Office Manager / Personalista

Apleona HSG s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac*Finálna suma základnej zložky mzdy môže byť upravená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za personálnu oblasť spoločnosti
- Zodpovednosť za nábor a výber zamestnancov, organizácia a vedenie pracovných pohovorov
- Zodpovednosť za komplexnú prípravu pracovnoprávnych dokumentov zamestnancov, ich kontrolu a aktualizáciu
- Vedenie evidencie aktuálnych a nových pracovníkov, zodpovednosť za archiváciu pracovnoprávnych dokumentov
- Príprava podkladov pre výpočet mesačných miezd, zhromažďovanie potrebných relevantných dokumentov (dochádzok, dovolenky, PN a pod.)
- Zabezpečenie, organizácia a realizácia vzdelávania zamestnancov
- Zabezpečenie, organizácia a realizácia teambuildingových aktivít
- Spolupráca a poradenstvo vedúcim pracovníkom pri riešení personálnych otázok
- Spolupráca s finančným oddelením pri riešení otázok personalistiky
- Komunikácia a poradenstvo zamestnancom spoločnosti
- Reporting na materskú spoločnosť v Nemecku
- Zodpovednosť za stravné lístky, ich administrácia a vydávanie stravných lístkov zamestnancov
- Zodpovednosť za plynulý chod sídla spoločnosti
- Vedenie , koordinácia, organizácia a kontrola členov tímu
- Príprava zmluvných dokumentov
- Príprava a kontrola dokumentácie a vstupov pre mesačný reporting (HR, finančný, reporty nákupu)
- Realizácia a podpora procesov nákupu v spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stravné lístky v celej hodnote hradené zamestnávateľom
- Darčekové poukážky
- Príspevok zamestnávateľa na kultúrne, športové podujatia
- Možnosť práce z domu (home-office)
- Platené dni voľna pri zdravotných problémoch (sickdays)

Informácie o výberovom konaní

Svoj životopis zasielajte e-mailom na uvedenú kontaktnú adresu. Do predmetu e-mailu uveďte prosím názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.

V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou Apleona HSG s.r.o., Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, IČO 35913177 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účel tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:
a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva Apleona HSG s.r.o., Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, IČO 35913177, kontaktné údaje Röntgenova 26, 851 01 Bratislava, 02 4464 0014,
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
d) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
e) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
f) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Telefonicky budeme kontaktovať tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky a budú pozvaní na pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
KROS Olymp - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

office manager, personalista

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Proaktívna zrelá osobnosť schopná samostatnej práce, zodpovedná
- Vynikajúce komunikačné schopnosti
- Aktívne počúvanie, jasné a zrozumiteľné vyjadrovanie, dobrý písomný prejav a znalosť obchodnej korešpondencie
- Schopnosti viesť tím ľudí.
- Dobré komunikačné schopnosti v písanej aj hovorenej forme.
- Manažérske a motivačné schopnosti.
- Počítačová gramotnosť.
- Húževnatosť a odolnosť, schopnosť pracovať pod tlakom.
- Schopnosť samostatne pracovať majúc pri tom pro-aktívny a flexibilný prístup.
- Dobré praktické znalosti v oblasti ľudských zdrojov a pracovnoprávnych vzťahov vrátane príslušnej legislatívy
- Vynikajúce komunikačné schopnosti v písanej a hovorenej forme. Plynulá znalosť anglického jazyka slovom a písmom.
- Znalosť slovinského alebo chorvátskeho jazyka je výhodou, nie podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Apleona HSG s.r.o. je dcérskou spoločnosťou Apleona HSG GmbH patriacej do koncernovej skupiny Apleona GmbH v Nemecku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3912148  Dátum zverejnenia: 14.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac