Team leader pre oblasť miezd a personálnej administratívy

Miesto práce
Žilinský kraj, Poľsko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

VAŠA POZÍCIA:
· táto pozícia ponúka skvelú možnosť pre lídra, ktorý chce aktívne pôsobiť na projekte transféru aktívít v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy od slovenského klienta do Centra zdieľaných služieb (SSC) v Tychy (POL). Súčasťou práce je zabezpečiť fungovanie týchto aktivít pre zamestnancov na Slovensku.
· budete riadiť malý tím referentov Miezd a Personálnej administratívy zodpovedný za poskytovanie služieb presne a načas pre slovenskú spoločnosť s viac ako 4000 zamestnancami. Súčasťou práce je aj vykonávanie mzdových auditov.
· budete pracovať v prostredí transverzálnych vzťahov s rôznymi partnermi – zamestnanci, nadriadení, pracovníci HR; budete udržiavať mzdové údaje v inf.systéme, aktualizovať ich, zadávať a kalkulovať s dôrazom na ich dôvernosť.
· budete zodpovedný za dosiahnutie alebo prekročenie stanovenej úrovne služieb (SLA) a indikátorov (KPI), riadiť proces zlepšovania a implementácie procesných zmien v súlade so slovenskou legislatívou a procedúrami na strane klienta.
· Vašou úlohou bude riadenie tímu, vrátane účasti na nábore, školeniach a kariérneho rozvoja; budete mať zodpovednosť za definovanie tímových priorít, za zabezpečenie súladu s existujúcou politikou a procedúrami, s cieľom dosiahnuť alebo prekročiť ročné výkonnostné ciele; a zároveň vytvoriť príjemné pracovné prostredie.
· budete zodpovedný za budovanie a udržiavanie vzťahov s kľúčovými zainteresovanými stranami vo Vašej oblasti a riadiť proces štandardizácie; viesť pravidelné kontrolné stretnutia s cieľom zosúladiť priority a aplikovať najlepšie známe procesy.
· budete súčasťou tímu vedúcich pracovníkov zaradený priamo pod Vedúcim prevádzky SSC.

POŽIADAVKY:
· štúdium v oblasti Riadenia ľudských zdrojov alebo primerané skúsenosti (minimálne 3 roky v oblasti spracovania miezd)
· výborná znalosť legislatívy a smerníc v oblasti sociálneho poistenia a spracovania miezd
· slovenský jazyk slovom aj písmom, anglický jazyk na úrovni B2, poľský jazyk výhodou
· silná orientácia na čísla, analytické myslenie, orientácia na výsledky
·schopnosť pracovať samostatne v náročnom a meniacom sa prostredí
·schopnosť pracovať z rôznymi informačnými systémami (vrátane SAP) je výhodou
·schopnosť definovať priority pre svoj tím

Zamestnanecké výhody, benefity

PONÚKAME VÁM:
· príležitosť pre profesionálny rozvoj v medzinárodnom prostredí druhého najväčšieho výrobcu automobilov v Európe,
· účasť na procese transféru mzdových služieb, príležitosť viesť tím na medzinárodnom projekte v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy,
· atraktívnu mzdu a balík benefitov (vrátane zaujímavých zliav na produkty Opel / Vauxhall pre Vás a členov Vašej rodiny)
·príjemné a komfortné pracovné prostredie, v ktorom oceníme Vaše nasadenie.

Možnosť práce z domu 6 dní v mesiaci

Informácie o výberovom konaní

CV prosím posielajte na adresu:
[email protected]

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

29.2.2020 (ostáva ešte 13 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Popredný svetový výrobca automobilov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Poľský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

samostatnosť, cieľová orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Arios - personálna agentúra poskytujúca komplexné služby a poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov. Náš tím skúsených špecialistov zastrešuje profesionálne výberové procesy tak na priame výrobné pozície ako aj pre oblasť stredného a vyššieho manažmentu a špecialistov z rôznych oblastí. Sme držiteľmi Licencie na sprostredkovanie zamestnania za úhradu a Licencie na činnosť agentúry dočasného zamestnávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ARIOS - human resources, s r. o.
Nové Záhrady I 13/A
821 05 Bratislava
http://arioshr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Kovárová
Tel.: +421910195218
E-mail: poslať životopis
ID: 3867119  Dátum zverejnenia: 10.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac