Guest Relations Manager / Front Office Manager / Recepčná

Ambiente serviced apartments s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
01.04.2024
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme Ambiente Apartments, dynamický brand v cestovnom ruchu, ktorý ponúka dizajnové apartmány pre moderného cestovateľa v hlavnom meste Bratislava.
Do tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Guest Relations Manager na 2-3 dni v týždni.

Si človek, ktorému môžeme prideliť viacero úloh, flexibilný, komunikatívny, človek ktorý miluje interaktívne dianie a nachádza naplnenie v instantnom riešení problémov?

Tvojou úlohou bude:
Aktívna komunikácia s hosťami prostredníctvom e-mailu a telefónu
• Reagovanie na ich otázky, poskytovanie informácií o apartmánoch, riešenie špeciálnych požiadaviek
• Pomoc pri check-in a check-out procesoch
• Riešenie sťažností hostí s taktom

Správa rezervácií
• Práca s OTAs platformami (booking.com, airbnb, Expedia, a iné)
• Práca s rezervačným a platobným systémom
• Koordinácia s predajným tímom

Koordinácia s chyžnými a s maintenance tímom
• Aktívna komunikácia s chyžnými na zabezpečenie pripravenosti apartmánov na príchod hostí
• Aktívna komunikácia s maintenance tímom s cieľom zaistiť bezproblémový chod apartmánov a potrebné opravy, ak sa vyskytnú

Správa recenzií
• Pravidelné odpisovanie na online recenzie na OTA platformách

Kontroly apartmánov a osobné check-iny hostí
• Kontrola nástupových apartmánov pre zabezpečenie bezproblémového ubytovania hosťa
• Osobné ubytovanie hostí - srdečné privítanie, ukázanie apartmánu a parkovacieho státia (ak má zarezervované), ponúknutie pomoci ak bude potrebovať
• Kontrola apartmánov po odchode hostí, reportovanie stavu apartmánov/zistených závad

Príprava kľúčov
• Distribúcia kľúčov na jednotlivých lokalitách

Miesto výkonu práce sú naše apartmány, tak aby si bol v centre diania a mohol osobne ubytovať hostí/skontrolovať apartmány.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
- flexibilnú pracovnú dobu (práca na 2-3 dni v týždni, pracovný deň je od 09.00-19.00).
- zaujímavú a kreatívnu náplň, prácu s ľuďmi z rôznych krajín a kultúr
- prácu v renomovanej spoločnosti, ktorá pôsobí na trhu už od roku 2008
- možnosť používania cudzieho jazyka na dennej báze
- dlhodobú spoluprácu a kariérny posun
- mobilný telefón a laptop
- práca na živnosť / pri študentoch na dohodu o brigádnickej práce pre študenta

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Všetkým ostatným ďakujeme za prejavený záujem.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

hotelierstvo, cestovný ruch

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Aktívna znalosť anglického jazyka, iné jazyky sú výhodou
- Aktívne a zodpovedné pristupovanie k problémom
- Pozitívny proklientský prístup, "can do" approach
- Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť pohotovo a príjemne reagovať aj v stresových situáciách
- Samostatnosť v rozhodovaní
- Schopnosť pracovať v digitálnom svete (rezervačné a platobné systémy, OTA's platformy)
- Flexibilita pohybovať sa medzi lokalitami, byť pohotový a tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ambiente Serviced Apartments je spoločnosť, ktorá svojimi službami predstavuje alternatívu hotelierstvu. Zaoberáme sa krátkodobým a dlhodobým prenájmom apartmánov v centre hlavného mesta a mesačne ubytovávame bezkontaktne stovky hostí prichádzajúcich do Bratislavy za účelom pracovnej cesty alebo oddychu.
ID: 4777851  Dátum zverejnenia: 6.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.