Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent junior pre oddelenie správy životného poistenia - Banská Bystrica
Miesto práce
Dolná 62, Banská Bystrica
Dolná 62, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 730 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Od 730 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Náplň práce
- samostatné riešenie požiadaviek – vykonávanie technických a netechnických zmien, spracovanie výpovedí, výplata odkupných hodnôt, došetrovanie a vysporiadanie preplatkov na životných poisteniach
- písomná komunikácia s klientmi a spolupracovníkmi
- spolupráca s ostatnými odbornými útvarmi
- zasielanie požadovaných tlačív/dokumentov
- telefonické a emailové kontaktovanie klientov, spolupracovníkov
Požiadavky na kandidáta
- SŠ, prípadne VŠ vzdelanie ekonomického zamerania výhodou – nie je podmienkou
- znalosť práce s PC (MS Office /Word, Excel, Outlook)
- výhodou je ovládanie poistno – technického systému UNIUS
- znalosť anglického jazyka - výhodou
- skúsenosti a prax v poisťovníctve, resp. finančníctve výhodou
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita a zodpovednosť
- dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- odolnosť voči stresu, schopnosť zvládnuť vysoké pracovné nasadenie
- záujem o samovzdelávanie, schopnosť rýchlo sa učiť
- flexibilita, lojalita, odolnosť voči stresu
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
- 2 dni v týždni home office (telepráca)
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Na tejto pracovnej pozícii sa po uplynutí skúšobnej doby pracuje 3 dni v kancelárií a 2 dni z domu (telepráca).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3928445
Dátum zverejnenia: 24.6.2020
2020-06-24
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 730 EUR/mesiac