Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný manažér (práca so SAP nutná)
ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Miesto práce
Trstínska cesta, Trnava
Trstínska cesta, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiaczákladná mzda môže byť vyššia, v závislosti od skúseností uchádzača.
2 500 EUR/mesiaczákladná mzda môže byť vyššia, v závislosti od skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vedenie tímu 3 finančných účtovníkov
• pravidelné reporty pre lokálny aj korporátny manažment spoločnosti (slovensky, anglicky)
• implementácia štandardov podľa korporátnych pravidiel
• participácia na auditoch v spoločnosti, komunikácia so štátnymi inštitúciami
• príprava pravidelných aj ad hoc finančných analýz
• analýza výsledkov hospodárenia, nákladov, investícií, kľúčových finančných ukazovateľov
• príprava rôznych plánov a predpovedí, porovnávanie plánov s reálnymi výsledkami
• sledovanie rozpočtov jednotlivých projektov, správa nákladových stredísk
• výpočet Intercompany predajných cien, nastavovanie predajných cien do systému SAP
• pravidelná spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• mesačné a ročné uzávierky, schvaľovanie výkazov účtovnej závierky, výpočet dane z príjmu právnických osôb a odloženej dane, príprava Výročnej správy
• mesačné, štvrťročné a ročné potvrdenia zostatkov (odsúhlasovanie otvorených položiek)
• zodpovedá za správnosť vedenia pokladne
• sledovanie a kontrola databáz
• ročná podpora auditu, príprava podkladov podľa požiadaviek auditorov
• riadenie rizika a správa údajov na poistenie spoločnosti
• komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi (vrátanie IC)
• predkladanie Investičných návrhov, schvaľovanie čerpania rozpočtovaných investícií
• schvaľovanie založenia dodávateľov, schvaľovanie nákupných kontraktov
• ďaľšie činnosti podľa pokynov nadriadeného • dodržiava bezpečnostné predpisy v zmysle platných predpisov zamestnávateľa
• dodržiava požiadavky kvality v zmysle platných predpisov zamestnávateľa
• dodržiava právne predpisy a ostatné predpisy na zaistenie BOZP, OPP a OŽP
• pravidelné reporty pre lokálny aj korporátny manažment spoločnosti (slovensky, anglicky)
• implementácia štandardov podľa korporátnych pravidiel
• participácia na auditoch v spoločnosti, komunikácia so štátnymi inštitúciami
• príprava pravidelných aj ad hoc finančných analýz
• analýza výsledkov hospodárenia, nákladov, investícií, kľúčových finančných ukazovateľov
• príprava rôznych plánov a predpovedí, porovnávanie plánov s reálnymi výsledkami
• sledovanie rozpočtov jednotlivých projektov, správa nákladových stredísk
• výpočet Intercompany predajných cien, nastavovanie predajných cien do systému SAP
• pravidelná spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• mesačné a ročné uzávierky, schvaľovanie výkazov účtovnej závierky, výpočet dane z príjmu právnických osôb a odloženej dane, príprava Výročnej správy
• mesačné, štvrťročné a ročné potvrdenia zostatkov (odsúhlasovanie otvorených položiek)
• zodpovedá za správnosť vedenia pokladne
• sledovanie a kontrola databáz
• ročná podpora auditu, príprava podkladov podľa požiadaviek auditorov
• riadenie rizika a správa údajov na poistenie spoločnosti
• komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi (vrátanie IC)
• predkladanie Investičných návrhov, schvaľovanie čerpania rozpočtovaných investícií
• schvaľovanie založenia dodávateľov, schvaľovanie nákupných kontraktov
• ďaľšie činnosti podľa pokynov nadriadeného • dodržiava bezpečnostné predpisy v zmysle platných predpisov zamestnávateľa
• dodržiava požiadavky kvality v zmysle platných predpisov zamestnávateľa
• dodržiava právne predpisy a ostatné predpisy na zaistenie BOZP, OPP a OŽP
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobné vozidlo
- flexibilný pracovný čas
- služobný telefón, notebook
- 20% ročný bonus
- 13.plat
- flexibilný pracovný čas
- služobný telefón, notebook
- 20% ročný bonus
- 13.plat
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom o inzerovanú pozíciu, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
SAP - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti na danej manažérskej pozícií minimálne 5 rokov. Znalosť daňovej problematiky. Dôležité sú tiež komunikačné zručnosti prezentačné schopnosti, zodpovednosť, organizačné schopnosti, analytické myslenie odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Grupo Antolin je významný svetový dodávateľ komponentov pre automobilové interiéry, ktorý ponúka svojim klientom celkové služby zahŕňajúce koncepciu, dizajn, vývoj, výrobu a distribúciu stropných systémov, dverí, sedadiel a svetelných systémov. Pôvodom španielska medzinárodná spoločnosť podniká v 26 krajinách so 149 výrobnými závodmi a 29 technickými centrami zamestnáva okolo 26 000 zamestnancov. So svojím tímom kvalifikovaných odborníkov a najpokročilejšími technológiami je spoločnosť schopná bezproblémovo reagovať na požiadavky svojich zákazníkov, ktorých podporuje po celom svete dodávajúc im najvyššiu kvalitu produktov a služieb. Finančná likvidita,inovácia, kvalita a konkurencieschopné ceny sú to, čo vytvára jedinečné hodnoty firmy ako Grupo Antolin, ktorá sa snaží na dennej báze zachovávať dôveru svojich klientov, investorov a dodávateľov. Závod v Trnave má v súčasnosti 170 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4025026
Dátum zverejnenia: 14.5.2021
2021-05-14
lokalita: Trnava Pozícia: Finančný manažér Spoločnosť: ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac