Referent junior pre oddelenie správy životného poistenia - Banská Bystrica

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dolná 62, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 730 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností uchádzača

Náplň práce

  • samostatné riešenie požiadaviek – vykonávanie technických a netechnických zmien, spracovanie výpovedí, výplata odkupných hodnôt, došetrovanie a vysporiadanie preplatkov na životných poisteniach
  • písomná komunikácia s klientmi a spolupracovníkmi
  • spolupráca s ostatnými odbornými útvarmi
  • zasielanie požadovaných tlačív/dokumentov
  • telefonické a emailové kontaktovanie klientov, spolupracovníkov 

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ, prípadne VŠ vzdelanie ekonomického zamerania výhodou – nie je podmienkou 
  • znalosť práce s PC (MS Office /Word, Excel, Outlook)
  • výhodou je ovládanie poistno – technického systému UNIUS
  • znalosť anglického jazyka - výhodou
  • skúsenosti  a prax v poisťovníctve, resp. finančníctve výhodou
  • samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita a zodpovednosť
  • dobré organizačné a komunikačné schopnosti
  • odolnosť voči stresu, schopnosť zvládnuť vysoké pracovné nasadenie
  • záujem o samovzdelávanie, schopnosť rýchlo sa učiť
  • flexibilita, lojalita, odolnosť voči stresu

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas
  • 2 dni v týždni home office (telepráca)

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Na tejto pracovnej pozícii sa po uplynutí skúšobnej doby pracuje 3 dni v kancelárií a 2 dni z domu (telepráca).


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Adresa spoločnosti

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Dostojevského rad č. 4
815 74 Bratislava
http://www.allianzsp.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Andrejuvová
Tel.: +421915734438
E-mail: poslať životopis
ID: 3928445  Dátum zverejnenia: 24.6.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 730 EUR/mesiac