Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR stážista/ka (dlhodobá brigáda pre študentov/ky VŠ)
Miesto práce
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
internship, stáž
internship, stáž
Termín nástupu
2023-01-01
2023-01-01
Mzdové podmienky (brutto)
5,5 EUR/hod.
5,5 EUR/hod.
Náplň práce
Do nášho tímu hľadáme šikovného komunikatívneho kolegu/kolegyňu, ktorého hlavnou náplňou bude administratívna podpora tímu predovšetkým pre oblasť vzdelávania:
- podpora pri manažmente účasti na vzdelávacích aktivitách
- evidencia vzdelávacích aktivít do interného systému
- tvorba podkladov k reportingu
- administratívna podpora pri firemných eventoch
- komunikácia s event agentúrami
- osobná účasť na eventoch
- preklady podkladov rôzneho druhu
- archivácia dokumentov
- tvorba článkov a ich pridávanie do interného systému
- testovanie systémov
- plnenie ad hoc úloh
- administratívna podpora kolegov v tíme
- podpora recruitingových aktivít
Požiadavky na kandidáta
- študent/ka VŠ ideálne zo zameraním na personálny manažment, ľudské zdroje, psychológiu, ekonómiu alebo manažment
- skúsenosti s podobnou brigádou na HR
- práca v administratíve je výhodou
- anglický jazyk na pokročilej úrovni minimálne na úrovni B2
- základná znalosť práce s MS office balíkom
- silné komunikačné zručnosti
- ochota učiť sa, flexibilita, samostatnosť
- zodpovednosť a zmysel pre detail
- tímový hráč
Čo ponúkame
- dlhodobá brigáda počas štúdia s možnosťou získať skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov v medzinárodnej spoločnosti
- flexibilný pracovný čas
- kompletné zaškolenie
- možnosť práce z domu po zaučení a po dohode
- možnosť účasti na firemných vzdelávacích aktivitách
Informácie pre uchádzača
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu. Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa, prosím, do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu. Miesto výkonu práce: Pribinova 19, Bratislava
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 4473033
Dátum zverejnenia: 25.11.2022
2022-11-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Referent správy registrov, Špecialista pre vzdelávanie Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.