
Senior účtovník/čka / skrátený úväzok / živnosť
AreKont, s. r. o.
Trencin, Gen. M. R. Štefánika, Trenčín
skrátený úväzok, živnosť
ASAP
800 EUR/mesiacod 800 EUR / btto / 4 hod. úväzok, finálna suma sa bude odvíjať od skúseností a znalostí uchádzačky/uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie kompletnej účtovnej agendy podvojného účtovníctva zverených klientov
- spracovanie mesačných uzávierok, výkazov DPH, spracovanie ročnej účtovnej závierky a daňových priznaní k dani z príjmu PO
- komunikácia s klientmi účtovnej kancelárie a štátnymi inštitúciami (FS, SP, ZP a pod.)
- spolupráca s ostatnými kolegami v rámci spoločnosti
- práca v účtovnom systéme KROS – Omega (znalosť výhodou)
- spracovanie štatistických výkazov
- účtovanie majetku a odpisov majetku v zmysle platnej legislatívy
- určovanie / nastavenie metodiky účtovania v spoločnosti klienta, v prípade potreby konzultácie s fakturačným oddelením klienta (legislatívna podpora fakturácie z pohľadu DPH, odvolávky na zákon a i.)
- príprava podkladov pre potreby auditu
- príprava podkladov pre daňové kontroly, asistencia pri daňových kontrolách, prípadne akýchkoľvek iných kontrolách zo strany Sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní
- orientácia v oblasti daňovej legislatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
- exkluzívne pracovné prostredie
- práca v stabilnej firme, rešpektujúce a ústretové šéfstvo
- pravidelné odborné školenia v oblasti daní a účtovníctva
- mimoriadne odmeny
- free coffee každý deň
- flexibilná pracovná doba, víkendy a sviatky voľné
- výborná dostupnosť z vlakovej a autobusovej stanice, prípadne z centra mesta
- parkovacie miesto v sídle spoločnosti
- program starostlivosti o zamestnancov (ovocné dni, kultúrne podujatia, masáže, výhodné životné poistenie aj rodinných príslušníkov)
Informácie o výberovom konaní
Očakávame, že máte minimálne 5 rokov skúseností v účtovníctve a dokážete samostatne viesť účtovnú agendu. Zároveň je pre nás dôležitý dôraz na detail a zodpovedný prístup k práci. Ak nemáte potrebnú schopnosť samostatného účtovania, prosíme, aby ste na túto ponuku nereagovali.
Ako registrovaný sociálny podnik vítame najmä uchádzačov s priznaným invalidným dôchodkom alebo tých, ktorí sú inak zdravotne znevýhodnení.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Profesionálna znalosť účtovníctva
- Znalosť účtovného programu Omega KROS
- Ovládanie word, excel, outlook
- Spoľahlivosť, presnosť a samostatnosť
- Orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S viac ako 14-ročnými skúsenosťami v oblasti outsourcingu účtovníctva a miezd ponúkame klientom osobitný prístup a riešenia na mieru. Práca u nás znamená príležitosť pôsobiť v dynamickom a inovatívnom prostredí s príjemnou pracovnou atmosférou.