Asistent/ka a back-office podpora
ARISE s.r.o.
Hattalova 12A, Bratislava
živnosť
15.5.2024
1 300 - 1 500 EUR/mesiacSpomenutá fixná mesačne fakturovaná suma, ku ktorej patria aj bonusy a odmeny do výšky 300€ za výkon a aktivitu, 13.plat. PREFERUJEME spoluprácu formou ŽIVNOSTI/ FAKTURÁCIE.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte si flexibilnú pracovnú dobu ?
Viete sa hravo zorganizovať aj v prípade ad-hoc úloh ?
Vyhovuje Vám práca zameraná na komunikáciu s ľuďmi ?
SKVELÉ! My Vás totiž hľadáme.
Venujeme sa financiám a pri práci s klientom si dávame záležať na odbornosti, efektivite a kvalite. Do tímu hľadáme pravú ruku konateľa, ktorá bude napomáhať nielen s napĺňaním našich hodnôt ale aj s backofficom a servisom klientov kancelárie.
Aké úlohy čakajú na novú posilu?
- back-office a spracovanie administratívy konateľa
- spracovanie zmluvnej dokumentácie a podkladov pre klientov kancelárie
- manažment kalendára a TO DO listov
- e-mailovú a telefonickú komunikáciu s klientmi a spolupracujúcimi spoločnosťami (NIE oslovovanie/ akvizícia nových klientov)
- riešenie servisných úkonov klientov kancelárie (ako sú zmeny údajov, koniec platnosti produktu a pod.)
- iné aktivity mimo kancelárie, ako sú doručenie podkladov do banky, na poštu, na úrady
Naše hlavné očakávanie je, že sa na Vás budeme môcť plne spoľahnúť a k práci budete pristupovať ako jej vlastník. S touto zodpovednosťou prichádza aj veľká dávka flexibility, kde sa vieme časovo prispôsobiť Vašim potrebám.
PREFERUJEME spoluprácu formou ŽIVNOSTI/fakturácie.
Zamestnanecké výhody, benefity
Za benefit považujeme aj úzky a stabilný tím, kde sa poznáme, sme na jednej vlne, a sme predovšetkým ľudia. Benefitom je aj:
- možnosť ovplyvnenia príjmu, bonusy a odmeny do výšky 300 eur za výkon a aktivitu, 13. plat
- stabilita fixného platu aj v prípade spolupráce na živnosť,
- služobný mobil a notebook aj na súkromné účely
- flexibilný pracovný čas
- kompletné zaškolenie a tím odborníkov, ktorí radi poradia a odovzdajú svoje skúsenosti
- pravidelné školenia a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
tešíme sa, že ste inzerát dočítali až sem. Budeme radi, ak nám zašlete Váš životopis a napíšte nám pár slov o sebe - čím Vás pozícia zaujala, prípadne, či s podobnou pozíciou už máte skúsenosť.
Ozveme sa každému kandidátovi, či už telefonicky alebo emailom.
Tím Arise
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Google Drive - Mierne pokročilý
Strojopis - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Je pre nás dôležité, aby naša nová posila bola:
- samostatná s veľkou dávkou zodpovednosti – t.j. vedieť si postrážiť termíny a povinnosti, doťahovať úlohy, riešiť vzniknuté situácie
- zorganizovaná (s nádychom multitaskingu) - vedieť si efektívne zorganizovať pravidelné aj ad-hoc úlohy, a na nič nezabudnúť
- proklientska a komunikačne zdatná – keďže pracujeme s klientom, je dôležité vedieť porozumieť potrebám druhej strany, vedieť jasne a efektívne komunikovať telefonicky aj písomne
- s pozitívnym vzťahom k digitálnym nástrojom, online platformám a technológiám
- ktorú baví svet financií, alebo má s finančnými produktami skúsenosť – nehľadáme len človeka, ktorý zvládne danú prácu, ale ktorého to bude baviť rovnako ako nás. V takom nastavení sa pracuje oveľa lepšie.