Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdový účtovník so znalosťou HUMAN-u
ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Miesto práce
Trstínska cesta 8, Trnava
Trstínska cesta 8, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
IHNEĎ
IHNEĎ
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacvýška základného platu zavisí od seniority kandidáta
1 300 EUR/mesiacvýška základného platu zavisí od seniority kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Príprava miezd - kompletné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov, najmä:
výpočet mzdy vrátane odvodov na sociálne a zdravotné poistenie na základe informácií z pracovných listov, výkazov z výroby, resp. podľa individuálnych formulárov, vrátane nadčasov a príplatkov za zmeny;
výpočet dane zo závislej činnosti;
výpočet a evidencia nemocenských dávok;
spracovanie agendy evidenčných listov;
zrážky zo mzdy podľa inštrukcií a na základe platných právnych predpisov;
výpočet exekúcií;
zapracovanie mesačných, polročných a ad-hoc prémií;
aktívna spolupráca s ostatnými útvarmi pri získavaní podkladov pre mzdy;
práca s dochádzkovým systémom HUMAN
priama komunikácia so zamestnancami v prípade potreby
• Udržiavanie a aktualizácia mzdových systémov podľa danej legislatívy
• Vkladanie osobných dát nových zamestnancov a aktualizácia existujúcich dát podľa potreby
• Monitorovanie, zozbieranie a zadávanie mesačných zmien (vstupy, výstupy, zmluvy na dobu určitú, interné preradenia, zmena mzdy, atď, …)
• Komunikácia so štátnymi inštitúciami (prihlášky, odhlášky, preplatky, nedoplatky na poistnom, atď, ...)
• Vydávanie potvrdení v mene zamestnávateľa pre rôzne účely a inštitúcie (banky, súdy, polícia, atď, ...)
• Ročné zúčtovanie dane z príjmu fyzických osôb
• Ročné prehľady pre Sociálnu a zdravotné poisťovne
• Príprava daňových výkazov a prehľadov pre úradné potreby
• Spracovávanie podkladov pre vystúpených zamestnancov
• Zamestnávanie občanov so zdravotným postihnutím (plnenie zákonných požiadaviek, spolupráca s potrebnými inštitúciami, atď, ...)
• Komunikácia so Štatistickým úradom
• Príprava podkladov pre pravidelné interné štatistiky
• Pravidelná komunikácia s finančným oddelením spoločnosti
• Reporting
• Participácia na vytváraní firemnej kultúry, pracovného prostredia, vzťahov so zamestnancami a interných vzťahov medzi spoločnosťou a zamestnancami
• Sledovanie dodržiavania personálnych procesov, smerníc a interných pravidiel, návrhy na optimalizáciu
• Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami v spoločnosti
• Zastupiteľnosť s tímom na personálnom oddelení
• Neustále sledovanie legislatívnych zmien a všeobecný prehľad v mzdovej problematike
• Ostatné administratívne práce na personálnom oddelení
• Ďaľšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
výpočet mzdy vrátane odvodov na sociálne a zdravotné poistenie na základe informácií z pracovných listov, výkazov z výroby, resp. podľa individuálnych formulárov, vrátane nadčasov a príplatkov za zmeny;
výpočet dane zo závislej činnosti;
výpočet a evidencia nemocenských dávok;
spracovanie agendy evidenčných listov;
zrážky zo mzdy podľa inštrukcií a na základe platných právnych predpisov;
výpočet exekúcií;
zapracovanie mesačných, polročných a ad-hoc prémií;
aktívna spolupráca s ostatnými útvarmi pri získavaní podkladov pre mzdy;
práca s dochádzkovým systémom HUMAN
priama komunikácia so zamestnancami v prípade potreby
• Udržiavanie a aktualizácia mzdových systémov podľa danej legislatívy
• Vkladanie osobných dát nových zamestnancov a aktualizácia existujúcich dát podľa potreby
• Monitorovanie, zozbieranie a zadávanie mesačných zmien (vstupy, výstupy, zmluvy na dobu určitú, interné preradenia, zmena mzdy, atď, …)
• Komunikácia so štátnymi inštitúciami (prihlášky, odhlášky, preplatky, nedoplatky na poistnom, atď, ...)
• Vydávanie potvrdení v mene zamestnávateľa pre rôzne účely a inštitúcie (banky, súdy, polícia, atď, ...)
• Ročné zúčtovanie dane z príjmu fyzických osôb
• Ročné prehľady pre Sociálnu a zdravotné poisťovne
• Príprava daňových výkazov a prehľadov pre úradné potreby
• Spracovávanie podkladov pre vystúpených zamestnancov
• Zamestnávanie občanov so zdravotným postihnutím (plnenie zákonných požiadaviek, spolupráca s potrebnými inštitúciami, atď, ...)
• Komunikácia so Štatistickým úradom
• Príprava podkladov pre pravidelné interné štatistiky
• Pravidelná komunikácia s finančným oddelením spoločnosti
• Reporting
• Participácia na vytváraní firemnej kultúry, pracovného prostredia, vzťahov so zamestnancami a interných vzťahov medzi spoločnosťou a zamestnancami
• Sledovanie dodržiavania personálnych procesov, smerníc a interných pravidiel, návrhy na optimalizáciu
• Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami v spoločnosti
• Zastupiteľnosť s tímom na personálnom oddelení
• Neustále sledovanie legislatívnych zmien a všeobecný prehľad v mzdovej problematike
• Ostatné administratívne práce na personálnom oddelení
• Ďaľšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
13.plat
príspevok na dopravu
príspevok pri jubileách, narodení dieťaťa
možnosť zúčastniť sa na rôznych rozvojových a mimofiremných aktivitách
jazykové kurzy
príspevok na dopravu
príspevok pri jubileách, narodení dieťaťa
možnosť zúčastniť sa na rôznych rozvojových a mimofiremných aktivitách
jazykové kurzy
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovaní budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Human - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
SAP - Základy
Human - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- diskrétnosť
- zodpovednosť
- flexibilita
- diskrétnosť
- zodpovednosť
- flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Grupo Antolin je významný svetový dodávateľ komponentov pre automobilové interiéry, ktorý ponúka svojim klientom celkové služby zahŕňajúce koncepciu, dizajn, vývoj, výrobu a distribúciu stropných systémov, dverí, sedadiel a svetelných systémov. Pôvodom španielska medzinárodná spoločnosť podniká v 26 krajinách so 149 výrobnými závodmi a 29 technickými centrami zamestnáva okolo 26 000 zamestnancov. So svojím tímom kvalifikovaných odborníkov a najpokročilejšími technológiami je spoločnosť schopná bezproblémovo reagovať na požiadavky svojich zákazníkov, ktorých podporuje po celom svete dodávajúc im najvyššiu kvalitu produktov a služieb. Finančná likvidita,inovácia, kvalita a konkurencieschopné ceny sú to, čo vytvára jedinečné hodnoty firmy ako Grupo Antolin, ktorá sa snaží na dennej báze zachovávať dôveru svojich klientov, investorov a dodávateľov. Závod v Trnave má v súčasnosti 170 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3870685
Dátum zverejnenia: 14.2.2020
2020-02-14
lokalita: Trnava Pozícia: Mzdový účtovník Spoločnosť: ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac