Reagujte bez životopisu

Koordinátor pre Aftermarket a servis

ANDRITZ Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Humenné, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacNástupná mzda od 1100€/ mesačne brutto. Možnosť získať letný a zimný bonus spolu vo výške 1000€, na základe splnenia podmienok. Finálna výška mzdy bude dohodnutá na pracovnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Vypracovanie výkresovej dokumentácie pre účely katalógu náhradných dielov v aplikácii Inventor
  • Úprava AutoCAD-ových výkresov
  • Príprava údajov (správca katalógu) – CRM, ASAP údajov a súborov pre ukladanie výkresovej dokumentácie
  • Spravovanie a nahrávanie zariadení v systéme Metris Spare Parts Catalog
  • Vytváranie ticketov v portáli Jira
  • Zákaznícka podpora a komunikácia s externým zákazníkom (riešenie problémov pri registrácii a prihlasovaní do SPC, prípadných problémov a chýb v zoznamoch náhradných dielov), komunikácia s manažérmi predaja, konštruktérmi v rámci Andritz global
  • Zodpovednosť za plnenenie zadaných úloh, manažment a plánovanie úloh
  • Vypracovanie reportov pre manažment v systéme Fusion
  • Komunikácia v anglickom jazyku slovom aj písmom

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Podnikové stravovanie
  • Vzdelávacie kurzy, školenia
  • Bonusy/prémia
  • Možnosť home office
  • Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
  • Príspevok na dôchodkové/životné pripoistenie
  • Zdravotná starostlivosť
  • Zamestnanecké akcie
  • Kariérny rast a možnosť odborného rozvoja

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Technická zručnosť (čítanie výkresov - základy)
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
  • Logické myslenie - Používanie logických funkcii pre vytváranie prípadných reportov v systéme Fusion
  • Soft skills
  • Komunikačné schopnosti v rámci tímu, ale taktiež schopnosť kultivovanej komunikácie so zákazníkom v prípade potreby asistencie pri registrácii do SPC a pod.
  • Ochota pracovať v tíme
  • Flexibilita
  • Proaktívny prístup k práci
  • Ďalšie znalosti: PC zručnosť, EXCEL, WORD, POWER POINT
  • Znalosť SAP, INVENTOR, VAULT

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ANDRITZ je vedúca technologická skupina pôsobiaca na celom svete, kótovaná na burze cenných papierov vo Viedni a so sídlom v rakúskom Grazi. Vyvíjame a vyrábame systémy a zariadenia pre globálne, kľúčové odvetvia podľa požiadaviek našich zákazníkov. Najdôležitejšími produktmi sú turbíny a generátory na výrobu energie z vodných elektrární, zariadenia na výrobu a spracovanie celulózy a papiera a lisy a lisovacie linky pre medzinárodný automobilový priemysel.
S viac ako 175-ročnými skúsenosťami a špičkovým globálnym tímom s viac ako 27 000 zamestnancami na 280 pobočkách v 40 krajinách je ANDRITZ súčasným svetovým inovátorom so sloganom "Engineered Success", ktorý je každodenne potvrdený mnohými úspešnými referenčnými prevádzkami.
Časy a technológie sa menia, ale naša vášeň a úsilie o dosiahnutie optimálneho cieľa v prospech našich zákazníkov zostanú vždy.
Detailné informácie môžete pozrieť na : www.andritz.com alebo http://slovakia.andritz.sk/,
https://www.youtube.com/watch?v=JKOx89KEod0&t=22s

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Dávid Balko
E-mail: poslať životopis
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí len, keď vyplníte formulár.Reagovať na ponuku
ID: 4811747  Dátum zverejnenia: 19.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac