Obchodne - administratívna manažérka / manažér - Sales manager

ALTAXO SK s.r.o.

Miesto práce
Gorkého 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Nástup je možný ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme Altaxo, sme špičkami v odbore spoločností, ktoré poskytujú komplexné služby pre podnikateľov v oblasti správy, výkupu a zakladania spoločností.

Máme už 8 000 spokojných klientov a neustále rastieme.

Aktuálne potrebujeme doplniť náš tím o kolegyňu / kolegu, ktorá/ý  nám pomôže zvládnuť nápor nových klientov na Slovenku.

Čo budeš mať na starosti?

  • Starostlivosť o klientov, na základe ich dopytov o naše služby.
  • Zodpovednosť za plynulý chod kancelárie v Bratislave.
  • Kooperácia pri plnení úloh v rámci tímu, úzka spolupráca s kolegami v Českej republike.
  • Kontakt s notármi, obchodnými partnermi, bankami a pod. 
  • Komunikácia s úradmi pri zakladaní nových spoločností, či živností.
  • Práca je zaujímavou kombináciou práce obchodného manažéra a administratívneho pracovníka. 
  • V hladkom priebehu  tvojej práce ťa bude podporovať Back-office oddelenie a k dispozícií máš aj interný systém, vďaka ktorému máš prehľad vo všetkých obchodných prípadoch.

Čo budeš potrebovať?

  • Prax z právnej administratívy výhodou.
  • Vzdelanie ekonomického alebo právneho charakteru výhodou.
  • Výborné komunikačné zručnosti – bez toho sa to nezaobíde. Komunikácia s klientom prebieha mailovou, telefonickou aj osobnou formou.
  • Znalosť slovenského jazyka na vysokej úrovni- AJ alebo RJ výhodou!
  • Dôležitá je pre nás spoľahlivosť, samostatnosť a chuť sa posúvať ďalej.

Čo Ti za to ponúkame?

  • Zaujímavé platové ohodnotenie, základná mzda je od 1500 €.
  • Možnosť ovplyvniť výšku svojho zárobku.
  • Možnosť rýchleho kariérneho posunu.
  • Zaujímavá a stabilná práca v perspektívnej spoločnosti.
  • Priestor pre vlastnú iniciatívu - na každom názore záleží.

Zaujala Ťa táto pozícia?

Ak áno, pošli CV v slovenskom jazyku spoločne s motivačným listom. Budeme sa tešiť!

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Mimoriadne akčné a neformálne prostredie.
  • Príjemné pracovné prostredie v kancelárií v historickom centre Bratislavy
  • Firemné akcie, teambuildingy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

Administratíva a manažment

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Špecializujeme sa na poskytovanie komplexných služieb pre podnikateľov v SR i ČR zároveň, čo z nás na trhu predstavuje prvú prirodzenú voľbu pre tých, ktorí podnikajú v oboch krajinách naraz.
V portfóliu našich služieb nájdete zakladanie a predaj obchodných spoločností (s.r.o., a.s. a SE), najširšiu ponuku vlastných virtuálnych sídiel v ČR aj SR, zakladanie a predaj zahraničných spoločností, vedenie účtovníctva a daňové poradenstvo, likvidácii spoločností, odkúpenie spoločností a ďalšie, pridružené služby.
Kladieme maximálny dôraz na spokojnosť našej klientely s vedomím faktu, že práve táto veličina je rozhodujúce pre úspech akejkoľvek poradenskej spoločnosti. Ponúkame flexibilitu, otvorenosť a individuálny prístup.
ID: 4789918  Dátum zverejnenia: 22.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac