Asistent/Tlmočník člena predstavenstva rezortu financií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou

Náplň práce

  • zodpovednosť za plynulý chod sekretariátu člena predstavenstva 
  • plánovanie a koordinovanie pracovného programu člena predstavenstva 
  • zabezpečovanie interných a externých stretnutí, služobných ciest
  • koordinácia a riadenie činností podľa pokynov a priorít člena predstavenstva
  • spracovanie prekladov a vykonávanie tlmočníckych úkonov
  • organizačná podpora pri príprave podujatí
  • prijímanie a starostlivosť o návštevy 
  • materiálne zabezpečenie kancelárie člena predstavenstva 
  • vedenie a evidencia písomnej a elektronickej agendy a korešpondencie

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ/VŠ vzdelanie 
  • skúsenosť na podobnej pozícii aspoň 1 rok je podmienkou 
  • znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) na výbornej užívateľskej úrovni 
  • aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom na úrovni aspoň B2/C1 je podmienkou, ďalší cudzí jazyk výhodou
  • samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť 
  • výborné komunikačné a organizačné schopnosti 
  • vysoká miera časovej flexibility a odolnosť voči stresu

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1400 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Adresa spoločnosti

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Dostojevského rad č. 4
815 74 Bratislava
http://www.allianzsp.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Andrejuvová
Tel.: +421915734438
E-mail: poslať životopis
ID: 3805171   Dátum zverejnenia: 7.11.2019   Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1400 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača