Obchodný manažér

APPEL COUNSELLING, s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1200 € + bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- do každodennej činnosti zákazníkov integrovať služby a produkty z pestrého marketingového a produktového mixu založenom na IT-Sales technológiách,
- učiť ich osvojovať si účinnejšie / efektívnejšie postupy práce,
- učiť ich správne chápať súvislosti a prekonávať prípadné dočasné sklamanie vs. očakávania,
- zodpovedať za obchodné vzťahy v portfóliu (partnerskej siete) o stovky business zákazníkov,
- aktívne navštevovať nových a stávajúcich zákazníkov (80% terén, 20% kancelária alebo Home office - obvykle pre plánovanie),
- denná práca v Pipeline Management, reporting činnosti a intenzívna práca v CRM,
- pravidelné porady (Ostrava) alebo telekonferencie.

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilná pracovná doba,
- fix + odmeny orientované na výsledok + ročné bonusy = nadštandardné príjmy, každoročne sa zvyšujúce z činnosti v minulosti,
- dlohodobá perspektíva s odmenami od vykonanej činnosti v minulosti (vplyv retencie tiež pre dalšie roky),
- auto, mobil, notebook.
Po dlhodobom fungovaní, možnosť profesného rastu na “Country - Sales - Project Manager” s doplnkovou charakteristikou činnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Spoločnosť, ktorá poskytuje inovatívne IT nástroje a obchodné prostredie maloobchodným a veľkoobchodným distribútorom k účinnejšej obsluhe svojich zákazníkov s orientáciou na ich dosiahnuteľnú maržu a ziskovosť. Služby spoločnosti uľahčujú a pomáhajú niečo vyrobeného niekomu predstaviť, ponúknuť, kúpiť/predať, so zabezpečenou logistikou a okrem iného tiež vlastnou platobnou metódou. Primárnou cieľovou skupinou zákazníkov tvoria auto/pneu servisy, špeciálne predajne s autodielmi alebo autosalóny.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

Informačné technológie

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- nefajčiar so silnou osobnosťou, výbornými prezentačnými schopnosťami a silnou orientáciou na výsledok,
- prehľad v súčasných běžných technologiách a zákaznickom chovaní,
- sedliacky rozum, čiastočne analytické a sales myslenie,
- základný prehľad nad prevádzkovými a účtovnými operáciami pri predeji tovaru,
- skutečná chuť pracovať a prekonávať prípadné počiatočné problémy,
- mierne pokročilé ovládanie MS Office, Office 365, výhodou znalosť problematiky výmeny dát XML, CSV,
- výhodou rámcový prehľad o integrite dát alebo dátových procesoch,
- Sales-IT skúsenosti, Auto/Pneu/aftermarket skúsenosti alebo skúsenosti z projektového riadenia výhodou,
- charizmatická osobnosť,
- príjemné vystupovanie,
- dôveryhodnosť,
- umenie klásť otázky,
- pozorne načúvať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.

Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3259127  Dátum zverejnenia: 2.12.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 € + bonusy