Office Manager

Anodius, a. s.

Miesto práce
Landererova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacMzda bude hodnotená podľa skúsenosti a seniority ucházdačky/a

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

OFFICE MANAGER/KA

Do nášho priateľského tímu hľadáme pozitívne naladenú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý nám pomôže s agendou back office a administratívou.
Rád/a komunikuješ s ľuďmi, máš cit pre detail a zmysel pre poriadok?
Ak áno, tak neváhaj a čítaj ďalej :-)

Čo ťa u nás čaká:
• Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti a
kolegov
• Zodpovednosť za každodenný chod kancelárie a recepcie
(administratíva, návštevy, parkovanie, evidencia firemných vozidiel,
zásobovanie kuchynky, koordinácia upratovania, apod.)
• Evidencia firemných písomností, zmlúv, drobného majetku
a vybavenia.
• Správa a evidencia internej dokumentácie BOZP, GDPR
• Príprava a spracovávanie účtovných dokladov a podkladov pre mzdy
(kontrola dochádzky zamestnancov, komunikácia so mzdovou
účtovníčkou, ohlasovanie zmien a pod.)
• Administrácia benefitného systému
• Rezervácia ubytovania a leteniek, spolupráca pri organizácii
firemných akcií
• Plnenie operatívnych úloh v rámci administratívy

Si náš človek ak:
• Ovládaš MS Office – Excel, Word, PowerPoint
• Máš priateľské a profesionálne vystupovanie
• Nechýba ti trpezlivosť, spoľahlivosť, starostlivosť a zodpovednosť za
zverené úlohy
• Máš veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
• Si flexibilný a máš proaktívny prístup
• Ovládaš angličtinu aspoň na úrovni B2

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame my:
• Pestrú a zmysluplnú prácu
• Veľmi príjemné pracovné prostredie v nových inovatívnych
priestoroch spoločnosti
• Skvelý kolektív mladých a dynamických ľudí
• Balíček firemných benefitov
• Notebook + mobil aj na súkromné účely sú samozrejmosťou

Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj a pošli nám svoje CV s fotografiou a sprievodný list. Už teraz sa na teba tešíme :-)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

4

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme IT konzultačná spoločnosť poskytujúca komplexné CX, CRM podnikové riešenia využívajúc SAP a Salesforce platformy.

Náš firemný slogan, Experience Matters (Zážitok rozhoduje), plne odráža našu filozofiu a politiku kvality, pričom vychádza z hodnôt progresívneho myslenia, dynamického a efektívneho prístupu pomocou najnovších technológií.
Kladieme dôraz na inovácie, pri zachovaní tradície vysokej kvality služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4483336  Dátum zverejnenia: 10.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac