Manažér retenčno – obchodného tímu

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
Dohodou

Náplň práce

Rád vedieš a pomáhaš druhým? Baví ťa komunikácia prostredníctvom moderných technológií? Máš skúsenosti a cit pre vedenie a rozvoj ľudí?

Pre novovznikajúci tím hľadáme silného lídra, ktorý sa nebojí budovať a rozvíjať nové myšlienky, nastavovať nové procesy a postaviť sa čelom ambicióznym výzvam.

Tvojou úlohou bude:

  • budovanie a vedenie tímu retenčno – obchodných špecialistov
  • adaptácia nových členov tímu
  • plnenie obchodných a personálnych plánov
  • rozvoj tímu v oblasti komunikačných zručností a produktových znalostí
  • osobnostný a profesionálny rozvoj členov tímu
  • monitoring a zodpovednosť za obchodné výsledky skupiny
  • vedenie porád a podpora tímu
  • aktívna účasť na firemných vzdelávacích a rozvojových školeniach
  • zaisťovanie ponuky komplexného zabezpečenia klientov zo strany členov tímu
  • komunikácia prostredníctvom moderných komunikačných nástrojov

Požiadavky na kandidáta

  • ukončené SŠ vzdelanie s maturitou
  • dobrá znalosť práce s PC (MS Office)
  • skúsenosti s vedením tímu v oblasti telefonickej komunikácie s klientom výhodou
  • znalosť poistných produktov je vítaná, nie je však podmienkou
  • výborné komunikačné zručnosti
  • orientácia na predaj, predajné zručnosti
  • schopnosť aktívne počúvať
  • schopnosť samostatne riešiť požiadavky tímu

Čo ponúkame

  • mesačná odmena 1500 € + provízie
  • atraktívny provízny a bonusový systém
  • práca na Zmluvu o obchodnom zastúpení
  • zázemie najväčšej poisťovne na Slovensku
  • príjemné pracovné prostredie, po zaučení možnosť home office
  • flexibilná pracovná doba
  • rozvoj svojej osobnosti v oblasti manažérskych a komunikačných zručností možnosť sebarealizácie

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

mesačná odmena 1500 € + provízie

Informácie pre uchádzača

Ak Ťa naša ponuka zaujala, prihlás sa prosím kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Tvojho profesijného životopisu.

Miesto výkonu práce počas zaškoľovania je v Bratislave. Následne môžeš zostať pracovať v Bratislave, alebo ak si z oblasti Malaciek, Pezinku, Nitry, Trnavy, Senice, Galanty, Dunajskej Stredy, Komárna, Trenčína a nebaví Ťa dochádzanie, môžeš pracovať v našej kancelárii v tvojom meste alebo na home office a do Bratislavy dochádzať len v prípade potrebných spoločných stretnutí.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Adresa spoločnosti

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Dostojevského rad č. 4
815 74 Bratislava
http://www.allianzsp.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Janka Matisková
Tel.: +421918971093
E-mail: poslať životopis
ID: 3784843   Dátum zverejnenia: 11.10.2019   Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   mesačná odmena 1500 € + provízie