Reagujte bez životopisu
Logo AreKont, s. r. o.

Senior účtovník/čka / skrátený úväzok / živnosť

AreKont, s. r. o.

Miesto práce
Trencin, Gen. M. R. Štefánika, Trenčín
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacod 800 EUR / btto / 4 hod. úväzok, finálna suma sa bude odvíjať od skúseností a znalostí uchádzačky/uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie kompletnej účtovnej agendy podvojného účtovníctva zverených klientov
- spracovanie mesačných uzávierok, výkazov DPH, spracovanie ročnej účtovnej závierky a daňových priznaní k dani z príjmu PO
- komunikácia s klientmi účtovnej kancelárie a štátnymi inštitúciami (FS, SP, ZP a pod.)
- spolupráca s ostatnými kolegami v rámci spoločnosti
- práca v účtovnom systéme KROS – Omega (znalosť výhodou)
- spracovanie štatistických výkazov
- účtovanie majetku a odpisov majetku v zmysle platnej legislatívy
- určovanie / nastavenie metodiky účtovania v spoločnosti klienta, v prípade potreby konzultácie s fakturačným oddelením klienta (legislatívna podpora fakturácie z pohľadu DPH, odvolávky na zákon a i.)
- príprava podkladov pre potreby auditu
- príprava podkladov pre daňové kontroly, asistencia pri daňových kontrolách, prípadne        akýchkoľvek iných kontrolách zo strany Sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní
- orientácia v oblasti daňovej legislatívy

Zamestnanecké výhody, benefity

- exkluzívne pracovné prostredie

- práca v stabilnej firme, rešpektujúce a ústretové šéfstvo 

- pravidelné odborné školenia v oblasti daní a účtovníctva

- mimoriadne odmeny

- free coffee každý deň

- flexibilná pracovná doba, víkendy a sviatky voľné

- výborná dostupnosť z vlakovej a autobusovej stanice, prípadne z centra mesta

- parkovacie miesto v sídle spoločnosti

- program starostlivosti o zamestnancov (ovocné dni,  kultúrne podujatia, masáže, výhodné životné poistenie aj rodinných príslušníkov)


Informácie o výberovom konaní

Radi by sme do nášho tímu privítali človeka, ktorý má vášeň pre účtovníctvo, dosahuje kvalitné výsledky a je spoľahlivý. Ponúkame dlhodobú pracovnú príležitosť v stabilnej spoločnosti, kde panuje priateľská a profesionálna atmosféra, v ktorej sa budete cítiť dobre.

Očakávame, že máte minimálne 5 rokov skúseností v účtovníctve a dokážete samostatne viesť účtovnú agendu. Zároveň je pre nás dôležitý dôraz na detail a zodpovedný prístup k práci. Ak nemáte potrebnú schopnosť samostatného účtovania, prosíme, aby ste na túto ponuku nereagovali.

Ako registrovaný sociálny podnik vítame najmä uchádzačov s priznaným invalidným dôchodkom alebo tých, ktorí sú inak zdravotne znevýhodnení.

Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2025 (ostáva ešte 17 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

min. 5 rokov ako samostatný účtovník/čka včítane praxe s účtovnými závierkami

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Profesionálna znalosť účtovníctva
  • Znalosť účtovného programu Omega KROS
  • Ovládanie word, excel, outlook
  • Spoľahlivosť, presnosť a samostatnosť
  • Orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť sa špecializuje na poskytovanie komplexných účtovných a administratívnych služieb - spracovanie účtovnej agendy a finančného výkazníctva, mzdovej a personálnej agendy, poradenstva, ako aj správu agendy chránených dielní a sociálnych podnikov.
S viac ako 14-ročnými skúsenosťami v oblasti outsourcingu účtovníctva a miezd ponúkame klientom osobitný prístup a riešenia na mieru. Práca u nás znamená príležitosť pôsobiť v dynamickom a inovatívnom prostredí s príjemnou pracovnou atmosférou.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrea Peťovská
E-mail: poslať životopis
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí len, keď vyplníte formulár.Reagovať na ponuku
ID: 5111014  Dátum zverejnenia: 1.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac