Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Support Technician – Student
Allianz Technology SE organizačná zložka
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova, Petržalka
Digital Park II, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.
5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Podpora užívateľov výpočtovej techniky (IT podpora) – 1st level support
• Základný troubleshooting podľa manuálov/Knowledge base articles
• Prácana Hotline/Helpdesk
• Podpora a zaškoľovanie užívateľov
• Správa a service HW (PC, tlačiarne, monitory, telefóny, …) a aplikacií (SW)
• Spolupráca s ostatnými teamami/departmentmi pri nasadzovaní nového SW/HW
• Náplň práce vykonávaná v kancelárií (on site)
• Support kolegov najmä v ranných hodinách (od 7 hodiny)
• Základný troubleshooting podľa manuálov/Knowledge base articles
• Prácana Hotline/Helpdesk
• Podpora a zaškoľovanie užívateľov
• Správa a service HW (PC, tlačiarne, monitory, telefóny, …) a aplikacií (SW)
• Spolupráca s ostatnými teamami/departmentmi pri nasadzovaní nového SW/HW
• Náplň práce vykonávaná v kancelárií (on site)
• Support kolegov najmä v ranných hodinách (od 7 hodiny)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Možnosť získať praktické skúsenosti
• Príjemné pracovné prostredie
• Možnosť získať praktické skúsenosti
• Príjemné pracovné prostredie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť OS Windows, MS Office
• Základná znalosť Networkingu
• Komunikatívnosť
• Časová nezávislosť (flexibilita)
• Ochota učiť sa
• Študent ŠŠ/VŠ
• Znalosť angličtiny
• Základná znalosť Networkingu
• Komunikatívnosť
• Časová nezávislosť (flexibilita)
• Ochota učiť sa
• Študent ŠŠ/VŠ
• Znalosť angličtiny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz Group is one of world's largest financial institutions offering insurance, funds management and banking services in more than 70 countries.
Allianz Technology is the global IT service provider for Allianz and delivers IT solutions that drive the digitalization of the Group. With more than 10,000 employees located in 36 countries around the globe. AZTEC supports Allianz Group in boosting its leading market position. We realize synergies and cultivate innovation. As the IT provider of the Allianz Group, AZTEC is tasked to run optimize, transform and innovate infrastructure, applications and services together with Allianz companies to co-create the best customer experience.
Allianz Technology is the global IT service provider for Allianz and delivers IT solutions that drive the digitalization of the Group. With more than 10,000 employees located in 36 countries around the globe. AZTEC supports Allianz Group in boosting its leading market position. We realize synergies and cultivate innovation. As the IT provider of the Allianz Group, AZTEC is tasked to run optimize, transform and innovate infrastructure, applications and services together with Allianz companies to co-create the best customer experience.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4353673
Dátum zverejnenia: 17.8.2022
2022-08-17
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Allianz Technology SE organizačná zložka
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.