Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér/ka - Bratislavský, Trnavský a Trenčiansky kraj
Anatex, s.r.o.
Miesto práce
Coburgova, Trnava
Coburgova, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 500 EUR/mesiacK základnej mesačnej mzde sa pripočítavajú mesačné výkonnostné a prémiové ukazovatele, ktoré tvoria celkovú mesačnú mzdu. Na základe dosiahnutých výsledkov spoločnosti sú poskytované kvartálne, vianočné a koncoročné odmeny.
1 000 - 2 500 EUR/mesiacK základnej mesačnej mzde sa pripočítavajú mesačné výkonnostné a prémiové ukazovatele, ktoré tvoria celkovú mesačnú mzdu. Na základe dosiahnutých výsledkov spoločnosti sú poskytované kvartálne, vianočné a koncoročné odmeny.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rozširujeme náš obchodný tím, a preto hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu obchodného manažéra/ky, ktorý je kreatívny, komunikatívny a má obchodného ducha.
Tvojou oblasťou biznisu budú reklamné predmety a ich potlač. Klientovi budeš môcť ušetriť čas a peniaze, nakoľko ako jedna z mála spoločností na Slovensku okrem dodania reklamných predmetov vieme poskytnúť servis potlače a brandingu na väčšinu technológií reálne priamo pod jednou strechou. Tvojou úlohou bude dať o tejto výhode vedieť čo najväčšiemu množstvu firiem, ktoré veríme sa na základe toho stanú našimi klientami.
Neváhaj a pošli nám tvoj životopis. Možno hľadáme práve Teba!
Tvoje teritórium bude Bratislava, Trnavský a Trenčiansky kraj.
Zázemie budeš mať v našej pobočke v Trnave.
Hlavná pracovná náplň:
- vyhľadávanie a telefonické kontaktovanie nových firemných klientov
- osobná návšteva firemných klientov
- prezentácia sortimentu spoločnosti existujúcim aj novým klientom
- spracovanie dopytov, vytváranie cenových ponúk, príjem objednávok
- spracovanie objednávok od ich prijatia do systému QI, až po ich fakturáciu a zabezpečenie odoslania klientovi
- tvojou úlohou je manažovať tok vybavenia objednávky a koordinovať jednotlivé oddelenia v našej spoločnosti podieľajúce sa na jej spracovaní tak, aby objednávka bola dodaná klientovi v správnom množstve, kvalite a čase
- komunikácia a zadávanie úloh jednotlivým oddeleniam spoločnosti, ktoré sa podieľajú na vybavení objednávky
- tvorba reportov a zúčastňovanie sa na poradách spoločnosti
Pracovná doba:
- flexibilná pracovná doba
- po zaučení sa, možnosť využívať aj home office
Pracovné prostriedky:
- mobilný telefón
- notebook
- firemné auto
Odmeňovanie:
- okrem základného platu uplatňujeme aj provízne odmeňovania na základe dosiahnutých výsledkov (čím väčšieho klienta získaš, tým väčšiu odmenu môžeš očakávať)
Tvojou oblasťou biznisu budú reklamné predmety a ich potlač. Klientovi budeš môcť ušetriť čas a peniaze, nakoľko ako jedna z mála spoločností na Slovensku okrem dodania reklamných predmetov vieme poskytnúť servis potlače a brandingu na väčšinu technológií reálne priamo pod jednou strechou. Tvojou úlohou bude dať o tejto výhode vedieť čo najväčšiemu množstvu firiem, ktoré veríme sa na základe toho stanú našimi klientami.
Neváhaj a pošli nám tvoj životopis. Možno hľadáme práve Teba!
Tvoje teritórium bude Bratislava, Trnavský a Trenčiansky kraj.
Zázemie budeš mať v našej pobočke v Trnave.
Hlavná pracovná náplň:
- vyhľadávanie a telefonické kontaktovanie nových firemných klientov
- osobná návšteva firemných klientov
- prezentácia sortimentu spoločnosti existujúcim aj novým klientom
- spracovanie dopytov, vytváranie cenových ponúk, príjem objednávok
- spracovanie objednávok od ich prijatia do systému QI, až po ich fakturáciu a zabezpečenie odoslania klientovi
- tvojou úlohou je manažovať tok vybavenia objednávky a koordinovať jednotlivé oddelenia v našej spoločnosti podieľajúce sa na jej spracovaní tak, aby objednávka bola dodaná klientovi v správnom množstve, kvalite a čase
- komunikácia a zadávanie úloh jednotlivým oddeleniam spoločnosti, ktoré sa podieľajú na vybavení objednávky
- tvorba reportov a zúčastňovanie sa na poradách spoločnosti
Pracovná doba:
- flexibilná pracovná doba
- po zaučení sa, možnosť využívať aj home office
Pracovné prostriedky:
- mobilný telefón
- notebook
- firemné auto
Odmeňovanie:
- okrem základného platu uplatňujeme aj provízne odmeňovania na základe dosiahnutých výsledkov (čím väčšieho klienta získaš, tým väčšiu odmenu môžeš očakávať)
Zamestnanecké výhody, benefity
* adaptačný proces pri nástupe na pozíciu,
* zázemie spoločnosti nepretržite fungujúcej od roku 1994,
* možnosť kariérneho rastu,
* bezplatný systém vzdelávania v oblasti reklamy a marketingu priamo v praxi
* zázemie spoločnosti nepretržite fungujúcej od roku 1994,
* možnosť kariérneho rastu,
* bezplatný systém vzdelávania v oblasti reklamy a marketingu priamo v praxi
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači o zamestnanie, svoj profesijný životopis a "esej" na horeuvedené témy posielajte výhradne e-mailom na adresu [email protected]
Do predmetu emailu, nezabudni uviesť lokalitu Tvojho pôsobenia: Banská Bystrica alebo Trnava.
Naša spoločnosť Ťa následne bude kontaktovať.
Tešíme sa na Tvoj email.
Do predmetu emailu, nezabudni uviesť lokalitu Tvojho pôsobenia: Banská Bystrica alebo Trnava.
Naša spoločnosť Ťa následne bude kontaktovať.
Tešíme sa na Tvoj email.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva a o ochod
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Obchodnícky duch
- Aktívny prístup k plneniu pracovných úloh a povinností
- Samostatnosť, iniciatíva, angažovanosť, dôslednosť, flexibilita
- Prax v riadení motorového vozidla skupiny B a ochota cestovať
- Aktívny prístup k plneniu pracovných úloh a povinností
- Samostatnosť, iniciatíva, angažovanosť, dôslednosť, flexibilita
- Prax v riadení motorového vozidla skupiny B a ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Anatex, s.r.o. je na trhu už od roku 1994. Sme najväčší distribútor kalendárov, diárov a novoročeniek na Slovensku a tiež jeden z popredných dodávateľov reklamných predmetov, textilu, tlačovín a externej reklamy
V našej výrobnej prevádzke, ktorá má štatút chránenej dielne, realizujeme rôzne druhy potlače reklamných predmetov, ale aj veľkoplošnej reklamy.
V našej výrobnej prevádzke, ktorá má štatút chránenej dielne, realizujeme rôzne druhy potlače reklamných predmetov, ale aj veľkoplošnej reklamy.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4320006
Dátum zverejnenia: 16.1.2023
2023-01-16
lokalita: Trnava Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: Anatex, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac