Analytik pre oddelenie kontroly a špeciálnych činností

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača

Náplň práce

  • aktívne vyhľadávanie podozrivých skutočností v kmeni poistných zmlúv, v dátach o poistných udalostiach, výbery a filtrácia dát, vyhodnocovanie získaných informácií
  • príprava analýz a štatistík, pravidelné reporty o anomáliách v kmeni PZ, vypracovávanie systémových analýz, analytické protokoly a zadania
  • aktívna spolupráca na systémových zadaniach pre indikáciu podozrení, na realizácii projektov boja proti podvodom v procesoch likvidácie poistných udalostí a underwritingu
  • príprava návrhov systémových opatrení pre zamedzenie výskytu podozrivých skutočností, prehodnocovanie indikácií a príprava podkladov pre tieto činnosti
  • príprava analytických dát a spolupráca pri šetrení podozrení v konkrétnych prípadoch
  • príprava dát pre kontrolné činnosti, analýzy a protokoly spojené s výkonom kontrol pri procesoch likvidácie škodových udalostí

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ/VŠ vzdelanie - IT (analýzy, spracovanie dát)/ekonomického zamerania - výhodou
  • znalosť práce s PC (MS Office /Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Lotus Notes) a práca s databázami je podmienkou
  • práca so špecializovanými softvérmi (Analyst Notebook a pod.) je výhodou
  • vodičský preukaz skupiny B
  • znalosť anglického jazyka - úroveň min. mierne pokročilý
  • pracovné skúsenosti v podobnej oblasti v poisťovníctve sú výhodou
  • skúsenosti z policajnej a vyšetrovacej práce sú taktiež výhodou
  • znalosť procesov a produktov poisťovne vítaná
  • vysoká miera kreativity, logické a analytické myslenie je nevyhnutné
  • samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť a komunikatívnosť
  • aktívne hľadanie efektívnych riešení po zadaní úlohy
  • zmysel pre dodržiavanie termínov, odolnosť voči stresu 

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť
  • príspevok na Multisport kartu
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • flexibilný pracovný čas

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3623582  Dátum zverejnenia: 18.3.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača