Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka
Arcos FM SK, s.r.o. (Saller Group)
Miesto práce
Toryská 5, Košice
Toryská 5, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiacZákladná nástupná mesačná mzda na plný úväzok je 850 € brutto + mesačná variabilná zložka podľa skúseností, príplatky a ročné odmeny. V prípade dobrých pracovných výsledkov navýšenie mzdy po prvom pol roku.
850 EUR/mesiacZákladná nástupná mesačná mzda na plný úväzok je 850 € brutto + mesačná variabilná zložka podľa skúseností, príplatky a ročné odmeny. V prípade dobrých pracovných výsledkov navýšenie mzdy po prvom pol roku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše úlohy:
• zaistenie administratívnej agendy centermanagementu v OC Galéria Shopping
• obsluha infopointu, komunikácia so zákazníkmi, prepájanie telefonátov
• spracovanie pošty, evidencia a kompletizácia faktúr
• skenovanie, ukladanie a archivácia dokumentov
• zabezpečenie chodu kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie a pod.)
• spracovanie dát a štatistík pre centrálu spoločnosti v Nemecku
• zaistenie administratívnej agendy centermanagementu v OC Galéria Shopping
• obsluha infopointu, komunikácia so zákazníkmi, prepájanie telefonátov
• spracovanie pošty, evidencia a kompletizácia faktúr
• skenovanie, ukladanie a archivácia dokumentov
• zabezpečenie chodu kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie a pod.)
• spracovanie dát a štatistík pre centrálu spoločnosti v Nemecku
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• Práca na plný (8 hodín/deň) alebo čiastočný pracovný úväzok (6 hodín/deň) ako zástup za materskú/rodičovskú dovolenku
• Zázemie úspešnej medzinárodnej firmy a moderné pracovné prostredie
• Práca v skúsenom tíme s využitím nemčiny
• Príspevok na stravovanie, príspevok na rekreáciu, firemné akcie a pod.
• Pracovná doba PO-NE, zmeny medzi 7:30 a 18:00 hod, strieda sa s kolegami tak, aby bola kancelária vždy obsadená. Za prácu cez víkend náleží voľno v nasledujúcom týždni.
• Práca na plný (8 hodín/deň) alebo čiastočný pracovný úväzok (6 hodín/deň) ako zástup za materskú/rodičovskú dovolenku
• Zázemie úspešnej medzinárodnej firmy a moderné pracovné prostredie
• Práca v skúsenom tíme s využitím nemčiny
• Príspevok na stravovanie, príspevok na rekreáciu, firemné akcie a pod.
• Pracovná doba PO-NE, zmeny medzi 7:30 a 18:00 hod, strieda sa s kolegami tak, aby bola kancelária vždy obsadená. Za prácu cez víkend náleží voľno v nasledujúcom týždni.
Informácie o výberovom konaní
Zobudili sme Váš záujem?
Potom neváhajte a pošlite nám svoj životopis v slovenskom a v ideálnom prípade aj nemeckom jazyku na e-mailovú adresu [email protected], alebo odovzdajte životopis v papierovej forme v kancelárii Centermanagementu v OC Galéria Shopping (1. poschodie), Toryská 5, Košice.
Potom neváhajte a pošlite nám svoj životopis v slovenskom a v ideálnom prípade aj nemeckom jazyku na e-mailovú adresu [email protected], alebo odovzdajte životopis v papierovej forme v kancelárii Centermanagementu v OC Galéria Shopping (1. poschodie), Toryská 5, Košice.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše požiadavky:
• ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
• komunikatívna znalosť nemeckého jazyka
• prax v administratíve
• dobrá znalosť MS Office, predovšetkým Excel a Word
• príjemné vystupovanie, organizačný talent, spoľahlivosť a dôkladnosť
• časová flexibilita, aktívny prístup k práci, ochota učiť sa novým veciam
• VP sk. B
• účasť na školeniach vo firemnej centrále v Nemecku
• ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
• komunikatívna znalosť nemeckého jazyka
• prax v administratíve
• dobrá znalosť MS Office, predovšetkým Excel a Word
• príjemné vystupovanie, organizačný talent, spoľahlivosť a dôkladnosť
• časová flexibilita, aktívny prístup k práci, ochota učiť sa novým veciam
• VP sk. B
• účasť na školeniach vo firemnej centrále v Nemecku
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Saller Group – sme skupina spoločností zaoberajúca sa plánovaním a výstavbou komerčných objektov, ktoré dlhodobo prenajímame, staráme sa o ne a ďalej rozširujeme. Za naše úspechy vďačíme práci 300 zamestnancov v Nemecku, Českej republike, Poľsku a na Slovensku.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3392521
Dátum zverejnenia: 6.10.2020
2020-10-06
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Arcos FM SK, s.r.o. (Saller Group)
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac