Obchodný zástupca

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Komárno, Malacky, Nové Zámky, Piešťany, Senica, Šaľa, Trnava, okres Malacky, okres Piešťany, okres Senica, okres Trnava, okres Komárno, okres Nové Zámky, okres Šaľa
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Náplň práce

Náplň práce:

  • klientsky servis a komplexné finančné zabezpečenie - hypotéky, úvery, investície, riziká, sporenia, dôchodky
  • pomáhanie našim klientom v ich finančných potrebách
  • príprava a vypracovanie projektov a analýz pre našich klientov
  • osobné nastavenie finančného zabezpečenia
  • uzatváranie zmlúv a spracovanie príslušnej agendy
  • vedenie pridelenej administratívy a príprava biznis plánov
  • firemné a medzinárodné vzdelávanie a účasť na konferenciách
  • pravidelný servis existujúcich klientov
  • vyhľadávanie nových klientov
  • dodržiavanie firemnej stratégie a obchodnej politiky

Požiadavky na kandidáta:

  • minimálne SŠ s maturitou
  • bezúhonnosť
  • Word, Excel, Internet, PC - používateľská úroveň
  • ochota vzdelávať sa a pracovať na sebe
  • dobré komunikačné schopnosti
  • samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
  • vysoké pracovné nasadenie
  • asertivita a schopnosť presadiť sa

Termín nástupu:

dohodou

Iné výhody:

  • zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • garantovaný kariérny postup
  • 3 - ročný systém vzdelávania s certifikáciou podľa zamerania - Finančný špecialista, Investičný špecialista, Špecialista komunikačných zručností, Projektový manažment, Špecialista servisu klientom, Manažment vo finančných službách, Recruiting a personálny manažment, Leadership program.
  • nadpriemerné finančné ohodnotenie
  • motivačné príspevky na 12 mesiacov
  • príspevok na výpočtovú techniku
  • firemné zľavy a výhody na naše produkty
  • firemné akcie a teambuildingy

Upresnenie miesta výkonu práce:

Piešťany
Senica
Trnava
Malacky
Nové Zámky
Komárno
Šaľa.

Informácie pre uchádzača:

Táto pozícia je určená Zmluvou o obchodnom zastúpení.

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 2.10.2017.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3183801  Dátum zverejnenia: 11.9.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.