Pracovník pre oblasť verejného obstarávania

APUEN AKADÉMIA s.r.o.

Miesto práce
Ulica Gustáva Mallého 2, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacPresná výška mzdy bude stanovaná na základe skúseností a vedomostí úspešného uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme novú posilu do nášho tímu, ktorá s nami bude spolupracovať a pomáhať nám pri všetkých našich zaujímavých projektoch!

Presná náplň práce bude závisieť od Vašich skúseností. Pokiaľ máte menej skúseností s verejným obstarávaním, zo začiatku nám pomôžete s administratívnymi úlohami a postupne Vás naučíme, ako zvládnuť proces verejného obstarávania komplexne a samostatne.

Ak ste už skúsený a samostatný nákupca, zapojíme Vás do našich projektov na ktorých budeme spoločne pracovať.

Vytvoríme Vám skvelé prostredie, aby ste mohli:
• pomáhať nám pripravovať, administrovať a vyhodnocovať verejné
obstarávania,
• hľadať s nami riešenia, ktoré iní nevidia,
• realizovať zaujímavé procesy verejného obstarávania,
• vkĺznuť do špecifických situácií, kde našou úlohou je pomôcť klientom
vyriešiť ich ,
• spoznať aké to je písať námietky, pripravovať tendre alebo kontrolovať
správnosť postupov.

Zamestnanecké výhody, benefity

U nás sa môžete tešiť na:
• prácu na zaujímavých a mnohokrát aj inovatívnych projektoch
• spoluprácu s najlepšími odborníkmi na verejné obstarávanie
• časovú flexibilitu
• ľudský a chápavý prístup
• atmosféru, kde Vás práca bude baviť
• príjemné a priateľské pracovné prostredie
• neustálu možnosť vzdelávať sa a odborne rásť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Bolo by skvelé, keby ste mali niektoré z nasledujúcich pracovných skúseností: referent verejného obs

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vášeň pre nákup
• chuť stále sa učiť novým veciam
• ambícia odborne rásť a napredovať
• zameranie na detail a výsledok
• schopnosť doťahovať veci do konca
• skúsenosti s verejným obstarávaním (sú výhodou)
• znalosť zákona o verejnom obstarávaní
• skúsenosti s realizáciou fondových zákaziek (nie
sú podmienkou)
• zručnosti s prácou na PC (najmä Word, Excel)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť patrí medzi špičkové konzultačné spoločnosti venujúce sa verejnému obstarávaniu. Do nášho portfólia služieb patrí poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, realizácia procesov verejného obstarávania a vzdelávanie v oblasti verejného obstarávania.

Náš tím tvoria skúsení experti z rôznych oblastí teórie a praxe, čo nám pomáha nazerať na situácie v širšom kontexte.

Našim klientom vždy poskytujeme služby najvyššej kvality a s pridanou hodnotou.
ID: 4087759  Dátum zverejnenia: 24.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac