Správca kmeňových dát - miesto výkonu práce Nitra, Komárno alebo Nové Zámky

Miesto práce
Nitriansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Správca kmeňových dát je zodpovedný za správu a údržbu systémov kmeňových dát v organizácii a za zabezpečenie presnosti, konzistencie a integrity dát naprieč rôznymi organizačnými jednotkami. Táto pozícia zahŕňa zadávanie dát, analýzu dát, konfiguráciu systémov a spoluprácu s rôznymi oddeleniami.

  • Vytváranie, aktualizácia a správa kmeňových dát v interných systémoch, ako je SAP S/4HANA.
  • Zabezpečenie presnosti a konzistencie kmeňových dát v rámci všetkých Arriva spoločností na Slovensku.
  • Vykonávanie pravidelných auditov a čistenie dát s cieľom odhaliť a opraviť nezrovnalosti.
  • Nastavovanie a správa štruktúr kmeňových dát v ERP systémoch.
  • Podpora aktualizácií a vylepšení systémov týkajúcich sa správy kmeňových dát.
  • Spolupráca s rôznymi oddeleniami pri riešení požiadaviek a problémov v oblasti kmeňových  dát.
  • Poskytovanie školení a podpory používateľom v oblastiach správy dát a používania nástrojov.
  • Generovanie a analýza reportov súvisiacich s kmeňovými dátami na podporu obchodných rozhodnutí.
  • Zabezpečenie súladu s politikou správy dát a vytváranie dátových štandardov.
  • Dokumentácia procesov správy dát a príprava návodov a školiteľských materiálov.
  • Spolupráca na projektoch súvisiacich s kmeňovými dátami.


Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou.
  • 7,5 hodinový pracovný čas, v pružnej pracovnej dobe, ktorá umožňuje efektívne plánovať svoj deň.
  • Stravné lístky/príspevok na stravovanie v hodnote 7,10 € s tým, že zamestnanec si z tejto sumy hradí iba 1,02 €.
  • Zamestnávateľ prispieva na doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier), čím zvyšuje finančné zabezpečenie na dôchodok.
  • Možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.
  • Okrem odmien pri pracovných jubileách aj ďalšie firemné benefity, ktoré vyplývajú z Kolektívnej zmluvy.
  • Možnosť čiastočne pracovať z domu formou Telepráce alebo Home officu.
  • Možnosť zúčastňovať sa a uvoľniť sa po práci s kolegami na rôznych firemných akciách a podujatiach.

Informácie o výberovom konaní

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, zašlite nám svoj profesijný životopis. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom o túto pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.
Spoločnosti ARRIVA spracúvajú osobné údaje na účely a v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 3-5 rokov praxe v oblasti správy dát alebo na obdobnej pozícii, ideálne v prostredí ERP systémov.
  • Analytické myslenie a zameranie na detail.
  • ​Výborné komunikačné zručnosti.​
  • Schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme a v dynamickom pracovnom prostredí.
  • Flexibilita, samostatnosť, precíznosť.
  • Skúsenosti so SAP, dátovou integráciou a migračnými procesmi sú veľkou výhodou.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ARRIVA na Slovensku a vo svete

Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Pôsobí v Bratislavskom, Košickom, Nitrianskom, Trnavskom a Žilinskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2017 prevádzkuje spoločnosť službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA zamestnáva na Slovensku viac ako 2 500 zamestnancov a prevádzkuje viac ako 1 500 autobusov. Tvorí ju šesť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.

ARRIVA je popredným poskytovateľom osobnej dopravy v celej Európe, zamestnáva 35 500 ľudí a prepraví približne 1,5 miliardy cestujúcich v 10 európskych krajinách. S autobusmi, vlakmi, autokarmi, električkami, vodnými autobusmi, systémami zdieľania bicyklov a dopravnými riešeniami na požiadanie. ARRIVA hrdo spája ľudí a komunity bezpečne, spoľahlivo a udržateľne, pričom tieto služby poskytuje každý deň lepším spôsobom. ARRIVA pôsobí v Českej republike, Chorvátsku, Maďarsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku, Španielsku a Spojenom kráľovstve.

Viac informácií o skupine ARRIVA nájdete na stránke:
www.arriva.co.uk

Kontakt

Kontaktná osoba: Jana Süttöová
Tel.: +421915308308
E-mail: poslať životopis
ID: 4949787  Dátum zverejnenia: 28.10.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac