Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager v architektonicko-projekčnej kancelárií
ArchArt, s.r.o.
Miesto práce
Dubnica nad Váhom
Dubnica nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
možný ihneď
možný ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1 200 EUR/mesiacponúkame plat 700€ - 1200€ brutto + BONUSY sa u nás vyplácajú ročne a ich výška závisí od výsledkov firmy ale aj od Tvojho pracovného nasadenia a výkonu
700 - 1 200 EUR/mesiacponúkame plat 700€ - 1200€ brutto + BONUSY sa u nás vyplácajú ročne a ich výška závisí od výsledkov firmy ale aj od Tvojho pracovného nasadenia a výkonu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme proaktívnu a pracovitú kolegyňu do našej spoločnosti
- Administratívna podpora , príprava podkladov pre konateľov spoločnosti
- Tlač, kompletizácia a kontrola projektovej dokumentácie
- Zodpovednosť za chod administratívnej podpory vedenia spoločnosti, spolupodieľanie sa pri procesoch riadenia spoločností , podpora majiteľov pri riadení firmy
- Vytváranie zmlúv a žiadostí k stavebným konaniam
- Kontrola dochádzky, mesačný reporting dochádzky externej účtovnej kancelárii
- Prijímanie návštev
- Spracovanie a evidencia korešpondencie
- Tvorba, písanie dokumentov vo worde a excely - spracovanie štatistických dát
- Komunikácia so zamestnancami a ich support
- Príprava a kompletizácia účtovných podkladov a komunikácia s externou účtovníckou firmou, spracovanie vyúčtovaní služobných ciest
- Administratívna podpora kancelárií spoločnosti, riadenie procesov kancelárie
- Zodpovednosť za organizáciu a manažovanie prípravy kvartálnych, koncoročných teambuildingových aktivít
- každoročné prehodnocovanie mzdy
- Administratívna podpora , príprava podkladov pre konateľov spoločnosti
- Tlač, kompletizácia a kontrola projektovej dokumentácie
- Zodpovednosť za chod administratívnej podpory vedenia spoločnosti, spolupodieľanie sa pri procesoch riadenia spoločností , podpora majiteľov pri riadení firmy
- Vytváranie zmlúv a žiadostí k stavebným konaniam
- Kontrola dochádzky, mesačný reporting dochádzky externej účtovnej kancelárii
- Prijímanie návštev
- Spracovanie a evidencia korešpondencie
- Tvorba, písanie dokumentov vo worde a excely - spracovanie štatistických dát
- Komunikácia so zamestnancami a ich support
- Príprava a kompletizácia účtovných podkladov a komunikácia s externou účtovníckou firmou, spracovanie vyúčtovaní služobných ciest
- Administratívna podpora kancelárií spoločnosti, riadenie procesov kancelárie
- Zodpovednosť za organizáciu a manažovanie prípravy kvartálnych, koncoročných teambuildingových aktivít
- každoročné prehodnocovanie mzdy
Zamestnanecké výhody, benefity
- spoločné teambuildingové aktivity ako aj wellness/oddychové firemné pobyty.
- podpora celoživotného vzdelávania financovaného firmou podľa výberu zamestnanca
- podpora celoživotného vzdelávania financovaného firmou podľa výberu zamestnanca
Informácie o výberovom konaní
Nehľadáme iba zamestnanca ale asistentku v pravom slova zmysle, ktorá bude pre majiteľov kolegom-partnerom, ktorá bude lojálna, a s ktorou budú môcť majitelia zdieľať nielen pracovné úspechy ale aj neúspechy. Ak vieš o čom je reč tak neváhaj a pošli nám svoj životopis.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebné výhodou
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-analyzovanie a riešenie problémov
-komunikácia (jednanie s ľuďmi)
-kultivovaný písomný prejav
-matematická gramotnosť
-kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
-finančná a ekonomická gramotnosť
- loajálnosť voči svojmu nadriadenému
- je zodpovedný, spoľahlivý a má korektný prístup k práci
- je komunikatívny a má príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti
- je ochotný učiť sa
- pozitívne naladená osobnosť
- zvláda stresové situácie
-komunikácia (jednanie s ľuďmi)
-kultivovaný písomný prejav
-matematická gramotnosť
-kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
-finančná a ekonomická gramotnosť
- loajálnosť voči svojmu nadriadenému
- je zodpovedný, spoľahlivý a má korektný prístup k práci
- je komunikatívny a má príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti
- je ochotný učiť sa
- pozitívne naladená osobnosť
- zvláda stresové situácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mladá, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá sa zaoberá projekčnou činnosťou v oblasti stavebníctva pre samosprávy, individuálnu bytovú výstavbu a developer-ov.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3921412
Dátum zverejnenia: 8.6.2020
2020-06-08
lokalita: Dubnica nad Váhom Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: ArchArt, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac