Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Talent Acquisition Specialist pre IT | Contract Manager (50% home office)
APM Digital Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.03.2021
01.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiacpo roku výrazné zvýšenie mzdy, v závislosti od miery zapracovania a samostatnosti
800 - 1 200 EUR/mesiacpo roku výrazné zvýšenie mzdy, v závislosti od miery zapracovania a samostatnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú, komunikatívnu, usmievavú kolegyňu (kolegu) s právnickým vzdelaním, ktorá by chcela pracovať aj v HR oblasti. Pozícia je vhodná pre absolventa s ročnými skúsenosťami, ale privítame aj skúsených kandidátov.
Znalosť anglického jazyka na dobrej úrovni je požadovaná, znalosť nemeckého jazyka je považovaná za výhodu.
Náplň práce
Zmluvná (právna) agenda:
- Management zmluvnej dokumentácie, komunikácia s advokátskymi kanceláriami
- Zakladanie živností a poskytovanie interného a externého poradenstva v tejto oblasti
- Spolupráca na vytváraní rôznych typov zmlúv v oblasti IT, servisných zmlúv, SLA, atď.
- GDPR management v rámci spoločnosti
- Aplikácia obchodného zákonníka pri tvorbe zmlúv, participácia na stretnutiach s právnikmi iných spoločností a dojednávanie podmienok
HR Agenda:
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov podľa zadania
- Vedenie online interviews s kandidátmi a ich vyhodnocovanie
- Aktívna komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí, ako Linkedin
- Spolupráca s marketingovým tímom
- Práca s firemnou databázou
Očakávame:
- integritu, korektnosť, pracovné nasadenie
- snahu posunúť veci dopredu a samostatnosť
- prvotné skúsenosti s GDPR a jeho aplikáciou v oblasti HR, webu, atď.
- prvotné skúsenosti s tvorbou servisných zmlúv pre právnu agendu | výhodou
- prvotné skúsenossti s recruitmentom v oblasti pracovných agentúr alebo v oblasti s väčším objemom profilov
Znalosť anglického jazyka na dobrej úrovni je požadovaná, znalosť nemeckého jazyka je považovaná za výhodu.
Náplň práce
Zmluvná (právna) agenda:
- Management zmluvnej dokumentácie, komunikácia s advokátskymi kanceláriami
- Zakladanie živností a poskytovanie interného a externého poradenstva v tejto oblasti
- Spolupráca na vytváraní rôznych typov zmlúv v oblasti IT, servisných zmlúv, SLA, atď.
- GDPR management v rámci spoločnosti
- Aplikácia obchodného zákonníka pri tvorbe zmlúv, participácia na stretnutiach s právnikmi iných spoločností a dojednávanie podmienok
HR Agenda:
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov podľa zadania
- Vedenie online interviews s kandidátmi a ich vyhodnocovanie
- Aktívna komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí, ako Linkedin
- Spolupráca s marketingovým tímom
- Práca s firemnou databázou
Očakávame:
- integritu, korektnosť, pracovné nasadenie
- snahu posunúť veci dopredu a samostatnosť
- prvotné skúsenosti s GDPR a jeho aplikáciou v oblasti HR, webu, atď.
- prvotné skúsenosti s tvorbou servisných zmlúv pre právnu agendu | výhodou
- prvotné skúsenossti s recruitmentom v oblasti pracovných agentúr alebo v oblasti s väčším objemom profilov
Zamestnanecké výhody, benefity
* Profesionálne pracovné prostredie (Macbook, Apple smartphone aj na súkromné účely)
* Práca s najmodernejšími toolmi na trhu vo všetkých oblastiach
* Rýchly osobnostný a kariérny rast
* Požívanie cudzieho jazyka na veľmi frekventovanej báze
* Cafeteria, čerstvé ovocie a zelenina na pracovisku
* Mladý team kolegov a prebiehajuci staffing
* Internacionalita a dynamika
* Možnosť pôsobiť v rôznych segmentoch
Finančné benefity:
* +3 dni Sick Leave za rok
* +5 extra dní dovolenky za rok po 12 mesiacoch (do 12 mesiacov 2 dni)
* Finančný bonus za odporúčanie vhodného kandidáta od 500 - 1000 EUR
* Extra dni voľna pre špeciálne udalosti v živote, ako svadba, narodenie dieťaťa
Ďalšie benefity:
* Sídlime v centre mesta v luxusných priestoroch
* Elektronické gastro lístky
* Individuálny prístup zo strany spoločnosti
* Homeoffice
* Práca s najmodernejšími toolmi na trhu vo všetkých oblastiach
* Rýchly osobnostný a kariérny rast
* Požívanie cudzieho jazyka na veľmi frekventovanej báze
* Cafeteria, čerstvé ovocie a zelenina na pracovisku
* Mladý team kolegov a prebiehajuci staffing
* Internacionalita a dynamika
* Možnosť pôsobiť v rôznych segmentoch
Finančné benefity:
* +3 dni Sick Leave za rok
* +5 extra dní dovolenky za rok po 12 mesiacoch (do 12 mesiacov 2 dni)
* Finančný bonus za odporúčanie vhodného kandidáta od 500 - 1000 EUR
* Extra dni voľna pre špeciálne udalosti v živote, ako svadba, narodenie dieťaťa
Ďalšie benefity:
* Sídlime v centre mesta v luxusných priestoroch
* Elektronické gastro lístky
* Individuálny prístup zo strany spoločnosti
* Homeoffice
Informácie o výberovom konaní
nástup 01.03.2021, resp. podľa dohody
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právnické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are an independent IT project consultancy and outsourcing provider. Based in Slovakia we have a strong footprint in CEE and DACH region.
Key information:
- APM Digital was founded in 2016 with a single mission: to guide our clients during Digital Transformation and help them to be prepared in the rapidly changing market.
- We built strong customer and partnerships networks in EU, with focus on Germany and Austria.
- Our activities meanwhile spread also to Slovakia, Czech Republic, Poland, Hungary, India, and United Arab Emirates.
What we value:
- Since our foundation, we have accomplished to build good relationships and trust with our customers, which are the core attributes we value the most.
- We deliver our services with agile to be flexible, transparent to our clients and always work on the top priorities.
- We deep dive into your particular business problems and supply you with fresh ideas. Innovate faster with us.
Our clients:
- Our clients vary from small and medium companies to large corporates across Europe.
- Our focus on Germany, Austria and Central Europe allows us to deliver excellent service onsite at the client's location.
- We have hands-on expertise in Banking, Utilities, Automotive and Finance.
Key information:
- APM Digital was founded in 2016 with a single mission: to guide our clients during Digital Transformation and help them to be prepared in the rapidly changing market.
- We built strong customer and partnerships networks in EU, with focus on Germany and Austria.
- Our activities meanwhile spread also to Slovakia, Czech Republic, Poland, Hungary, India, and United Arab Emirates.
What we value:
- Since our foundation, we have accomplished to build good relationships and trust with our customers, which are the core attributes we value the most.
- We deliver our services with agile to be flexible, transparent to our clients and always work on the top priorities.
- We deep dive into your particular business problems and supply you with fresh ideas. Innovate faster with us.
Our clients:
- Our clients vary from small and medium companies to large corporates across Europe.
- Our focus on Germany, Austria and Central Europe allows us to deliver excellent service onsite at the client's location.
- We have hands-on expertise in Banking, Utilities, Automotive and Finance.
ID: 3962439
Dátum zverejnenia: 1.2.2021
2021-02-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR Business Partner, HR Koordinátor, Právnik Spoločnosť: APM Digital Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac