Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ekonomický manažér / Personalista
APPLIED PRECISION s.r.o.
Miesto práce
Staviteľská 1, Bratislava
Staviteľská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac13. a 14. plat vo výške 100% aktuálnej hrubej mzdy
1 700 EUR/mesiac13. a 14. plat vo výške 100% aktuálnej hrubej mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vystavovanie a spracovávanie faktúr, dobropisov a ťarchopisov
- vykonávanie spätnej kontroly faktúr a podkladov k fakturácii
- sledovanie platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad
- komunikovanie s odberateľmi, riešenie prípadných nezrovnalostí
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- dohliadanie nad správnymi finančnými postupmi, účtovaním, v súlade s legislatívou a internými predpismi platnými v spoločnosti
- komunikácia s komerčnými finančnými inštitúciami, audítormi a príslušnými úradmi
- zodpovednosť za bezproblémový chod ekonomického oddelenia
- zodpovednosť za platby a účty spoločnosti, schvaľovacie procesy
- zodpovednosť za realizáciu mesačných a ročných uzávierkových prác, prípravu budgetu spoločnosti
- príprava reportov, analýz a štatistík
- nastavovanie a štandardizácia procesov spoločnosti týkajúcich sa financií
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia do firemnej praxe
- identifikácia slabých stránok v súčasných procesoch a postupoch, návrh riešení na ich odstránenie
- organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti
- inzerovanie voľných pracovných miest v online médiách
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov
- komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami
- výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov
- spolupráce pri tvorbe a implementácie systému odmeňovania, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov, interná komunikácia so zamestnancami
- organizácia firemných eventov, večierkov, teambildingov
- vykonávanie spätnej kontroly faktúr a podkladov k fakturácii
- sledovanie platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad
- komunikovanie s odberateľmi, riešenie prípadných nezrovnalostí
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- dohliadanie nad správnymi finančnými postupmi, účtovaním, v súlade s legislatívou a internými predpismi platnými v spoločnosti
- komunikácia s komerčnými finančnými inštitúciami, audítormi a príslušnými úradmi
- zodpovednosť za bezproblémový chod ekonomického oddelenia
- zodpovednosť za platby a účty spoločnosti, schvaľovacie procesy
- zodpovednosť za realizáciu mesačných a ročných uzávierkových prác, prípravu budgetu spoločnosti
- príprava reportov, analýz a štatistík
- nastavovanie a štandardizácia procesov spoločnosti týkajúcich sa financií
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia do firemnej praxe
- identifikácia slabých stránok v súčasných procesoch a postupoch, návrh riešení na ich odstránenie
- organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti
- inzerovanie voľných pracovných miest v online médiách
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov
- komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami
- výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov
- spolupráce pri tvorbe a implementácie systému odmeňovania, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov, interná komunikácia so zamestnancami
- organizácia firemných eventov, večierkov, teambildingov
Zamestnanecké výhody, benefity
pružná pracovná doba, 2 sick days, zaujímavá práca, možnosť odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť so štruktúrovaným životopisom zasielajte na uvedené kontakty. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, samostatnosť, schopnosť pracovať v tíme, záujem o stabilné pracovné miesto
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma zaoberajúca sa vývojom a výrobou presnej meracej techniky a automatizovaných meracích systémov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4034968
Dátum zverejnenia: 17.2.2021
2021-02-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Fakturant, Finančný analytik, Personalista, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: APPLIED PRECISION s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac