Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér obstarávania
ARRIVA Slovakia a.s.
Miesto práce
Komárno
Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 1.300 €, ročný bonus do výšky základnej mesačnej mzdy, vyplatený na základe splnenia stanovených cieľov
1 300 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 1.300 €, ročný bonus do výšky základnej mesačnej mzdy, vyplatený na základe splnenia stanovených cieľov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvoj a budovanie stratégie obstarávania materiálov a služieb kategórie priamych výdavkov, vrátane zhromažďovania obchodných požiadaviek a príslušných údajov a dát o cenách a objemoch.
- Vypracovanie stratégie a realizácia miestnych tendrov podľa potreby, ako aj úzka spolupráca s príslušnými manažérmi skupiny Arriva pri skupinových tendroch.
- Zabezpečenie zberu dát, vykonanie analýz výdavkov príslušnej kategórie, príprava podkladov a materiálov pre vykonanie tendra, jeho realizácia, vyhodnotenie a implementácia.
- Implementácia skupinových a miestnych stratégií a dohôd kategórie priamych výdavkov na dodávky tovarov a služieb, zabezpečenie monitorovania a súladu s nimi.
- Budovanie a spravovanie vzťahov s dodávateľmi s cieľom zlepšovať výkon a zabezpečovať inovácie.
- Rozvíjanie a spravovanie siete všetkých zainteresovaných strán do obstarávania materiálov a služieb kategórie priamych výdavkov, za účelom zabezpečenia úplného porozumenia obchodným požiadavkám a efektívnosti obstarávania tovarov a služieb a riadenie projektov kategórie.
- Rozvíjať efektívne pracovné vzťahy s manažérmi a nákupcami tak, aby bolo zabezpečené efektívne a racionálne vykonávanie stratégií kategórie.
- Zabezpečiť súlad so schválenými zásadami a štandardami obstarávania a delegovaním právomocí.
Hodnotenie a ukazovatele
Kľúčové kritériá výkonnosti a úspechu sa každoročne určujú prostredníctvom procesu riadenia výkonnosti, medzi ktoré patria:
- Efektivita Opexu prostredníctvom úspor pri obstarávaní.
- Riadenie dodávateľských zmlúv a zvyšovanie výkonnosti (včasnosť a úplnosť dodávok, kvalita,... ).
- Výdavky na základe zmlúv.
- Racionalizácia dodávateľskej siete.
- Vypracovanie stratégie a realizácia miestnych tendrov podľa potreby, ako aj úzka spolupráca s príslušnými manažérmi skupiny Arriva pri skupinových tendroch.
- Zabezpečenie zberu dát, vykonanie analýz výdavkov príslušnej kategórie, príprava podkladov a materiálov pre vykonanie tendra, jeho realizácia, vyhodnotenie a implementácia.
- Implementácia skupinových a miestnych stratégií a dohôd kategórie priamych výdavkov na dodávky tovarov a služieb, zabezpečenie monitorovania a súladu s nimi.
- Budovanie a spravovanie vzťahov s dodávateľmi s cieľom zlepšovať výkon a zabezpečovať inovácie.
- Rozvíjanie a spravovanie siete všetkých zainteresovaných strán do obstarávania materiálov a služieb kategórie priamych výdavkov, za účelom zabezpečenia úplného porozumenia obchodným požiadavkám a efektívnosti obstarávania tovarov a služieb a riadenie projektov kategórie.
- Rozvíjať efektívne pracovné vzťahy s manažérmi a nákupcami tak, aby bolo zabezpečené efektívne a racionálne vykonávanie stratégií kategórie.
- Zabezpečiť súlad so schválenými zásadami a štandardami obstarávania a delegovaním právomocí.
Hodnotenie a ukazovatele
Kľúčové kritériá výkonnosti a úspechu sa každoročne určujú prostredníctvom procesu riadenia výkonnosti, medzi ktoré patria:
- Efektivita Opexu prostredníctvom úspor pri obstarávaní.
- Riadenie dodávateľských zmlúv a zvyšovanie výkonnosti (včasnosť a úplnosť dodávok, kvalita,... ).
- Výdavky na základe zmlúv.
- Racionalizácia dodávateľskej siete.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zľavnené cestovné.
- 7,5 hodinový pracovný čas.
- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti.
- Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier).
- Možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.
- Odmeny pri pracovných a životných jubileách:
- Ďalšie výhody vyplývajúce z Kolektívnej zmluvy.
- 7,5 hodinový pracovný čas.
- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti.
- Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier).
- Možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.
- Odmeny pri pracovných a životných jubileách:
- Ďalšie výhody vyplývajúce z Kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, zašlite svoj profesný životopis na adresu [email protected]. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom o túto pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Analytické schopnosti a riešenie problémov.
- Samostatnosť, cieľavedomosť.
- Precíznosť, zodpovednosť.
- Vyjednávacie schopnosti, komunikatívnosť.
- Odolnosť voči stresovým situáciám.
- Obchodné vyjednávanie.
- Znalosť obchodných zmlúv.
- Cenové analýzy, cenová politika.
- Samostatnosť, cieľavedomosť.
- Precíznosť, zodpovednosť.
- Vyjednávacie schopnosti, komunikatívnosť.
- Odolnosť voči stresovým situáciám.
- Obchodné vyjednávanie.
- Znalosť obchodných zmlúv.
- Cenové analýzy, cenová politika.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti
ARRIVA na Slovensku a vo svete
Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Pôsobí v Bratislavskom, Košickom, Nitrianskom, Trnavskom a Žilinskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2017 prevádzkuje spoločnosť službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA zamestnáva na Slovensku viac ako 2 500 zamestnancov a prevádzkuje viac ako 1 500 autobusov. Tvorí ju šesť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.
ARRIVA je popredným poskytovateľom osobnej dopravy v celej Európe, zamestnáva 35 500 ľudí a prepraví približne 1,5 miliardy cestujúcich v 10 európskych krajinách. S autobusmi, vlakmi, autokarmi, električkami, vodnými autobusmi, systémami zdieľania bicyklov a dopravnými riešeniami na požiadanie. ARRIVA hrdo spája ľudí a komunity bezpečne, spoľahlivo a udržateľne, pričom tieto služby poskytuje každý deň lepším spôsobom. ARRIVA pôsobí v Českej republike, Chorvátsku, Maďarsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku, Španielsku a Spojenom kráľovstve.
Viac informácií o skupine ARRIVA nájdete na stránke:
www.arriva.co.uk
Kontakt
Kontaktná osoba: Jana Süttöová
Tel.: +421 915 308 308
E-mail: poslať životopis
ARRIVA na Slovensku a vo svete
Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Pôsobí v Bratislavskom, Košickom, Nitrianskom, Trnavskom a Žilinskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2017 prevádzkuje spoločnosť službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA zamestnáva na Slovensku viac ako 2 500 zamestnancov a prevádzkuje viac ako 1 500 autobusov. Tvorí ju šesť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.
ARRIVA je popredným poskytovateľom osobnej dopravy v celej Európe, zamestnáva 35 500 ľudí a prepraví približne 1,5 miliardy cestujúcich v 10 európskych krajinách. S autobusmi, vlakmi, autokarmi, električkami, vodnými autobusmi, systémami zdieľania bicyklov a dopravnými riešeniami na požiadanie. ARRIVA hrdo spája ľudí a komunity bezpečne, spoľahlivo a udržateľne, pričom tieto služby poskytuje každý deň lepším spôsobom. ARRIVA pôsobí v Českej republike, Chorvátsku, Maďarsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku, Španielsku a Spojenom kráľovstve.
Viac informácií o skupine ARRIVA nájdete na stránke:
www.arriva.co.uk
Kontakt
Kontaktná osoba: Jana Süttöová
Tel.: +421 915 308 308
E-mail: poslať životopis
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3824731
Dátum zverejnenia: 4.12.2019
2019-12-04
lokalita: Komárno Pozícia: Nákupca Spoločnosť: ARRIVA Slovakia a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac