Riaditeľ/ka odboru finančných investícií a správy platieb

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce

Náplň práce:

  • riadi činnosť zamestnancov odboru, vrátane určenia ich pracovných pozícií, náplne práce, odmeňovania a pod.
  • je partnerom predstavenstva a zástupcov akcionárov pri schvaľovaní investičnej stratégie a po schválení zabezpečuje jej plnenie
  • vedie rokovania s obchodnými partnermi pri nákupe, resp. predaji cenných papierov, uzatváraní depozitných obchodov a riadi vzťahy so subjektmi platobného styku (banky, pošta, ...)
  • zabezpečuje monitoring a analýzy výnosovosti, likvidity a rizikovosti existujúceho portfólia finančných investícií, vrátane jeho súladu s platnými limitmi a normami
  • sleduje výkonnosť portfólií zverených do správy tretím stranám a riadi vzájomné vzťahy s týmito správcami
  • koordinuje činnosti spojené s ALM a cash manažmentom
  • riadi a koordinuje proces párovania prijatých platieb a odosielanie platieb klientom v súvislosti s operatívnou činnosťou poisťovne
  • navrhuje optimalizáciu procesov v oblasti správy platieb

Požiadavky na kandidáta:

  • ekonomické vysokoškolské vzdelanie II.stupňa
  • 10 rokov praxe v oblasti finančných investícií (v oblasti poisťovníctva môže byť výhodou)
  • min. 3 roky riadiaca prax - skúsenosť s vedením alebo koordináciou tímu
  • schopnosť efektívne plánovať a samostatne rozhodovať
  • výborné interpersonálne zručnosti
  • schopnosť motivovať ľudí
  • aktívny a inovatívny prístup
  • analytické myslenie
  • ochota neustále sa zlepšovať
  • pokročilá znalosť práce s MS Excel a MS PowerPoint
  • plynulá znalosť anglického jazyka

Termín nástupu:

dohodou

Čo ponúkame:

  • finančné ohodnotenie od 3000 € brutto, finálna ponuka závisí od predchádzajúcich pracovných skúseností na rovnakej/obdobnej pracovnej pozícii kandidáta
  • výkonnostné bonusy vyplácané 1x ročne (do výšky 2 mesačných platov)
  • podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (do výšky 2 mesačných platov)
  • príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)

Upresnenie miesta výkonu práce:

Dostojevského rad 4
Bratislava

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3514353  Dátum zverejnenia: 12.10.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.