľov, interných klientov a manažmentu
- Úzka spolupráca s oddeleniami v rámci ACCB a ostatných krajín podporovaných ACCB
- Administratívna podpora HR
- Zodpovednosť za archiváciu dokumentov
- Dodržiavanie interných procedúr a procesov
- Príprava pracovných inštrukcií a účasť na príprave procedúr
- Pracovať v súlade s požiadavkami manažéra
Employee perks, benefits
- Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
- Multisport Card for active free time
- Fruit Days – fresh fruits delivered to the office everyday
- Possibility of work from home
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
University student
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Upper intermediate (B2) and Slovak - Advanced (C1)
Other knowledge
Microsoft Excel - Skillful
Microsoft Word - Skillful
Microsoft Word - Skillful
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
- Time management
- Loyal
- Team player
- Enthusiasm for HR
- Keen to learn more
- Openness
- Responsible
- Creative
Advertiser
Brief description of the company
The everyday mission of the Arval team is to think of and introduce solutions which simplify and optimize services associated with auto mobility.Founded in 1989 and fully owned by BNP Paribas, Arval specialises in full service vehicle leasing. Arval offers its customers – professionals, SMEs and large international corporates – tailored solutions that optimise their employees' mobility and outsource the risks associated with fleet management. Expert advice and service quality, which are the foundations of Arval’s customer promise, are delivered in 28 countries by over 4,000 employees, and in 14 other countries through a network of partners. Arval’s total leased fleet adds up to over 1 000,000 vehicles throughout the world.
Number of employees
250-499 employees
Contact
ID: 4590358
Dátum zverejnenia: 30.5.2023
2023-05-30
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Assistant Spoločnosť: ARVAL COMPETENCE CENTER
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hour