Poradíme Vám?

Recepčná (študent/-ka VŠ)

ARTIN Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Našu recepciu vnímame ako kľúčový článok spoločnosti. Recepčná je prvou osobou, s ktorou sa stretávajú naše návštevy. Pomáha tiež kolegom s organizačnou a administratívnou agendou pri dennom živote ARTINu.

Hľadáme posilu, ktorá nám s tým pomôže a aj napriek aktuálnej situácii vezme do vlastných rúk nasledujúcu agendu:

- zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie – prijímanie návštev, príprava a zabezpečenie občerstvenia
- správa konferenčných miestností/ zasadačiek, spoločných priestorov (kuchynka, chill out, ...)
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie – klienti, dodávatelia, banky, štátne inštitúcie a pod.
- spracovanie, evidencia a rozdelenie korešpondencie, účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- práce administratívneho charakteru: nahrávanie dokumentov do interného systému, skenovanie, kopírovanie, zväzovanie dokumentov
- kontrola stavu a zabezpečenie objednávok/nákupu kancelárskych potrieb, spotrebného tovaru a občerstvenia

Zamestnanecké výhody, benefity

- firemný kurz angličtiny hradený zamestnávateľom
- príspevok na stravné
- parkovacie miesto v garážovom dome
... a ďalšie benefity, ktoré radi predstavíme osobne.

Informácie o výberovom konaní

Výberový proces prebieha online spolu s HR a Operations manažérkou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aby bolo tvoje pôsobenie u nás v ARTIN-e úspešné, očakávame, že budeš:

- príjemne vystupovať a ochota pomáhať kolegom
- prichádzať aktívne s nápadmi, zlepšeniami a riešeniami, lebo nám záleží na rozvoji
- mať pozorné oko pri práci s číslami, lebo spoľahlivosť je pre nás dôležitá
- udržiavať poriadok nielen na recepcii, ale pomôžeš s tým aj v spoločných priestoroch
- vedieť vyriešiť požiadavky z rôznych oblastí života firmy, lebo budeš mať našu dôveru
- komunikovať nielen v slovenčine, ale aj v angličtine, pretože naši klienti sú medzinárodní

Výhodou je, ak sa nebojíš jazdiť autom po Bratislave.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ARTIN Solutions je spoločnosť poskytujúca profesionálne IT služby už viac ako 13 rokov. Sme globálna spoločnosť so zákazníkmi vo viac ako 17 krajinách po celom svete.

Sústredíme sa na vývoj softvéru na mieru, OSS/BSS riešenia pre telekomunikácie, Identity Access Management (IAM), Customer Communications Management (CCM) a informačnú bezpečnosť .
Dlhoročné skúsenosti z týchto oblastí sa nám darí úspešne uplatňovať v rôznych segmentoch trhu ako sú telekomunikácie, poisťovníctvo, bankovníctvo a neziskový sektor.

Je nás už viac ako 100. Pridaj sa k nám do tímu IT testerov, vývojárov, analytikov, projektových manažérov alebo back-office.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Alžbeta Némethová
E-mail: poslať životopis
ID: 4196464  Dátum zverejnenia: 5.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.