Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
Anodius, a. s.
Miesto práce
Landererova 12, Bratislava
Landererova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacMzda bude hodnotená podľa skúsenosti a seniority ucházdačky/a
Od 1 500 EUR/mesiacMzda bude hodnotená podľa skúsenosti a seniority ucházdačky/a
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
OFFICE MANAGER/KA
Do nášho priateľského tímu hľadáme pozitívne naladenú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý nám pomôže s agendou back office a administratívou.
Rád/a komunikuješ s ľuďmi, máš cit pre detail a zmysel pre poriadok?
Ak áno, tak neváhaj a čítaj ďalej :-)
Čo ťa u nás čaká:
• Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti a
kolegov
• Zodpovednosť za každodenný chod kancelárie a recepcie
(administratíva, návštevy, parkovanie, evidencia firemných vozidiel,
zásobovanie kuchynky, koordinácia upratovania, apod.)
• Evidencia firemných písomností, zmlúv, drobného majetku
a vybavenia.
• Správa a evidencia internej dokumentácie BOZP, GDPR
• Príprava a spracovávanie účtovných dokladov a podkladov pre mzdy
(kontrola dochádzky zamestnancov, komunikácia so mzdovou
účtovníčkou, ohlasovanie zmien a pod.)
• Administrácia benefitného systému
• Rezervácia ubytovania a leteniek, spolupráca pri organizácii
firemných akcií
• Plnenie operatívnych úloh v rámci administratívy
Si náš človek ak:
• Ovládaš MS Office – Excel, Word, PowerPoint
• Máš priateľské a profesionálne vystupovanie
• Nechýba ti trpezlivosť, spoľahlivosť, starostlivosť a zodpovednosť za
zverené úlohy
• Máš veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
• Si flexibilný a máš proaktívny prístup
• Ovládaš angličtinu aspoň na úrovni B2
Do nášho priateľského tímu hľadáme pozitívne naladenú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý nám pomôže s agendou back office a administratívou.
Rád/a komunikuješ s ľuďmi, máš cit pre detail a zmysel pre poriadok?
Ak áno, tak neváhaj a čítaj ďalej :-)
Čo ťa u nás čaká:
• Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti a
kolegov
• Zodpovednosť za každodenný chod kancelárie a recepcie
(administratíva, návštevy, parkovanie, evidencia firemných vozidiel,
zásobovanie kuchynky, koordinácia upratovania, apod.)
• Evidencia firemných písomností, zmlúv, drobného majetku
a vybavenia.
• Správa a evidencia internej dokumentácie BOZP, GDPR
• Príprava a spracovávanie účtovných dokladov a podkladov pre mzdy
(kontrola dochádzky zamestnancov, komunikácia so mzdovou
účtovníčkou, ohlasovanie zmien a pod.)
• Administrácia benefitného systému
• Rezervácia ubytovania a leteniek, spolupráca pri organizácii
firemných akcií
• Plnenie operatívnych úloh v rámci administratívy
Si náš človek ak:
• Ovládaš MS Office – Excel, Word, PowerPoint
• Máš priateľské a profesionálne vystupovanie
• Nechýba ti trpezlivosť, spoľahlivosť, starostlivosť a zodpovednosť za
zverené úlohy
• Máš veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
• Si flexibilný a máš proaktívny prístup
• Ovládaš angličtinu aspoň na úrovni B2
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame my:
• Pestrú a zmysluplnú prácu
• Veľmi príjemné pracovné prostredie v nových inovatívnych
priestoroch spoločnosti
• Skvelý kolektív mladých a dynamických ľudí
• Balíček firemných benefitov
• Notebook + mobil aj na súkromné účely sú samozrejmosťou
Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj a pošli nám svoje CV s fotografiou a sprievodný list. Už teraz sa na teba tešíme :-)
• Pestrú a zmysluplnú prácu
• Veľmi príjemné pracovné prostredie v nových inovatívnych
priestoroch spoločnosti
• Skvelý kolektív mladých a dynamických ľudí
• Balíček firemných benefitov
• Notebook + mobil aj na súkromné účely sú samozrejmosťou
Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj a pošli nám svoje CV s fotografiou a sprievodný list. Už teraz sa na teba tešíme :-)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
4
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme IT konzultačná spoločnosť poskytujúca komplexné CX, CRM podnikové riešenia využívajúc SAP a Salesforce platformy.
Náš firemný slogan, Experience Matters (Zážitok rozhoduje), plne odráža našu filozofiu a politiku kvality, pričom vychádza z hodnôt progresívneho myslenia, dynamického a efektívneho prístupu pomocou najnovších technológií.
Kladieme dôraz na inovácie, pri zachovaní tradície vysokej kvality služieb.
Náš firemný slogan, Experience Matters (Zážitok rozhoduje), plne odráža našu filozofiu a politiku kvality, pričom vychádza z hodnôt progresívneho myslenia, dynamického a efektívneho prístupu pomocou najnovších technológií.
Kladieme dôraz na inovácie, pri zachovaní tradície vysokej kvality služieb.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4483336
Dátum zverejnenia: 10.1.2023
2023-01-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Anodius, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac