Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista technickej podpory
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2019
01.11.2019
Mzdové podmienky (brutto)
811 € brutto/mesačne + 150 € pohyblivá zložka mzdy
811 € brutto/mesačne + 150 € pohyblivá zložka mzdy
Náplň práce
- telefonická a e-mailová komunikácia s používateľom
- zaisťovanie IT podpory pre používateľov
- riešenie HW a SW problémov
- správa používateľských kont
- spolupráca s IT podporou 2. a 3. úrovne
Požiadavky na kandidáta
- SŠ/VŠ vzdelanie
- pokročilé znalosti v oblasti správy koncových pracovných staníc (desktop services), operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie a nadstavbových služieb MS (napr. MS Active Directory, DHCP), kancelárskeho balíka MS Office, periférnych zariadení (napr. tlačiarne), emailových služieb Lotus Notes resp. MS Outlook
- základné znalosti stavby siete (TCP/IP protokol), podporných aplikácií, HW znalosti
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb, znalosť prostredia CITRIX resp. terminálových služieb výhodou
- znalosť anglického jazyka na úrovni B1
- prax v medzinárodnom IT supportnom centre na Slovensku pre poskytovanie požadovanej služby - IT service desk výhodou
- ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zákazníckeho servisu
- schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy, logické myslenie
- schopnosť identifikovať a následne riešiť problémy, navrhovať procesné zlepšenia
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- príspevok na Multisport kartu
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3773761
Dátum zverejnenia: 27.9.2019
2019-09-27
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Špecialista podporných a zdravotných činností, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 811 € brutto/mesačne + 150 € pohyblivá zložka mzdy