Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor špecialista - správca registratúry
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2021
01.05.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac
1 700 EUR/mesiac
Náplň práce
- komplexná a odborná zodpovednosť pri preberaní, evidovaní, ukladaní, označovaní, ochrane, využívaní a vyraďovaní dokumentov vrátane kontrolných činností
- sledovanie a vyhodnocovanie platnej legislatívy v oblasti správy registratúry a archívnej činnosti spoločnosti - správca registratúry spoločnosti
- tvorba interných noriem a metodických postupov v oblasti správy registratúrnej a archívnej činnosti (metodické riadenie)
- príprava a iniciovanie vyraďovacieho konania
- zodpovednosť za vyraďovacie konanie a fyzické vyradenie registratúrnych záznamov a spisov, ich bezpečnú likvidáciu podľa platných právnych predpisov
- spolupráca, komunikácia s dodávateľmi v kompetencii odboru (poštové služby, podateľňa a pod.)
- reklamácie zásielok/boxov, vedenie evidencie nedostatkov pri doručovaní boxov, príprava podacích dokladov pre podaj zásielok (boxov), podpora pri vystavovaní podacích dokladov v aplikáciách dodávateľov
- tvorba analýz a zadaní pre štatistiky a reporty
- tvorba a kontrola plánu nákladov na poštovné a prepravné
- vedenie evidencie prezentačných pečiatok
- zabezpečovanie činností v súvislosti s implementáciou procesu ochrany osobných údajov v rámci odboru
- komunikácia s orgánmi verejnej správy
- metodická podpora pri tvorbe pracovných postupov súvisiacich s elektronickým spracovaním dokumentov
Požiadavky na kandidáta
- SŠ/VŠ vzdelanie, zameranie na správu registratúry - výhodou
- pôsobenie na obdobnej pozícii min. 1 rok v rámci riadenia procesov registratúry a operatívnych archívnych činností výhodou
- prax v práci so SAP alebo obdobným účtovným SW výhodou
- znalosť práce s PC (Word, Excel - pokročilý)
- aktívna znalosť anglického jazyka min. na úrovni B2
- vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
- flexibilita, organizačné schopnosti, orientácia na výsledok
- odolnosť voči stresu
- príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, ústretovosť
- schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy a hľadať riešenia
- komunikačné schopnosti
- proaktívny prístup
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
- po skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 dni v týždni (počas skúšobnej doby 1 deň)
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 4052997
Dátum zverejnenia: 26.3.2021
2021-03-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Archivár, správca registratúry, Referent správy registrov Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac