Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Daňový špecialista/špecialistka so zameraním na DPH
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Dostojevského rad 4, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2022
01.09.2022
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta
Od 1 600 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta
Náplň práce
- metodika v oblasti DPH pre potreby spoločnosti, odpovede na daňové otázky ostatných organizačných útvarov a vypracovanie interných stanovísk v oblasti DPH
- kontrola a zabezpečenie správnosti fakturácie (predovšetkým v prípade dodaní s prenosom daňovej povinnosti a určenie správneho dátumu vzniku daňovej povinnosti)
- sledovanie a pripomienkovanie legislatívnych zmien najmä oblasti DPH, implementácia týchto zmien do praxe
- zodpovednosť za DPH podania (od 1.1.2023 DPH skupina):
- identifikácia daňových povinností spoločnosti ako platiteľa DPH
- príprava a podanie DPH priznania, kontrolného a súhrnného výkazu
- spolupráca pri implementácii zmien v oblasti DPH do IT systémov (vrátane návrhov zmien a testovania IT riešení)
- príprava podkladov a argumentácie v prípade daňovej kontroly pre oblasť DPH
- pripomienkovanie dodávateľských a odberateľských zmlúv a podnikových smerníc
- spolupráca pri zabezpečení povinností vyplývajúcich z dane z príjmu (a to najmä pre oblasť hmotného majetku), mesačná zjednodušená kontrola výpočtu splatenej a odloženej dane z príjmov
- spolupráca pri zabezpečovaní povinností pre daň z poistenia
- zastupovanie kolegov v prípade ich neprítomnosti
Požiadavky na kandidáta
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického alebo právneho zamerania, špecializácia na dane výhodou
- prax minimálne 2 roky v odbore
- skúsenosti / prax v oblasti daňového poradenstva výhodou
- znalosť slovenskej daňovej legislatívy so zameraním na DPH
- znalosť anglického jazyka a to najmä v písomnej forme
- schopnosť pripomienkovať zmluvy v angličtine podmienkou
- znalosť MS Office (Word, Excel - pokročilý, PowerPoint - základy)
- skúsenosti so systémom SAP výhodou (nie je to však podmienka)
- systematickosť, zmysel pre detail
- analytické myslenie
- tímová spolupráca
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
- príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
- zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
- jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
- náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
- Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
- Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
- firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
- flexibilný pracovný čas, home office
- možnosť telepráce až 4 dni v týždni na základe dohody
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 4333080
Dátum zverejnenia: 18.5.2022
2022-05-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent daňového poradcu, Daňový poradca, Ekonóm, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac