Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/ka odboru finančných investícií a správy platieb
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- riadi činnosť zamestnancov odboru, vrátane určenia ich pracovných pozícií, náplne práce, odmeňovania a pod.
- je partnerom predstavenstva a zástupcov akcionárov pri schvaľovaní investičnej stratégie a po schválení zabezpečuje jej plnenie
- vedie rokovania s obchodnými partnermi pri nákupe, resp. predaji cenných papierov, uzatváraní depozitných obchodov a riadi vzťahy so subjektmi platobného styku (banky, pošta, ...)
- zabezpečuje monitoring a analýzy výnosovosti, likvidity a rizikovosti existujúceho portfólia finančných investícií, vrátane jeho súladu s platnými limitmi a normami
- sleduje výkonnosť portfólií zverených do správy tretím stranám a riadi vzájomné vzťahy s týmito správcami
- koordinuje činnosti spojené s ALM a cash manažmentom
- riadi a koordinuje proces párovania prijatých platieb a odosielanie platieb klientom v súvislosti s operatívnou činnosťou poisťovne
- navrhuje optimalizáciu procesov v oblasti správy platieb
Požiadavky na kandidáta:
- ekonomické vysokoškolské vzdelanie II.stupňa
- 10 rokov praxe v oblasti finančných investícií (v oblasti poisťovníctva môže byť výhodou)
- min. 3 roky riadiaca prax - skúsenosť s vedením alebo koordináciou tímu
- schopnosť efektívne plánovať a samostatne rozhodovať
- výborné interpersonálne zručnosti
- schopnosť motivovať ľudí
- aktívny a inovatívny prístup
- analytické myslenie
- ochota neustále sa zlepšovať
- pokročilá znalosť práce s MS Excel a MS PowerPoint
- plynulá znalosť anglického jazyka
Termín nástupu:
dohodou
Čo ponúkame:
- finančné ohodnotenie od 3000 € brutto, finálna ponuka závisí od predchádzajúcich pracovných skúseností na rovnakej/obdobnej pracovnej pozícii kandidáta
- výkonnostné bonusy vyplácané 1x ročne (do výšky 2 mesačných platov)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (do výšky 2 mesačných platov)
- príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Upresnenie miesta výkonu práce:
Dostojevského rad 4
Bratislava
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3514353
Dátum zverejnenia: 12.10.2018
2018-10-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný manažér, Obchodný riaditeľ Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.