Technická podpora L1

Alorica Bulgaria

Miesto práce
Sofia, Bulharsko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
11.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1300 -1500 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Špecialista technickej podpory 1. Úrovne pre nášho klienta (svetový gigant v oblasti výpočtových technológií)
Budeš riešiť problémy cez telefón alebo na diaľku pomáhať zákazníkom riešiť hardwareové, alebo softwareové problémy, ktoré sa vyskytnú pri používaní zariadení. Problémy s hardwareom budeš vytvárať objednávky pre klientov, aby si zabezpečil špičkovú úroveň klientského servisu.

KĽÚČOVÉ PRACOVNÉ PREDPOKLADY
· Plynulá znalosť češtiny / slovenčiny
· Predošlé skúsenosti s prácou podobného typu je výhodou
· Predošlá skúsenosť v oblasti technickej výhody je výhodou
· Znalosť výpočtových technológií je výhodou
· Základné znalosti MS Office (Word, Excel)
· Pozitívny prístup a otvorená myseľ
· Ochota učiť sa nové veci, samostatnosť, zameranosť na cieľ

Prihlášky budú posudzované na najvyššej možnej úrovni dôvernosti
Kontaktovaní budú iba kandidáti, ktorí sa dostanú do užšieho výberu.
Osobné údaje uchádzačov budú spracované na najvyššej miere dôvernosti spoločnosťou Alorica Bulgaria EOOD výhradne na účely selekcie a náboru a nebudú predané žiadnej inej strane, ak tak neurčí zákon. Uchádzači poskytujú svoje osobné údaje na základe dobrovoľnosti a budú mať možnosť k prístupu a oprave ich osobných údajov počas uvážlivého obdobia od momentu vyplnenia písomnej žiadosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

PREČO SA STAŤ JEDNÝM Z NÁS?

Výplata nie je ani zďaleka všetko, čo ponúkame

· Plat, s odmenami založenými na tvojej produktivite?? Súhlasí.
· Nadštandardné zdravotné poistenie (zahŕňajúce dentálnu starostlivosť)? Súhlasí.
· Karta výhod a zliav pre športové aktivity – Multisport? Súhlasí.
· Stravné kupóny? Súhlasí.
· Príspevok na dopravu? Súhlasí.

Toto je iba začiatok. Existuje mnoho iných dôvodov, prečo sa rozhodnúť pre Aloricu

· Možnosti kariérneho rastu
· Rozsiahle tréningové programy
· Prístup k najmodernejším technológiám a najlepším pracovným postupom
· Špičkové pracovné prostredie
· Firemné podujatia a akcie

Ponúkame aj balík pre kompletnú relokáciu do Bulharska
· Preplatenie cestovného dokladu
· Ubytovanie na hoteli zdarma od príchodu až na obdobie jedného mesiaca
· Príspevok na bývanie až na obdobie 12 mesiacov
· Pomoc pri hľadaní ubytovania

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

At Alorica, we only do one thing -- we make lives better. How? As the world’s leading platform for all customer interactions, we create insanely great experiences for customers fueled by innovative technology, advanced data analytics, and CX intelligence. Utilizing insights from more than 600 million consumer interactions curated annually, Alorica is a systems integrator of choice to 25 of the Fortune 50 healthcare companies, six of the 10 largest financial institutions, four of the five largest telecommunications companies, and five of the largest retail companies. We call the OC home, headquartered in Irvine, Calif., with more than 100,000 employees in approximately 140 locations across 16 countries and 11 time zones around the globe.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 3579276  Dátum zverejnenia: 15.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300 -1500 EUR