Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista klientskeho servisu - Nitra
Miesto práce
Coboriho 9, Nitra
Coboriho 9, Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.03.2021
15.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Od 800 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Náplň práce
Pozícia je zameraná na komplexné vybavenie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov a zvyšovanie digitálnych zručností klientov.
- samostatné vybavovanie požiadaviek klientov (napr. žiadanka na zmenu, žiadanka na zrušenie PZ, online hlásenie a doklady k likvidácii PU, poskytovanie informácií), primárne s využitím dostupných digitálnych nástrojov
- aktívne poskytovanie informácií klientom o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podpora klienta vrátane ukážky využitia digitálnych nástrojov na vykonanie self-service aktivít
- získavanie/overovanie aktuálnych kontaktných údajov na klientov
- vybavovanie požiadaviek klientov ASDSS
- vybavovanie požiadaviek retailových aj firemných klientov
- riešenie námietok a preberanie sťažností klientov
- v prípade požiadaviek na rozšírenie krytia alebo nový obchod, presmerovanie klienta na sprostredkovateľa v servisnom centre a/alebo online ponuku poistenia
Požiadavky na kandidáta
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti zákazníckych služieb výhodou
- základná znalosť anglického jazyka na úrovni A2 výhodou
- znalosť práce s PC (Word a Excel - základy) a internetové/online nástroje a formuláre
- pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám
- komunikatívnosť, trpezlivosť, schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie online nástrojov a pochopiť požiadavky klientov
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 4034187
Dátum zverejnenia: 16.2.2021
2021-02-16
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Poisťovací poradca, Referent správy zmlúv, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac