Office Asistent

Arimex Bratislava spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Spracovávanie hospodárskej korešpondencie a elektronickej pošty
  • Príprava materiálov a podkladov k poradám vedenia spoločnosti
  • Spracovávanie zmlúv/ Evidencia zmlúv
  • Administratívna podpora kolegov v rôznych ad hoc úlohách
  • Prijímanie návštev
  • Zabezpečenie chodu recepcie a priestorov firmy
  • Iné administratívne úlohy súvisiace s prevádzkou a činnosťou spoločnosti
  • Vyhľadávanie a spracovanie informácií pre manažment
  • Organizovanie firemných akcií a podujatí

Typický deň na pozícii Office Asistent zahŕňa spracovávanie korešpondencie, evidenciu zmlúv, administratívnu podporu kolegov a zabezpečenie chodu recepcie a priestorov firmy.

Typická pracovná doba pre pozíciu Office Asistent je 8 hodín denne, prípadne v závislosti od potrieb spoločnosti a dohody s nadriadenými.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Získavaš zázemie stabilnej spoločnosti s viac ako 32 ročným pôsobením na trhu.
  • Môžeš získať motivujúce výkonnostné nelimitované finančné ohodnotenie nad základnú zložku platu.
  • Máš k dispozícii lekársku starostlivosť v réžii firmy.
  • Môžeš využívať MULTISPORT kartu a udržiavať si zdravie.
  • Máš k dispozícii moderné kancelárske priestory v atraktívnej lokalite blízko obchodného centra.
  • Máš možnosť pracovať s príjemným pracovným kolektívom a v transparentnej firemnej kultúre.
  • Máš skrátenú pracovnú dobu spojenú s tvojou dĺžkou pôsobenia vo firme a možnosť využiť Sick days.
  • Môžeš sa tešiť z finančných, voľnočasových a zážitkových benefitov.
  • Máš možnosť profesionálneho rastu a odborného vzdelávania.
  • Môžeš sa zúčastniť teambuildingov a zlepšiť tímovú spoluprácu.
  • Ak sa ukážeš ako vhodný kandidát, môžeš sa stať súčasťou našej inovatívnej a perspektívnej firmy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchod, marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Príjemné vystupovanie
  • Vysoko rozvinuté komunikačné schopnosti
  • Pokročilá úroveň MS Office balíka
  • Strojopis pokročilý
  • Profesionálny prístup
  • Dobrá organizácia času
  • Flexibilita a schopnosť riešiť problémy
  • Schopnosť pracovať samostatne
  • Typicky požadovaný typ vzdelania: SŠ s maturitou
  • Hard skills: Pokročilá úroveň MS Office balíka, strojopis pokročilý
  • Soft skills: Príjemné vystupovanie, vysoko rozvinuté komunikačné schopnosti, profesionálny prístup, dobrá organizácia času, flexibilita a schopnosť riešiť problémy, schopnosť pracovať samostatne

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa tuzemským i zahraničným obchodom v oblasti agrokomodít s významnou pozíciou na trhu od roku 1992.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Braunová
E-mail: poslať životopis
ID: 3868094  Dátum zverejnenia: 2.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac