Manažér nákupu a logistiky

APPEL COUNSELLING, s.r.o.

Miesto práce
okres Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2000€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na starosti budeš mať riadenie oddelenia nákupu (logistiky) a skladov (procesy, ľudia). Zároveň budeš zodpovedný za:
- Vytváranie a realizovanie stratégie nákupu,
- Koordinovanie nákupných operácií v spoločnosti, zodpovedanie za realizované nákupy spoločnosti,
- Kontrolovanie a správu nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi,
- Spravovanie databázy dodávateľov, ich pravidelné vyhodnocovanie na základe platnej smernice, analýza a výber dodávateľov,
- Riadenie, optimalizáciu a inventarizáciu skladových zásob,
- Zaisťovanie a vedenie výberových konaní dodávateľov v rámci spoločnosti,
- Potvrdzovanie dodávateľských faktúr,
- Správu skladových položiek,
- Sledovanie vývoja cien nakupovaných produktov,
- Robenie reportov,
- Operatívne riešenie nákupných reklamácií a riadenie procesu nákupných reklamácií s dodávateľom,
- Vykonanie procesných auditov u dodávateľov,
- Prácu s informačným systémom,
-Podieľanie sa na zabezpečení plnenia kľúčových ukazovateľov DPO – doba obratu záväzkov, MTPT – doba obratu zásob,
- Spolupodieľanie sa a vykonávanie inventúr skladov,
- Predkladanie návrhov na zlepšenie organizácie práce na oddelení výroby a obchodu,
- Spoluprácu pri výbere podriadených pracovníkov,
- Služobné cesty za účelom dohodnutého druhu práce,
- Ďalšie činnosti podľa požiadaviek nadriadeného súvisiace s výkonom jeho práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám stabilnú a dlhodobú prácu, v ktorej samozrejmosťou je zaškolenie. Dôležitá je pre nás rovnováha medzi pracovným a súkromným životom našich zamestnancov, preto máme stabilnú pracovnú dobu a voľné víkendy. V našej spoločnosti podporujeme tímové akcie a udržiavanie rodinnej atmosféry. O stravovanie sa nemusíte báť, zabezpečuje nám ju vlastná jedáleň.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Najväčší nadnárodný dodávateľ v rámci veľkoobchodu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Analytické a logické myslenie,
- Prirodzená autorita a zdravé sebavedomie,
- Tímový hráč,
- Skúsenosti s vedením pracovného kolektívu,
- Prax - nákup, logistika, skladovanie, plánovanie výroby - výhodou,
- Zodpovedný prístup k práci, samostatnosť, precíznosť a rozhodnosť,
- Manažérske a organizačné zručnosti,
- Aktívny prístup k riešeniu problémov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

APPEL GROUP je poradenská skupina, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov.

Tvoria ju personálno-poradenská spoločnosť APPEL COUNSELLING špecializovaná na výbery manažérov a špecialistov, personálna agentúra iw.sk zameraná na obsadzovanie stredných a nižších pozícii a prepožičiavanie pracovníkov, poradensko-vzdelávacia spoločnosť Excellent Training poskytujúca vzdelávacie programy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3180381  Dátum zverejnenia: 15.1.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 2000€