Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent prevádzkových služieb - Zvolen
Miesto práce
Zvolen
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.06.2019
15.06.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 € brutto/mesačne v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
od 800 € brutto/mesačne v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Náplň práce
- skenovanie, indexovanie a vyťažovanie dokumentov internej a externej pošty
- manipulácia a spracovanie poštových zásielok došlej a odoslanej pošty
- spracovanie intervencií, interných a externých dokumentov
- činnosti súvisiace so skladom tlačív
- komunikácia s obchodnou sieťou
Požiadavky na kandidáta
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- pozícia je vhodná aj pre absolventov
- dobrá znalosť práce s PC (MS Office/Word, Excel), Lotus Notes
- znalosť problematiky skenovania dokumentov výhodou
- znalosť poistných produktov výhodou
- komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť
- flexibilita, ochota učiť sa nové veci, tímová spolupráca
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3670300
Dátum zverejnenia: 16.5.2019
2019-05-16
lokalita: okres Zvolen Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Referent správy registrov, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 800 € brutto/mesačne v závislosti od praxe a skúseností uchádzača