Logo Allianz

Incident manažér/ka

Benefit - zdravie
Benefit - peniaze
Benefit - čas
Benefit - kariéra

Príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na podporu a rozvoj dieťaťa zamestnanca

Program zdravá firma - prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu

Program duševného zdravia - 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov

Výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačnej mzdy) alebo ročný výkonnostný bonus až do výšky mesačnej základnej mzdy + mesačné výkonnostné odmeny

Príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty

Príspevok 250 € na diagnosticko-preventívnu prehliadku alebo na celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť

Príspevok na stravovanie na každý pracovný deň v plnej výške hradený zamestnávateľom

Príspevok na podporu hybridnej práce a príspevok na technické vybavenie pri telepráci

Jednorazové finančné príspevky - napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálnej núdze

Náhrada mzdy pri práceneschopnosti nad zákonný rozsah

Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE - príležitosť stať sa akcionárom Allianz

3 dni pracovného voľna k zákonnému príspevku na rekreačný pobyt (po 2 rokoch)

Firemné podujatia (Stretnutie turistov, Antistres víkend, Vianočný večierok, Deň detí, Mikuláš...)

Flexibilný pracovný čas, home office

Telepráca garantovaná v dohodnutom rozsahu v pracovnej zmluve

Otcovské voľno nad rámec zákona hradené zamestnávateľom v rozsahu 4 týždňov

One Hour of Learning - jedna hodina vzdelávania týždenne pre osobný rozvoj

Atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu - napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách

Podpora mobility a zahraničných skúseností v rámci skupiny Allianz

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
2024-12-01
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta

Náplň práce

  • definovanie a navrhovanie procesu incident managementu vrátane medzinárodnej spolupráce s centrálnym tímom
  • definovanie a navrhovanie procesu problém managementu vrátane medzinárodnej spolupráce s centrálnym tímom
  • aktívne sledovanie, zaznamenávanie a spracovávanie dopytov na riešenie incidentov, servisných požiadaviek od užívateľov IT systémov
  • aktívna a samostatná komunikácia s užívateľmi a riešiteľskými tímami
  • koordinácia riešení závažných incidentov (P1/P2)
  • dohliadanie na správne vykonávanie procesov
  • príprava požadovanej dokumentácie (napr. napomáhanie pri špecifikácii používateľských požiadaviek, testovacích scenárov, prípadne užívateľských príručiek alebo manuálov, prezentácií)
  • podieľanie sa na analýze a následne navrhovanie optimalizácie alebo zmeny v IT systémoch a ich častiach
  • pravidelný reporting plnenia SLA služieb (zameranie na kvalitu a dostupnosť IT systémov)

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ vzdelanie / VŠ vzdelanie, technické zameranie výhodou
  • obdobné pracovné skúsenosti výhodou (práca s IT reportingom, vyhodnocovanie SLA, práca na IT helpdesku alebo IT prevádzke)
  • znalosť anglického jazyka na úrovni B1/B2  
  • znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint - pokročilý)
  • základný IT prehľad, znalosť IT pojmov v spojení s IT prevádzkou, orientácia v IT procesoch
  • schopnosť analytického a tvorivého myslenia
  • dôslednosť, zmysel pre detail, rozhodnosť
  • asertivita, samostatnosť, odolnosť voči stresu
  • konštruktívny prístup, aktívna komunikácia, tímová spolupráca
  • orientácia na zákazníka a cieľ

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačnej základnej mzdy)
  • príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
  • príspevok vo výške 250 € na diagnosticko-preventívnu prehliadku alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť v zazmluvnenom zariadení, prípadne 150 € ročne ako kompenzačný príspevok
  • zákonný príspevok na rekreačný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
  • príspevok na stravovanie 8 € na každý pracovný deň (aj počas čerpania dovolenky, lekára, PN...) v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na podporu hybridnej práce a raz za 4 roky ďalší príspevok na technické vybavenie
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • jednorazové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
  • náhrada mzdy pri práceneschopnosti nad zákonný rozsah
  • Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
  • Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
  • firemné akcie (Stretnutie turistov, Antistres víkend, vianočný večierok, Deň detí, Mikuláš...)
  • flexibilný pracovný čas, home office
  • po skúšobnej dobe možnosť telepráce 3 dni v týždni 

Informácie pre kandidáta

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa, prosím, do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu. Allianz je jednou z najdôveryhodnejších poisťovacích a správcovských spoločností na svete. Starostlivosť o našich zamestnancov, ich ambície, sny a výzvy, je to, čo nás robí jedinečným zamestnávateľom. Spoločne dokážeme vytvoriť prostredie, v ktorom sa každý cíti byť kompetentný a má dôveru na budovanie, rast a formovanie lepšej budúcnosti pre našich klientov a svet okolo nás. V spoločnosti Allianz veríme v rozmanitú a inkluzívnu pracovnú silu a sme hrdí na to, že sme zamestnávateľom, ktorý poskytuje rovnaké príležitosti pre každého. Podporujeme Vás, aby ste do práce priniesli celé svoje ja, bez ohľadu na to, odkiaľ ste, ako vyzeráte, koho milujete alebo v čo veríte. Preto privítame všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na etnický alebo kultúrny pôvod, vek, rod, národnosť, náboženstvo, zdravotné znevýhodnenie alebo sexuálnu orientáciu. Pridajte sa k nám. Let´s care for tomorrow. Pracovisko: Pribinova 19, Bratislava

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Kontakt

Kontaktná osoba: Barbora Avci
Tel.: +421915734438
E-mail: poslať životopis
ID: 4941041  Dátum zverejnenia: 14.10.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac