Operations Manager

Arthur Hunt s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 000 EUR/mesiacalebo dohodou. Výsledná mzda bude stanovená na základe skúseností a seniority vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Komplexná zodpovednosť za operatívne riadenie spoločnosti v súlade s platnou legislatívou a výkon činností súvisiacich s tvorbou stratégie a procesmi smerujúcimi k napĺňaniu stanovených cieľov Majiteľom spoločnosti
  • Komunikáciu s domácimi a zahraničnými zákazníkmi - účasť na obchodno-technických rokovaniach; spracovanie dopytov; príprava podkladov pre uzatvorenie zmluvy vrátane záruk a poistení; v prípade potreby spolupráca so špecialistami obchodného práva a bankovníctva
  • Zodpovednosť za uzatvorenie zmlúv / objednávok a ich dodatkov so zákazníkom
  • Vedenie projektov - koordinácia a prideľovanie úloh Projektovým manažérom tak, aby projekty boli materiálne, personálne aj finančne zabezpečené, tiež Office Managerovi, Účtovníkovi a Správcovi majetku; riadenie a rozvoj zvereného tímu 
  • Objednávanie zmluvne dohodnutých výrobkov a služieb
  • Reportovanie na pravidelných poradách Majiteľovi spoločnosti
  • Zodpovednosť za dodržanie dodacích termínov a v prípade potreby zabezpečenie úprav podpísaných kúpnych zmlúv, zmlúv o dielo, respektíve potvrdených objednávok
  • Samostatné riešenie všetkých reklamačných a iných kvalitatívnych problémov
  • Vyhodnotenie správy po ukončení projektu po stránke ekonomickej
  • Spracovanie databázy o konkurenčných cenách, zmluvných vzťahoch a iných dokumentoch nevyhnutých pre obchodné činnosti
  • Zodpovednosť za podklady pre vystavenie faktúr a iných účtovných a daňových podkladov, ich archiváciu, vystavovanie dobropisov a ťarchopisov
  • Vymáhanie pohľadávok od zákazníkov
  • Zodpovednosť za odovzdanie technickej dokumentácie, sprievodnej dokumentácie, návodov, noriem, ak je to zmluvne požadované
  • Manažment záručného a pozáručného servisu v rámci projektov v zmysle dohodnutých zmlúv (vrátane školiacich činností a poradenstva)
  • Zabezpečenie vykonania previerky stavebnej pripravenosti k montáži u zákazníka pred zahájením montáže; organizačná príprava realizácie prác vykonávania funkčných a garančných skúšok a prebratia zariadenia zákazníkom

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, spĺňajúcich požiadavky nášho klienta. Ďakujeme za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Naším klientom je popredná výrobná spoločnosť pôsobiaca v oblasti montáže a demontáže výrobných liniek.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

10

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ​Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
  • Minimálne 10 rokov odbornej praxe vo výrobnej spoločnosti a minimálne 3 roky riadiacich skúseností
  • Výrobno-technické znalosti
  • Znalosť noriem ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
  • Aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka (úroveň B2)
  • PC užívateľ – znalosť Microsoft Office a Recru výhodouVodičský preukaz sk. B
  • Obchodné a ekonomické zručnosti
  • Strategické myslenie
  • Inovatívnosť
  • Komunikačné zručnosti
  • Analytické schopnosti a úsudok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodná personálno-poradenská, executive search spoločnosť, pôsobiaca na trhu od r. 1991.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4790976  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 5 000 EUR/mesiac