Можливість для людей з України

Špecialista/Špecialistka odmeňovania

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2022
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta

Náplň práce

  • preberanie metodiky Allianz Group v prostredí ASP a súvisiace činnosti v oblasti odmeňovania a riadenia výkonnosti ako aj analýzy a reporting ohľadom jednotlivých aspektov odmeňovania
  • spolupráca na tvorbe a realizácii stratégie odmeňovania, navrhovanie nastavenia metodiky a koordinácia procesu   odmeňovania a riadenia výkonnosti      
  • spracovanie pravidelných mesačných a štvrťročných reportov a ad hoc reportov podľa požiadaviek jednotlivých manažérov zo systému Elanor EGJE/ Success Factors 
  • zabezpečenie a realizovanie účasti na trhových platových prieskumoch (PwC, Korn Ferry) a prieskume HR Controlling (PwC)         
  • zabezpečenie hodnotenia náročnosti pracovných pozícií (Job grading) na základe metodiky skupiny Allianz           
  • spracovanie a zabezpečenie dodania údajov pre HR Metrics Group reporting podľa termínov stanovených Group HR        
  • zabezpečenie prípravy a spracovanie podkladov pre pravidelný proces mzdových úprav a súvisiacu komunikáciu s regiónom CEE   
  • práca v systéme Success Factors - modul Performance Management a Compensation/Variable Pay - administrácia, kontrola správnosti údajov, reporting      
  • administrácia prieskumu spokojnosti Allianz Engagement Survey a pravidelné prieskumy Pulse Check      
  • koordinovanie procesu Strategického plánovania pracovnej sily
  • komunikovanie s regionálnym a globálnym HR v oblasti odmeňovania a hodnotenia výkonu
  • účasť na lokálnych a skupinových projektoch podľa aktuálneho zadania                   

Požiadavky na kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie II.stupňa, so zameraním na ekonómiu, matematiku, prípadne ľudské zdroje
  • minimálne 2 roky praxe v oblasti spracovania a výplat miezd a HR kontrolingu
  • znalosť mzdového systému Elanor EGJE výhodou
  • znalosť anglického jazyka na úrovni B2
  • znalosť slovenského jazyka
  • znalosť MS Office (Word, PowerPoint - pokročilý, Excel - expert)
  • HR kontroling, príprava a spracovanie HR dát
  • dôslednosť, samostatnosť, spoľahlivosť
  • zameranie na detail

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
  • príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
  • zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
  • jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
  • náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
  • Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
  • Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
  • firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
  • flexibilný pracovný čas, home office
  • po skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 dni v týždni

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 4340010  Dátum zverejnenia: 26.5.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac