Asistentka konateľa

Arisan, s.r.o.

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacplný úväzok od 1100€/Brutto, skr. úväzok od 550€/Brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre jednu z najväčších personálnych agentúr na Slovensku hľadáme niekoho na pozíciu Asistentky konateľa.

Náplň práce:
  • Spracovávanie dokumentácie, ktorá je potrebná na schválenie riaditeľom.
  • Organizovanie obchodných stretnutí a starostlivosť o ich plynulý priebeh.
  • Zabezpečovanie dodržiavania prioritných úloh a plnenia požiadaviek riaditeľa.
  • Vytváranie a digitalizácia dokumentov.
  • Administratívna činnosť.
  • Zaznamenávanie doručenej pošty.
  • Vykonávanie ďalších úloh podľa pokynov a potrieb.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Môžeš si vybrať, či chceš pracovať na plný alebo skrátený úväzok od PO do PIA.
  • Pre tvoju prácu Ti poskytneme laptop a firemný telefón.
  • V našej firme pracuje mladý, dynamický a priateľský kolektív, ktorý ťa privíta s úsmevom.
  • Pravidelne organizujeme firemné akcie a teambuildingy, aby sme posilnili náš tím a zlepšili vzájomné vzťahy.
  • Ak chceš rásť v kariére, máš možnosť kariérneho rastu a rozvoja v našej spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Budeme prijímať do výberového konania iba životopisy s fotkou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Administratíva

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Samostatnosť a efektívna organizácia práce a času.
  • Zodpovedné myslenie.
  • Príjemné vystupovanie.
  • Rýchla adaptabilita na nové úlohy a prostredie.
  • Dobré komunikačné schopnosti.
  • Schopnosť riešiť problémy a rozhodovať sa pod tlakom s profesionálnym prístupom.
  • Skúsenosť s podobnou prácou.



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Arisan je účtovno-poradenská spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou v Bratislave, Trnave, Trenčíne, Prahe, Plzni, Jihlave.

Našou hlavnou činnosťou je účtovné a daňové poradenstvo, finančná optimalizácia a ekonomicko-obchodné poradenstvo so zameraním na rozvoj podnikania.

Pôsobíme na trhu už 20 rokov a naším hlavným poslaním je poskytovať klientom kvalitné ekonomické služby pre úspešný rozvoj obchodných aktivít. Pri našej práci sa prispôsobujeme dynamickým požiadavkám klientov. Využívame na to inovatívne nástroje, ktoré nám pomáhajú dosiahnuť efektívnu podporu podnikania našich zákazníkov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Kristína Jurčiaková
E-mail: poslať životopis
ID: 4811431  Dátum zverejnenia: 18.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac