Koordinátor špecialista - správca registratúry

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac

Náplň práce

  • komplexná a odborná zodpovednosť pri preberaní, evidovaní, ukladaní, označovaní, ochrane, využívaní a vyraďovaní dokumentov vrátane kontrolných činností
  • sledovanie a vyhodnocovanie platnej legislatívy v oblasti správy registratúry a archívnej činnosti spoločnosti - správca registratúry spoločnosti
  • tvorba interných noriem a metodických postupov v oblasti správy registratúrnej a archívnej činnosti (metodické riadenie)
  • príprava a iniciovanie vyraďovacieho konania
  • zodpovednosť za vyraďovacie konanie a fyzické vyradenie registratúrnych záznamov a spisov, ich bezpečnú likvidáciu podľa platných právnych predpisov
  • spolupráca, komunikácia s dodávateľmi v kompetencii odboru (poštové služby, podateľňa a pod.)
  • reklamácie zásielok/boxov, vedenie evidencie nedostatkov pri doručovaní boxov, príprava podacích dokladov pre podaj zásielok (boxov), podpora pri vystavovaní podacích dokladov v aplikáciách dodávateľov
  • tvorba analýz a zadaní pre štatistiky a reporty
  • tvorba a kontrola plánu nákladov na poštovné a prepravné
  • vedenie evidencie prezentačných pečiatok
  • zabezpečovanie činností v súvislosti s implementáciou procesu ochrany osobných údajov v rámci odboru
  • komunikácia s orgánmi verejnej správy
  • metodická podpora pri tvorbe pracovných postupov súvisiacich s elektronickým spracovaním dokumentov     

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ/VŠ vzdelanie, zameranie na správu registratúry - výhodou
  • pôsobenie na obdobnej pozícii min. 1 rok v rámci riadenia procesov registratúry a operatívnych archívnych činností výhodou
  • prax v práci so SAP alebo obdobným účtovným SW výhodou 
  • znalosť práce s PC (Word, Excel - pokročilý)
  • aktívna znalosť anglického jazyka min. na úrovni B2
  • vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
  • flexibilita, organizačné schopnosti, orientácia na výsledok
  • odolnosť voči stresu
  • príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, ústretovosť
  • schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy a hľadať riešenia
  • komunikačné schopnosti
  • proaktívny prístup

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas
  • po skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 dni v týždni (počas skúšobnej doby 1 deň)

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 4052997  Dátum zverejnenia: 26.3.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac