Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Talent Acquisition Specialist pre IT | Contract Manager (50% home office)
APM Digital Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.03.2021
01.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiacpo roku výrazné zvýšenie mzdy, v závislosti od miery zapracovania a samostatnosti
800 - 1 200 EUR/mesiacpo roku výrazné zvýšenie mzdy, v závislosti od miery zapracovania a samostatnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú, komunikatívnu, usmievavú kolegyňu (kolegu) s právnickým vzdelaním, ktorá by chcela pracovať aj v HR oblasti. Pozícia je vhodná pre absolventa s ročnými skúsenosťami, ale privítame aj skúsených kandidátov.
Znalosť anglického jazyka na dobrej úrovni je požadovaná, znalosť nemeckého jazyka je považovaná za výhodu.
Náplň práce
Zmluvná (právna) agenda:
- Management zmluvnej dokumentácie, komunikácia s advokátskymi kanceláriami
- Zakladanie živností a poskytovanie interného a externého poradenstva v tejto oblasti
- Spolupráca na vytváraní rôznych typov zmlúv v oblasti IT, servisných zmlúv, SLA, atď.
- GDPR management v rámci spoločnosti
- Aplikácia obchodného zákonníka pri tvorbe zmlúv, participácia na stretnutiach s právnikmi iných spoločností a dojednávanie podmienok
HR Agenda:
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov podľa zadania
- Vedenie online interviews s kandidátmi a ich vyhodnocovanie
- Aktívna komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí, ako Linkedin
- Spolupráca s marketingovým tímom
- Práca s firemnou databázou
Očakávame:
- integritu, korektnosť, pracovné nasadenie
- snahu posunúť veci dopredu a samostatnosť
- prvotné skúsenosti s GDPR a jeho aplikáciou v oblasti HR, webu, atď.
- prvotné skúsenosti s tvorbou servisných zmlúv pre právnu agendu | výhodou
- prvotné skúsenossti s recruitmentom v oblasti pracovných agentúr alebo v oblasti s väčším objemom profilov
Znalosť anglického jazyka na dobrej úrovni je požadovaná, znalosť nemeckého jazyka je považovaná za výhodu.
Náplň práce
Zmluvná (právna) agenda:
- Management zmluvnej dokumentácie, komunikácia s advokátskymi kanceláriami
- Zakladanie živností a poskytovanie interného a externého poradenstva v tejto oblasti
- Spolupráca na vytváraní rôznych typov zmlúv v oblasti IT, servisných zmlúv, SLA, atď.
- GDPR management v rámci spoločnosti
- Aplikácia obchodného zákonníka pri tvorbe zmlúv, participácia na stretnutiach s právnikmi iných spoločností a dojednávanie podmienok
HR Agenda:
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov podľa zadania
- Vedenie online interviews s kandidátmi a ich vyhodnocovanie
- Aktívna komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí, ako Linkedin
- Spolupráca s marketingovým tímom
- Práca s firemnou databázou
Očakávame:
- integritu, korektnosť, pracovné nasadenie
- snahu posunúť veci dopredu a samostatnosť
- prvotné skúsenosti s GDPR a jeho aplikáciou v oblasti HR, webu, atď.
- prvotné skúsenosti s tvorbou servisných zmlúv pre právnu agendu | výhodou
- prvotné skúsenossti s recruitmentom v oblasti pracovných agentúr alebo v oblasti s väčším objemom profilov
Zamestnanecké výhody, benefity
* Profesionálne pracovné prostredie (Macbook, Apple smartphone aj na súkromné účely)
* Práca s najmodernejšími toolmi na trhu vo všetkých oblastiach
* Rýchly osobnostný a kariérny rast
* Požívanie cudzieho jazyka na veľmi frekventovanej báze
* Cafeteria, čerstvé ovocie a zelenina na pracovisku
* Mladý team kolegov a prebiehajuci staffing
* Internacionalita a dynamika
* Možnosť pôsobiť v rôznych segmentoch
Finančné benefity:
* +3 dni Sick Leave za rok
* +5 extra dní dovolenky za rok po 12 mesiacoch (do 12 mesiacov 2 dni)
* Finančný bonus za odporúčanie vhodného kandidáta od 500 - 1000 EUR
* Extra dni voľna pre špeciálne udalosti v živote, ako svadba, narodenie dieťaťa
Ďalšie benefity:
* Sídlime v centre mesta v luxusných priestoroch
* Elektronické gastro lístky
* Individuálny prístup zo strany spoločnosti
* Homeoffice
* Práca s najmodernejšími toolmi na trhu vo všetkých oblastiach
* Rýchly osobnostný a kariérny rast
* Požívanie cudzieho jazyka na veľmi frekventovanej báze
* Cafeteria, čerstvé ovocie a zelenina na pracovisku
* Mladý team kolegov a prebiehajuci staffing
* Internacionalita a dynamika
* Možnosť pôsobiť v rôznych segmentoch
Finančné benefity:
* +3 dni Sick Leave za rok
* +5 extra dní dovolenky za rok po 12 mesiacoch (do 12 mesiacov 2 dni)
* Finančný bonus za odporúčanie vhodného kandidáta od 500 - 1000 EUR
* Extra dni voľna pre špeciálne udalosti v živote, ako svadba, narodenie dieťaťa
Ďalšie benefity:
* Sídlime v centre mesta v luxusných priestoroch
* Elektronické gastro lístky
* Individuálny prístup zo strany spoločnosti
* Homeoffice
Informácie o výberovom konaní
nástup 01.03.2021, resp. podľa dohody
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právnické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
APM Digital was founded in 2016 with a single mission: to guide our clients during Digital Transformation and help them to be prepared in the rapidly changing market.
Since then we accomplished to build a good relationships and trust with our customers, which are core attributes we value most. Majority of our customers reside in EU, especially in Germany and Austria, where we built strong partnerships networks. We deliver increasingly also to customers in Slovakia and Czech Republic.
Our service portfolio has grown considerably during last months in the effort to improve and provide even better quality to our clients. We are also proud our AA rating from 2019 was reconfirmed in October 2020.
Since then we accomplished to build a good relationships and trust with our customers, which are core attributes we value most. Majority of our customers reside in EU, especially in Germany and Austria, where we built strong partnerships networks. We deliver increasingly also to customers in Slovakia and Czech Republic.
Our service portfolio has grown considerably during last months in the effort to improve and provide even better quality to our clients. We are also proud our AA rating from 2019 was reconfirmed in October 2020.
Adresa spoločnosti
APM Digital Solutions, s.r.o.
Martinčekova 17424/13
821 01 Bratislava - mestská časť Ružinov
https://www.apm.solutions
Martinčekova 17424/13
821 01 Bratislava - mestská časť Ružinov
https://www.apm.solutions
ID: 3962439
Dátum zverejnenia: 1.2.2021
2021-02-01
Lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR Business Partner, HR Koordinátor, Právnik Spoločnosť: APM Digital Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac