Pridaj sa k nášmu tímu ako CRM specialist

Andritz Kufferath s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac- 13. a 14.plat - mesačný a ročný dochádzkový bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


As a CRM Expert & Divisional Key User, you are part of an international team and need to understand our specific sales and marketing process as well as manage the needs and requirements of the Business Unit. You will also coach, educate and train local key users and support them where necessary. You will be working in close cooperation with the global team, especially for developments of new functionality, bringing CRM usage for the Business Unit to the optimum level.

If you are passionate about B2B sales and marketing process, positive customer experience and CRM technology, like to communicate with internal user groups, we are looking for you as part of our team.

Your tasks:

Business support

1st level business support in close alignment with 2nd level technicalsupport

Regular feedback discussion with global support team

Training and documentation

Carry out trainings within business area.

Manage business specific training material, promote best practices, setup training plans.

Coordinate and support internal key user network and user community.

Communicate release changes and train users accordingly.

Coordination of business specific developments in close cooperation with global team

Analyze, identify and capture optimization possibilities and support their implementation.

Help to execute global design and usability guidelines to ensure optimum user experience.

Align with other business areas to foster synergies and share best practices. 

Define business requirements, approve IT specification, test if the implementation covers business needs and rollout within business unit.

Support data quality initiatives.

Our requirements:

You hold a relevant higher education or degree in marketing, sales or information technology, or have similar practical experience in B2B environment.

Knowledge of Sales and CRM processes in B2B and interested in becoming an expert in all areas of the CRM application.

You have strong communication skills and bring a strong affinity for complex solutions and topics.

Full English proficiency both oral and in writing, other languages of advantage.


Zamestnanecké výhody, benefity

- adaptačný proces na vysokej úrovni
- Príspevok na DDS
- práca v stabilnej spoločnosti s možnosťou dlhodobej spolupráce
- Vianočný večierok
- Športový deň
- preplácanie nadčasov po dohode s nadriadeným
- Vernostné bonusy (pri pracovnom výročí 5,10,15 ,20 rokov)
- Príspevok na rekreáciu
- Preventívne prehliadky
- Možnosť stravovania na rannej zmene v závodnej jedálni (príspevok zamestnanca je 1,65€)
- Stravovacie karty namiesto stravných lístkov
- Možnosť osobnostného a odborného rastu
- Príspevok na regeneráciu do výšky 30eur/mes.

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Business/management education

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


As a person, you are target-oriented, analytical, structured, self-dependent, and a proactive quick learner.

Ability to develop instructional material that can be easily understood.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina podnikov ANDRITZ-GRUPPE je jedným z popredných svetových dodávateľov strojných zariadení, technického vybavenia a servisných služieb pre vodné elektrárne, pre podniky priemyslu spracovania celulózy a papiera, priemysel spracovania kovov a oceliarsky priemysel, ako aj pre oblasť komunálneho a priemyselného separovania pevných a tekutých látok. Hlavné sídlo burzovo evidovaného národného technologického koncernu, ktorý po celom svete zamestnáva okolo 25.500 pracovníkov, sa nachádza v meste Graz, Rakúsko. Spoločnosť ANDRITZ prevádzkuje viac ako 250 pracovísk po celom svete.
www.andritz.com

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lucia Hudačková
Tel.: +421905389888
E-mail: poslať životopis
ID: 4795687  Dátum zverejnenia: 28.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac