Office Manager

ANV, s.r.o.

Miesto práce
Ilkovičova 3, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
10 EUR/hod.(zohľadníme individuálne zručnosti a skúsenosti kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš mať celý back office pod palcom? Rada pomôžeš a podporíš kolegov? Máš rada vo veciach poriadok si pracovitá a preferuješ radšej vyššie pracovné tempo? Aktívna komunikácia v angličtine je pre teba hračka?
Potom si náš človek.

Náplň práce:
Podpora interných a externých projektov:
- Objednávanie materiálu a tovaru
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi – aj vyjednávanie
- Príjem, kontrola, evidencia a distribúcia prijatého tovaru a materiálu
- Expedícia produktov k zákazníkom (medzinárodne, kuriér/dopravná spoločnosť)
- Podpora jendotlivých tímov a riaditeľa (tvorba reportov)

- Starostlivosť o backoffice (návštevy, poriadok, kancelárske potreby, pošta)
- Starostlivosť o vozový park (poistenia, diaľničné známky, riešenie poist.udalostí)
- Organizovanie teambuldingov a iných akcií
- Spracovanie dochádzky pre potreby mzdovej agendy (spracovanie P, DOP, PN, OČR)
- Starostlivosť o firemnú kroniku, firemný fb a sociálne siete
- Príprava pracovných zmlúv a dohôd

Spracovanie a predpríprava účtovných dokladov:
- Vyhotovenie faktúr a dodacích listov
- Spracovanie prijatých účtovných dokladov (zápis do účt.systému a nastavenie predkontácie)
- Zodpovednosť za pokladňu
- Archivácia a scanovanie dokladov

Zamestnanecké výhody, benefity

- naše zariadenia slúžia na overenie produktov (najmä elektroniky) predtým, než sa dostanú do obehu – našou prácou prispievame k lepšej spoločnosti
- staneš sa súčasťou rastúcej firmy s jedinečným postavením na slovenskom trhu
- záleží nám na našich kolegoch a hľadáme dlhodobé vzťahy
- neformálna firemná kultúra a kolektív ktorý ťa podrží
- teambuildingy, oslavy narodenín a iné tímové  akcie
- plaváreň a fitness centrum priamo v budove
- staviame na koncepte VIAC než FIRMA

Informácie o výberovom konaní

Ďakujem vopred za všetky zaslané životopisy. Každému životopisu sa budeme starostlivo venovať. Zaleží nám na dobrej a dlhodobej spolupráci.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, administrácia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

back office, ekonómia, administrácia, office manager

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme Teba, ak :
- Ti komunikácia v angličtine nerobí problém, máme zahraničných zákazníkov a dodávateľov (aktívna komunikacia v anglickom jazyku je našou podmienkou)
- Rada podporíš externé aj interné projekty k úspešnému koncu
- Preferuješ vyššie pracovné tempo
- Vieš zvládnuť stres a nerozhádže ťa
- Rada pracuješ v Exceli
- Máš rada poriadok a zmysel pre detail
- Vieš vyhodnotiť priority a prispôsobiť sa im
- Výhodou je ak rada tvoríš obsah na sociálne siete a grafika je tvojím koníčkom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Tvoríme moderné meracie a testovacie systémy pre elektroniku. Aj vďaka nám sa k spotrebiteľom dostávajú funkčné produkty - a tým má naša práca aj hlbší zmysel. Sme menšia ale úspešná technologická firma, kde nám záleží na každom kolegovi.

Naša filozofia:
Acta Non Verba. Činy, nie slová.
Excelentné pracovné výsledky. Vášeň a odbornosť.
Klienti a partneri. Ich spokojnosť je tým najlepším meradlom.
Etické štandardy. Jednaj férovo a očakávaj to isté.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4041959  Dátum zverejnenia: 4.3.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 10 EUR/hod.