Poradíme Vám?

Špecialista/Špecialistka IT reportingu

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta

Náplň práce

  • príprava presných a spoľahlivých výkazov v oblasti informačných technológií
  • spolupráca na príprave podkladov pre plánovanie financií, výkazníctva a na ich analýze
  • spracovávanie a tvorenie finančného plánu, prognóz a plánov, kontrolovanie ich plnenia  
  • spracovávanie finančných informácií (nahrávanie údajov, vykonávanie zmien, udržiavanie aktuálnych informácií) v na to určenom softvérovom nástroji
  • spolupráca s ostatnými útvarmi organizácie, hlavne s finančným kontrolingom a účtovníctvom
  • spracovávanie podkladov na zaradenie investícií do majetku
  • prezentovanie a interpretovanie analýz a reportov
  • komunikácia a spolupráca v medzinárodnom tíme v anglickom jazyku

Požiadavky na kandidáta

  • VŠ vzdelanie, min I. stupeň finančného zamerania
  • prax min. 3 roky v oblasti finančného reportingu/výkazníctva, v oblasti IT je výhodou
  • znalosť anglického jazyka na úrovni B2 slovom i písmom
  • znalosť MS Office (Excel - expert, Word, PowerPoint – základy)
  • finančné výkazníctvo, skúsenosti v oblasti financovania projektov, rozúčtovania nákladov
  • samostatnosť
  • logické a analytické myslenie je nevyhnutné
  • spoľahlivosť, zodpovednosť a zrozumiteľnosť v komunikácii
  • aktívne hľadanie efektívnych riešení po zadaní úlohy
  • zmysel pre dodržiavanie termínov, odolnosť voči stresu

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
  • príspevok vo výške max. 235 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
  • zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
  • jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
  • náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
  • Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
  • Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
  • firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
  • flexibilný pracovný čas, home office
  • v skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 dni v týždni, po skúšobnej dobe možnosť telepráce 3 dni v týždni, resp. podľa dohody

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1000 zamestnancov a 2900 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Andrejuvová
E-mail: poslať životopis
ID: 4194328  Dátum zverejnenia: 2.11.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac