Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
ANV, s.r.o.
Miesto práce
Ilkovičova 3, Karlova Ves
Ilkovičova 3, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
10 EUR/hod.(zohľadníme individuálne zručnosti a skúsenosti kandidáta)
10 EUR/hod.(zohľadníme individuálne zručnosti a skúsenosti kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš mať celý back office pod palcom? Rada pomôžeš a podporíš kolegov? Máš rada vo veciach poriadok si pracovitá a preferuješ radšej vyššie pracovné tempo? Aktívna komunikácia v angličtine je pre teba hračka?
Potom si náš človek.
Náplň práce:
Podpora interných a externých projektov:
- Objednávanie materiálu a tovaru
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi – aj vyjednávanie
- Príjem, kontrola, evidencia a distribúcia prijatého tovaru a materiálu
- Expedícia produktov k zákazníkom (medzinárodne, kuriér/dopravná spoločnosť)
- Podpora jendotlivých tímov a riaditeľa (tvorba reportov)
- Starostlivosť o backoffice (návštevy, poriadok, kancelárske potreby, pošta)
- Starostlivosť o vozový park (poistenia, diaľničné známky, riešenie poist.udalostí)
- Organizovanie teambuldingov a iných akcií
- Spracovanie dochádzky pre potreby mzdovej agendy (spracovanie P, DOP, PN, OČR)
- Starostlivosť o firemnú kroniku, firemný fb a sociálne siete
- Príprava pracovných zmlúv a dohôd
Spracovanie a predpríprava účtovných dokladov:
- Vyhotovenie faktúr a dodacích listov
- Spracovanie prijatých účtovných dokladov (zápis do účt.systému a nastavenie predkontácie)
- Zodpovednosť za pokladňu
- Archivácia a scanovanie dokladov
Potom si náš človek.
Náplň práce:
Podpora interných a externých projektov:
- Objednávanie materiálu a tovaru
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi – aj vyjednávanie
- Príjem, kontrola, evidencia a distribúcia prijatého tovaru a materiálu
- Expedícia produktov k zákazníkom (medzinárodne, kuriér/dopravná spoločnosť)
- Podpora jendotlivých tímov a riaditeľa (tvorba reportov)
- Starostlivosť o backoffice (návštevy, poriadok, kancelárske potreby, pošta)
- Starostlivosť o vozový park (poistenia, diaľničné známky, riešenie poist.udalostí)
- Organizovanie teambuldingov a iných akcií
- Spracovanie dochádzky pre potreby mzdovej agendy (spracovanie P, DOP, PN, OČR)
- Starostlivosť o firemnú kroniku, firemný fb a sociálne siete
- Príprava pracovných zmlúv a dohôd
Spracovanie a predpríprava účtovných dokladov:
- Vyhotovenie faktúr a dodacích listov
- Spracovanie prijatých účtovných dokladov (zápis do účt.systému a nastavenie predkontácie)
- Zodpovednosť za pokladňu
- Archivácia a scanovanie dokladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- naše zariadenia slúžia na overenie produktov (najmä elektroniky) predtým, než sa dostanú do obehu – našou prácou prispievame k lepšej spoločnosti
- staneš sa súčasťou rastúcej firmy s jedinečným postavením na slovenskom trhu
- záleží nám na našich kolegoch a hľadáme dlhodobé vzťahy
- neformálna firemná kultúra a kolektív ktorý ťa podrží
- teambuildingy, oslavy narodenín a iné tímové akcie
- plaváreň a fitness centrum priamo v budove
- staviame na koncepte VIAC než FIRMA
- staneš sa súčasťou rastúcej firmy s jedinečným postavením na slovenskom trhu
- záleží nám na našich kolegoch a hľadáme dlhodobé vzťahy
- neformálna firemná kultúra a kolektív ktorý ťa podrží
- teambuildingy, oslavy narodenín a iné tímové akcie
- plaváreň a fitness centrum priamo v budove
- staviame na koncepte VIAC než FIRMA
Informácie o výberovom konaní
Ďakujem vopred za všetky zaslané životopisy. Každému životopisu sa budeme starostlivo venovať. Zaleží nám na dobrej a dlhodobej spolupráci.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, administrácia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
back office, ekonómia, administrácia, office manager
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Teba, ak :
- Ti komunikácia v angličtine nerobí problém, máme zahraničných zákazníkov a dodávateľov (aktívna komunikacia v anglickom jazyku je našou podmienkou)
- Rada podporíš externé aj interné projekty k úspešnému koncu
- Preferuješ vyššie pracovné tempo
- Vieš zvládnuť stres a nerozhádže ťa
- Rada pracuješ v Exceli
- Máš rada poriadok a zmysel pre detail
- Vieš vyhodnotiť priority a prispôsobiť sa im
- Výhodou je ak rada tvoríš obsah na sociálne siete a grafika je tvojím koníčkom
- Ti komunikácia v angličtine nerobí problém, máme zahraničných zákazníkov a dodávateľov (aktívna komunikacia v anglickom jazyku je našou podmienkou)
- Rada podporíš externé aj interné projekty k úspešnému koncu
- Preferuješ vyššie pracovné tempo
- Vieš zvládnuť stres a nerozhádže ťa
- Rada pracuješ v Exceli
- Máš rada poriadok a zmysel pre detail
- Vieš vyhodnotiť priority a prispôsobiť sa im
- Výhodou je ak rada tvoríš obsah na sociálne siete a grafika je tvojím koníčkom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Tvoríme moderné meracie a testovacie systémy pre elektroniku. Aj vďaka nám sa k spotrebiteľom dostávajú funkčné produkty - a tým má naša práca aj hlbší zmysel. Sme menšia ale úspešná technologická firma, kde nám záleží na každom kolegovi.
Naša filozofia:
Acta Non Verba. Činy, nie slová.
Excelentné pracovné výsledky. Vášeň a odbornosť.
Klienti a partneri. Ich spokojnosť je tým najlepším meradlom.
Etické štandardy. Jednaj férovo a očakávaj to isté.
Naša filozofia:
Acta Non Verba. Činy, nie slová.
Excelentné pracovné výsledky. Vášeň a odbornosť.
Klienti a partneri. Ich spokojnosť je tým najlepším meradlom.
Etické štandardy. Jednaj férovo a očakávaj to isté.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4041959
Dátum zverejnenia: 4.3.2021
2021-03-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: ANV, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 10 EUR/hod.