Logo ARISE s.r.o.

Asistent/ka a back-office podpora

ARISE s.r.o.

Miesto práce
Hattalova 12A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
15.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiacSpomenutá fixná mesačne fakturovaná suma, ku ktorej patria aj bonusy a odmeny do výšky 300€ za výkon a aktivitu, 13.plat. PREFERUJEME spoluprácu formou ŽIVNOSTI/ FAKTURÁCIE.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáte si flexibilnú pracovnú dobu ?

Viete sa hravo zorganizovať aj v prípade ad-hoc úloh ?

Vyhovuje Vám práca zameraná na komunikáciu s ľuďmi ?

SKVELÉ! My Vás totiž hľadáme.

Venujeme sa financiám a pri práci s klientom si dávame záležať na odbornosti, efektivite a kvalite. Do tímu hľadáme pravú ruku konateľa, ktorá bude napomáhať nielen s napĺňaním našich hodnôt ale aj s backofficom a servisom klientov kancelárie.

Aké úlohy čakajú na novú posilu?

  • back-office a spracovanie administratívy konateľa
  • spracovanie zmluvnej dokumentácie a podkladov pre klientov kancelárie
  • manažment kalendára a TO DO listov
  • e-mailovú a telefonickú komunikáciu s klientmi a spolupracujúcimi spoločnosťami (NIE oslovovanie/ akvizícia nových klientov)
  • riešenie servisných úkonov klientov kancelárie (ako sú zmeny údajov, koniec platnosti produktu a pod.)
  • iné aktivity mimo kancelárie, ako sú doručenie podkladov do banky, na poštu, na úrady

Naše hlavné očakávanie je, že sa na Vás budeme môcť plne spoľahnúť a k práci budete pristupovať ako jej vlastník. S touto zodpovednosťou prichádza aj veľká dávka flexibility, kde sa vieme časovo prispôsobiť Vašim potrebám.

PREFERUJEME spoluprácu formou ŽIVNOSTI/fakturácie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Za benefit považujeme aj úzky a stabilný tím, kde sa poznáme, sme na jednej vlne, a sme predovšetkým ľudia. Benefitom je aj:

  • možnosť ovplyvnenia príjmu, bonusy a odmeny do výšky 300 eur za výkon a aktivitu, 13. plat
  • stabilita fixného platu aj v prípade spolupráce na živnosť, 
  • služobný mobil a notebook aj na súkromné účely
  • flexibilný pracovný čas
  • kompletné zaškolenie a tím odborníkov, ktorí radi poradia a odovzdajú svoje skúsenosti
  • pravidelné školenia a teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Milá uchádzačka, uchádzač,
tešíme sa, že ste inzerát dočítali až sem. Budeme radi, ak nám zašlete Váš životopis a napíšte nám pár slov o sebe - čím Vás pozícia zaujala, prípadne, či s podobnou pozíciou už máte skúsenosť.
Ozveme sa každému kandidátovi, či už telefonicky alebo emailom.
Tím Arise

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

14.5.2024 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Google Drive - Mierne pokročilý
Strojopis - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Administratíva, backoffice, klientsky pracovník a iné

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Je pre nás dôležité, aby naša nová posila bola:

  • samostatná s veľkou dávkou zodpovednosti – t.j. vedieť si postrážiť termíny a povinnosti, doťahovať úlohy, riešiť vzniknuté situácie
  • zorganizovaná (s nádychom multitaskingu) - vedieť si efektívne zorganizovať pravidelné aj ad-hoc úlohy, a na nič nezabudnúť
  • proklientska a komunikačne zdatná – keďže pracujeme s klientom, je dôležité vedieť porozumieť potrebám druhej strany, vedieť jasne a efektívne komunikovať telefonicky aj písomne
  • s pozitívnym vzťahom k digitálnym nástrojom, online platformám a technológiám
  • ktorú baví svet financií, alebo má s finančnými produktami skúsenosť – nehľadáme len človeka, ktorý zvládne danú prácu, ale ktorého to bude baviť rovnako ako nás. V takom nastavení sa pracuje oveľa lepšie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nie sme len jednou z mnohých "tuctových" firiem. Riadime sa heslom ZODPOVEDNE, PROFESIONÁLNE A HLAVNE INAK! Máme viac, ako 17 ročné skúsenosti v podnikaní - obchod, služby, financie. Naše skúsenosti sme sa rozhodli zúročiť a spojiť v jeden celok tak, aby sme mohli poskytovať ešte kvalitnejšie a komplexnejšie služby. Preto od roku 2019 pôsobíme na realitnom i finančnom trhu v mene spoločnosti ARISE. Našou zásadou je poskytovať všetkým klientom kvalitné, transparentné a spoľahlivé služby. Spokojnosť klienta je náš cieľ a najvyšší úspech. Usilujeme sa o budovanie dlhodobých vzťahov prostredníctvom pretavovania našich firemných hodnôt do každodenných činností.

Kontakt

Kontaktná osoba: Marián Petreje
E-mail: poslať životopis
ID: 4811453  Dátum zverejnenia: 18.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac