Bid manager

Miesto práce
Mlynské nivy 71, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacv závislosti od individuálnych schopností a skúseností kandidáta + zaujímavá koncoročná variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • aktívne vyhľadávanie a analýza obchodných príležitostí, príprava podkladov do obchodných tendrov a tendrov verejného obstarávania na Slovensku a v zahraničí
  • denný monitoring Vestníka vedeného Úradom pre verejné obstarávanie a Elektronického kontraktačného systému
  • príprava podkladov do súťaží pre nadnárodné organizácie a NATO agentúry
  • administratívna podpora a koordinácia procesu predkladania ponúk – kompletizácia dokladovej časti
  • príprava bankových záruk, referenčných listov a ostatných potrebných podkladov
  • podpora obchodného tímu a tímu projektových manažérov
  • práca s interným CRM systémom
  • kooperácia s obchodným tímom
  • spracovanie obchodnej korešpondencie
  • vyhľadávanie a príprava podkladových informácií nadriadeným
  • sledovanie ekonomických ukazovateľov a reporting

Ak máš dobrú orientáciu v obchodných zmluvách, právne zmýšľanie, skúsenosti s realizáciou verejných obstarávaní na strane dodávateľa a orientuješ sa v príslušnej legislatíve, daj nám o sebe vedieť.

Zamestnanecké výhody, benefity

• prístup k novým technológiám nadnárodných IT dodávateľov
• možnosť sebarealizácie
• možnosť kariérneho rastu
• práca v dynamickom tíme vo flexibilnej spoločnosti
• možnosť odborného vzdelávania, certifikácií a školení
• zaujímavé finančné ohodnotenie (fixná a variabilná zložka)
• stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Vyhradzujme si právo odpovedať iba kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor. Ostatným kandidátom ďakujeme za zaslanie životopisov.
So zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť zákona o verejnom obstarávaní je výhodou
  • aktívna znalosť AJ
  • výborná zručnosť v práci s Excelom
  • aktívny prístup k riešeniu problémov, efektívnosť , dôslednosť
  • schopnosť pracovať pod časovým tlakom, flexibilita, inovatívny a proaktívny prístup
  • schopnosť učenia sa a napredovania v nových oblastiach
  • výborné analytické, komunikačné a prezentačné schopnosti, samostatnosť
  • schopnosť hľadať riešenia a rýchle prispôsobenie dynamickým požiadavkám
  • schopnosť tímovej spolupráce (tímový hráč)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Aliter Technologies ako uznávaný expert v oblasti IKT a softvérového vývoja dodáva sofistikované a jedinečné technologické riešenia prispôsobené potrebám klientov. Spoločnosť má tri hlavné produkčné divízie. Divízia IKT systémov sa zameriava na integráciu bezpečnej IKT infraštruktúry s vysokou pridanou hodnotou, ako sú dátové centrá, komunikačné systémy a siete. Divízia softvérového vývoja poskytuje klientom inovatívne riešenia prispôsobené ich potrebám a buduje vlastné produktové portfólio v oblasti automatizácie cloud-u, orchestrácie služieb a prevádzky kontaktných centier. Divízia Špeciálnych systémov ponúka návrh, vývoj a integráciu produktov a riešení určených pre ozbrojené sily, záchranné a policajné útvary a použitie v taktickom prostredí.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: HR11 ZIS
E-mail: poslať životopis
ID: 2195777  Dátum zverejnenia: 27.6.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac