Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior Business Consultant
Allexis s. r. o.
Miesto práce
Jégého 2, Bratislavský kraj, Bratislava
Jégého 2, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme skúseného Seniora, ktorý kompletne zastreší realizáciu projektov z pozície manažéra projektu:
Úspešný kandidát:
- zodpovedá za riadenie a realizáciu pridelených projektov;
- zodpovedá za pridelené produkty;
- zodpovedá za rozvoj obchodných príležitostí;
- zodpovedá za rozvoj pridelených konzultantov;
- pripravuje podklady pre definovanie stratégie service line;
- plní líniové úlohy, ktoré mu boli zadané nadriadeným;
- vypracováva ponuky, podklady pre zmluvy (odborné časti zmlúv);
- pripravuje prezentácie a realizáciu školení v zmysle pokynov nadriadeného;
- transferuje vedomosti na nižšie kariérne stupne;
- tvorí marketingové a obchodné dokumenty súvisiace s určitým produktom BC service line;
- realizuje lektorskú a prednášateľskú činnosti podľa potrieb spoločnosti;
- plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného;
Úspešný kandidát:
- zodpovedá za riadenie a realizáciu pridelených projektov;
- zodpovedá za pridelené produkty;
- zodpovedá za rozvoj obchodných príležitostí;
- zodpovedá za rozvoj pridelených konzultantov;
- pripravuje podklady pre definovanie stratégie service line;
- plní líniové úlohy, ktoré mu boli zadané nadriadeným;
- vypracováva ponuky, podklady pre zmluvy (odborné časti zmlúv);
- pripravuje prezentácie a realizáciu školení v zmysle pokynov nadriadeného;
- transferuje vedomosti na nižšie kariérne stupne;
- tvorí marketingové a obchodné dokumenty súvisiace s určitým produktom BC service line;
- realizuje lektorskú a prednášateľskú činnosti podľa potrieb spoločnosti;
- plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného;
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- práca na zaujímavých projektoch
- možnosť sebarealizácie
- pitný režim
- teambuildingy
- MultiSport karta
- práca na zaujímavých projektoch
- možnosť sebarealizácie
- pitný režim
- teambuildingy
- MultiSport karta
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, svoje životopisy zasielajte na e-mailovú adresu [email protected].
Do predmetu prosím uveďte názov pozície.
Kontaktovať budeme len nami vybraných uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme!
Do predmetu prosím uveďte názov pozície.
Kontaktovať budeme len nami vybraných uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
fakulty akreditovaných univerzít so zameraním na manažment / procesný manažment / finančný manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Word - Expert
ARIS - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Word - Expert
ARIS - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Certifikát projektového riadenia PRINCE2/IPMA/ekvivalent - výhodou
- Riadenie projektov a projektového tímu
- Skúsenosti s riadením procesov
- Skúsenosti s využívaním ABC metodiky a procesným kontrolingom
- Orientácia v daňovej problematike
- Analytické, logické a koncepčné myslenie
- Schopnosť riešiť nejasne definované problémy
- Schopnosť jasne, zrozumiteľne a logicky formulovať myšlienky
- Zákaznícka a protímová orientácia
- Zmysel pre detail
- Komunikačné a prezentačné zručnosti
- Proaktivita, samostatnosť, iniciatívnosť a zodpovednosť
- Silný drive a vodcovstvo
- Asertivita
- Riadenie projektov a projektového tímu
- Skúsenosti s riadením procesov
- Skúsenosti s využívaním ABC metodiky a procesným kontrolingom
- Orientácia v daňovej problematike
- Analytické, logické a koncepčné myslenie
- Schopnosť riešiť nejasne definované problémy
- Schopnosť jasne, zrozumiteľne a logicky formulovať myšlienky
- Zákaznícka a protímová orientácia
- Zmysel pre detail
- Komunikačné a prezentačné zručnosti
- Proaktivita, samostatnosť, iniciatívnosť a zodpovednosť
- Silný drive a vodcovstvo
- Asertivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allexis has been active in business consulting and software development for over 20 years. We provide our clients with the most effective and innovative solutions in many areas. In recent years, we have focused on developing products and solutions for public administrative bodies, namely tax and customs offices, that are fighting tax fraud and tax evasion.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3288996
Dátum zverejnenia: 17.1.2018
2018-01-17
lokalita: Jégého 2, Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Konzultant, Procesný manažér, Projektový manažér Spoločnosť: Allexis s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou