Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Guest Relations Manager / Front Office Manager / Recepčná
Ambiente serviced apartments s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
01.04.2024
01.04.2024
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme Ambiente Apartments, dynamický brand v cestovnom ruchu, ktorý ponúka dizajnové apartmány pre moderného cestovateľa v hlavnom meste Bratislava.
Do tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Guest Relations Manager na 2-3 dni v týždni.
Si človek, ktorému môžeme prideliť viacero úloh, flexibilný, komunikatívny, človek ktorý miluje interaktívne dianie a nachádza naplnenie v instantnom riešení problémov?
Tvojou úlohou bude:
Aktívna komunikácia s hosťami prostredníctvom e-mailu a telefónu
• Reagovanie na ich otázky, poskytovanie informácií o apartmánoch, riešenie špeciálnych požiadaviek
• Pomoc pri check-in a check-out procesoch
• Riešenie sťažností hostí s taktom
Správa rezervácií
• Práca s OTAs platformami (booking.com, airbnb, Expedia, a iné)
• Práca s rezervačným a platobným systémom
• Koordinácia s predajným tímom
Koordinácia s chyžnými a s maintenance tímom
• Aktívna komunikácia s chyžnými na zabezpečenie pripravenosti apartmánov na príchod hostí
• Aktívna komunikácia s maintenance tímom s cieľom zaistiť bezproblémový chod apartmánov a potrebné opravy, ak sa vyskytnú
Správa recenzií
• Pravidelné odpisovanie na online recenzie na OTA platformách
Kontroly apartmánov a osobné check-iny hostí
• Kontrola nástupových apartmánov pre zabezpečenie bezproblémového ubytovania hosťa
• Osobné ubytovanie hostí - srdečné privítanie, ukázanie apartmánu a parkovacieho státia (ak má zarezervované), ponúknutie pomoci ak bude potrebovať
• Kontrola apartmánov po odchode hostí, reportovanie stavu apartmánov/zistených závad
Príprava kľúčov
• Distribúcia kľúčov na jednotlivých lokalitách
Miesto výkonu práce sú naše apartmány, tak aby si bol v centre diania a mohol osobne ubytovať hostí/skontrolovať apartmány.
Do tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Guest Relations Manager na 2-3 dni v týždni.
Si človek, ktorému môžeme prideliť viacero úloh, flexibilný, komunikatívny, človek ktorý miluje interaktívne dianie a nachádza naplnenie v instantnom riešení problémov?
Tvojou úlohou bude:
Aktívna komunikácia s hosťami prostredníctvom e-mailu a telefónu
• Reagovanie na ich otázky, poskytovanie informácií o apartmánoch, riešenie špeciálnych požiadaviek
• Pomoc pri check-in a check-out procesoch
• Riešenie sťažností hostí s taktom
Správa rezervácií
• Práca s OTAs platformami (booking.com, airbnb, Expedia, a iné)
• Práca s rezervačným a platobným systémom
• Koordinácia s predajným tímom
Koordinácia s chyžnými a s maintenance tímom
• Aktívna komunikácia s chyžnými na zabezpečenie pripravenosti apartmánov na príchod hostí
• Aktívna komunikácia s maintenance tímom s cieľom zaistiť bezproblémový chod apartmánov a potrebné opravy, ak sa vyskytnú
Správa recenzií
• Pravidelné odpisovanie na online recenzie na OTA platformách
Kontroly apartmánov a osobné check-iny hostí
• Kontrola nástupových apartmánov pre zabezpečenie bezproblémového ubytovania hosťa
• Osobné ubytovanie hostí - srdečné privítanie, ukázanie apartmánu a parkovacieho státia (ak má zarezervované), ponúknutie pomoci ak bude potrebovať
• Kontrola apartmánov po odchode hostí, reportovanie stavu apartmánov/zistených závad
Príprava kľúčov
• Distribúcia kľúčov na jednotlivých lokalitách
Miesto výkonu práce sú naše apartmány, tak aby si bol v centre diania a mohol osobne ubytovať hostí/skontrolovať apartmány.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- flexibilnú pracovnú dobu (práca na 2-3 dni v týždni, pracovný deň je od 09.00-19.00).
- zaujímavú a kreatívnu náplň, prácu s ľuďmi z rôznych krajín a kultúr
- prácu v renomovanej spoločnosti, ktorá pôsobí na trhu už od roku 2008
- možnosť používania cudzieho jazyka na dennej báze
- dlhodobú spoluprácu a kariérny posun
- mobilný telefón a laptop
- práca na živnosť / pri študentoch na dohodu o brigádnickej práce pre študenta
- flexibilnú pracovnú dobu (práca na 2-3 dni v týždni, pracovný deň je od 09.00-19.00).
- zaujímavú a kreatívnu náplň, prácu s ľuďmi z rôznych krajín a kultúr
- prácu v renomovanej spoločnosti, ktorá pôsobí na trhu už od roku 2008
- možnosť používania cudzieho jazyka na dennej báze
- dlhodobú spoluprácu a kariérny posun
- mobilný telefón a laptop
- práca na živnosť / pri študentoch na dohodu o brigádnickej práce pre študenta
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Všetkým ostatným ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
hotelierstvo, cestovný ruch
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť anglického jazyka, iné jazyky sú výhodou
- Aktívne a zodpovedné pristupovanie k problémom
- Pozitívny proklientský prístup, "can do" approach
- Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť pohotovo a príjemne reagovať aj v stresových situáciách
- Samostatnosť v rozhodovaní
- Schopnosť pracovať v digitálnom svete (rezervačné a platobné systémy, OTA's platformy)
- Flexibilita pohybovať sa medzi lokalitami, byť pohotový a tímový hráč
- Aktívne a zodpovedné pristupovanie k problémom
- Pozitívny proklientský prístup, "can do" approach
- Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť pohotovo a príjemne reagovať aj v stresových situáciách
- Samostatnosť v rozhodovaní
- Schopnosť pracovať v digitálnom svete (rezervačné a platobné systémy, OTA's platformy)
- Flexibilita pohybovať sa medzi lokalitami, byť pohotový a tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ambiente Serviced Apartments je spoločnosť, ktorá svojimi službami predstavuje alternatívu hotelierstvu. Zaoberáme sa krátkodobým a dlhodobým prenájmom apartmánov v centre hlavného mesta a mesačne ubytovávame bezkontaktne stovky hostí prichádzajúcich do Bratislavy za účelom pracovnej cesty alebo oddychu.
ID: 4777851
Dátum zverejnenia: 6.3.2024
2024-03-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Recepčná Spoločnosť: Ambiente serviced apartments s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.