Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ekonomicko-administratívny pracovník
ARDOX, s.r.o.
Miesto práce
Kráľová nad Váhom
Kráľová nad Váhom
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiacnástupná mzda pri skrátenom 6 hodinovom pracovnom úväzku ( od 09:00 do 15:30 )
750 EUR/mesiacnástupná mzda pri skrátenom 6 hodinovom pracovnom úväzku ( od 09:00 do 15:30 )
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
· starostlivosť o chod kancelárie, vybavovanie a organizovanie administratívno – technickej agendy vo firme ( korešpondencia s dodávateľmi, odberateľmi, inštitúciami, evidencia OOPP, evidencia odpadov,.. )
· vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia faktúr
· kontrola a evidencia účtovných dokladov, príprava účtovných dokladov pre externú účtovnú spoločnosť
· sledovanie splatnosti záväzkov a pohľadávok
· vedenie pokladne a správa bežného účtu
· sledovanie a vykazovanie dochádzky, dovoleniek a pracovného voľna zamestnancov, vyhotovenie prehľadov dochádzky, vypracovanie podkladov pre spracovanie miezd
· vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia faktúr
· kontrola a evidencia účtovných dokladov, príprava účtovných dokladov pre externú účtovnú spoločnosť
· sledovanie splatnosti záväzkov a pohľadávok
· vedenie pokladne a správa bežného účtu
· sledovanie a vykazovanie dochádzky, dovoleniek a pracovného voľna zamestnancov, vyhotovenie prehľadov dochádzky, vypracovanie podkladov pre spracovanie miezd
Informácie o výberovom konaní
Ak sa vidíte v tejto úlohe a veríte, že máte potenciál priniesť nový impulz do našej firmy, pošlite nám svoj životopis.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovaným voľným pracovným miestom.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovaným voľným pracovným miestom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
ekonomika, administratíva
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť
iniciatíva pri riešení pracovných úloh
svedomitosť
zodpovednosť
presnosť
pracovitosť
emocionálna stabilita
diskrétnosť
lojálnosť
iniciatíva pri riešení pracovných úloh
svedomitosť
zodpovednosť
presnosť
pracovitosť
emocionálna stabilita
diskrétnosť
lojálnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ARDOX, s.r.o. bola založená v roku 2004. V roku 2007 presunula svoju prevádzku do areálu bývalého Hydrostavu, pri Vodnom diele Kráľová nad Váhom, kde v súčastnosti sústreďuje všetku svoju činnosť. V roku 2008 sa začala zoberať výkupom dreveného odpadu a jeho následným spracovaním – drvením na drevnú štiepku. Významným míľnikom pre spoločnosť bol rok 2012, kedy spoločnosť zakúpila nové zariadenie na zhodnocovanie dreveného odpadu - veľkokapacitný mobilný drvič, ktorý používa pre svoje potreby, ale aj na zákazkové drvenie drevného odpadu vo vlastníctve a na skládkach objednávateľov.
Adresa prevádzky : areál vodného diela Kráľová n/V, s.č. 655 , 925 91 Kráľová nad Váhom
Adresa prevádzky : areál vodného diela Kráľová n/V, s.č. 655 , 925 91 Kráľová nad Váhom
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4774181
Dátum zverejnenia: 1.3.2024
2024-03-01
lokalita: Kráľová nad Váhom Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretárka, Účtovník Spoločnosť: ARDOX, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac