Špecialista klientskeho servisu - Nitra

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Coboriho 9, Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností uchádzača

Náplň práce

Pozícia je zameraná na komplexné vybavenie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov a zvyšovanie digitálnych zručností klientov.

  • samostatné vybavovanie požiadaviek klientov (napr. žiadanka na zmenu, žiadanka na zrušenie PZ, online hlásenie a doklady k likvidácii PU, poskytovanie informácií), primárne s využitím dostupných digitálnych nástrojov
  • aktívne poskytovanie informácií klientom o digitálnych službách a výhodách ich využívania          
  • podpora klienta vrátane ukážky využitia digitálnych nástrojov na vykonanie self-service aktivít      
  • získavanie/overovanie aktuálnych kontaktných údajov na klientov
  • vybavovanie požiadaviek klientov ASDSS
  • vybavovanie požiadaviek retailových aj firemných klientov
  • riešenie námietok a preberanie sťažností klientov
  • v prípade požiadaviek na rozšírenie krytia alebo nový obchod, presmerovanie klienta na sprostredkovateľa v servisnom centre a/alebo online ponuku poistenia

Požiadavky na kandidáta

  • stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • prax v oblasti zákazníckych služieb výhodou 
  • základná znalosť anglického jazyka na úrovni A2 výhodou
  • znalosť práce s PC (Word a Excel - základy) a internetové/online nástroje a formuláre
  • pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám
  • komunikatívnosť, trpezlivosť, schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie online nástrojov a pochopiť požiadavky klientov

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 4034187  Dátum zverejnenia: 16.2.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac