Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant - pracovitá kolegyňa ktorú baví administrácia
ANV, s.r.o.
Miesto práce
Ilkovičova 3, Karlova Ves
Ilkovičova 3, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
súri to, ale počkáme na vhodného kandidáta
súri to, ale počkáme na vhodného kandidáta
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacvýška odmeny je individuálna na základe dohody a Vašich skúseností a znalostí.
1 000 EUR/mesiacvýška odmeny je individuálna na základe dohody a Vašich skúseností a znalostí.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste pozitívne naladená s úsmevom na tvári. Baví Vás administrácia a ste pracovitá? Máte radi poriadok, presnosť a ste tak trochu "puntičkárka". Preferujete radšej vyššie tempo než nudu a opakujúce sa úlohy? Baví Vás robiť podporu kolegom a byť za to kolegami cenená?
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivú kolegyňu ktorú baví administratíva ako aj práca s tovarom.
Hlavná náplň práce
- Spracovanie prijatých faktúr a dodacích listov (zápis do účt.systému a nastavenie predkontácie)
- Spracovanie pokladničných dokladov
- Pošta
- Archivácia a scanovanie dokladov
- Príjem balíkov a komunikácia s kuriérmi
- Kontrola, evidencia a distribúcia prijatého tovaru a materiálu
- Objednávanie materiálu a tovaru pre kolegov
- Spracovanie cenových ponúk
- Komunikácia s dodávateľmi
- Vyhotovenie faktúr a dodacích listov
- Expedícia produktov k zákazníkom (medzinárodne, kuriér/dopravná spoločnosť)
- Zodpovednosť za pokladňu
- Starostlivosť o návštevy
- Starostlivosť o všeobecný poriadok
- Tvorba reportov v Exceli pre manažment
- Starostlivosť o vozový park (poistenia, diaľničné známky, riešenie poist.udalostí)
- Vyhotovenie a zúčtovanie cestovných príkazov
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivú kolegyňu ktorú baví administratíva ako aj práca s tovarom.
Hlavná náplň práce
- Spracovanie prijatých faktúr a dodacích listov (zápis do účt.systému a nastavenie predkontácie)
- Spracovanie pokladničných dokladov
- Pošta
- Archivácia a scanovanie dokladov
- Príjem balíkov a komunikácia s kuriérmi
- Kontrola, evidencia a distribúcia prijatého tovaru a materiálu
- Objednávanie materiálu a tovaru pre kolegov
- Spracovanie cenových ponúk
- Komunikácia s dodávateľmi
- Vyhotovenie faktúr a dodacích listov
- Expedícia produktov k zákazníkom (medzinárodne, kuriér/dopravná spoločnosť)
- Zodpovednosť za pokladňu
- Starostlivosť o návštevy
- Starostlivosť o všeobecný poriadok
- Tvorba reportov v Exceli pre manažment
- Starostlivosť o vozový park (poistenia, diaľničné známky, riešenie poist.udalostí)
- Vyhotovenie a zúčtovanie cestovných príkazov
Zamestnanecké výhody, benefity
- malá ale stabilná firma
- príjemný tím
- free fruit policy (ovocie v kancelárii počas celého dňa zadarmo)
- plaváreň, fitness priamo v budove
- nechceme nadčasy, ale v keď sme v práci sústredíme sa na prácu (produktivita bez nadčasov)
- príjemný tím
- free fruit policy (ovocie v kancelárii počas celého dňa zadarmo)
- plaváreň, fitness priamo v budove
- nechceme nadčasy, ale v keď sme v práci sústredíme sa na prácu (produktivita bez nadčasov)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, administrácia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme milú a pozitívne naľadenú osobu ktorá dbá o detaily svojej práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Tvoríme moderné meracie a testovacie systémy pre elektroniku. Aj vďaka nám sa k spotrebiteľom dostávajú funkčné produkty - a tým má naša práca aj hlbší zmysel. Sme menšia ale úspešná technologická firma, kde nám záleží na každom kolegovi.
Naša filozofia:
Acta Non Verba. Činy, nie slová.
Excelentné pracovné výsledky. Vášeň a odbornosť.
Klienti a partneri. Ich spokojnosť je tým najlepším meradlom.
Etické štandardy. Jednaj férovo a očakávaj to isté.
Naša filozofia:
Acta Non Verba. Činy, nie slová.
Excelentné pracovné výsledky. Vášeň a odbornosť.
Klienti a partneri. Ich spokojnosť je tým najlepším meradlom.
Etické štandardy. Jednaj férovo a očakávaj to isté.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2633461
Dátum zverejnenia: 29.12.2019
2019-12-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: ANV, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac