Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Bid manager
Miesto práce
Mlynské nivy 71, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mlynské nivy 71, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacv závislosti od individuálnych schopností a skúseností kandidáta + zaujímavá koncoročná variabilná zložka
1 200 EUR/mesiacv závislosti od individuálnych schopností a skúseností kandidáta + zaujímavá koncoročná variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívne vyhľadávanie a analýza obchodných príležitostí, príprava podkladov do obchodných tendrov a tendrov verejného obstarávania na Slovensku a v zahraničí
- denný monitoring Vestníka vedeného Úradom pre verejné obstarávanie a Elektronického kontraktačného systému
- príprava podkladov do súťaží pre nadnárodné organizácie a NATO agentúry
- administratívna podpora a koordinácia procesu predkladania ponúk – kompletizácia dokladovej časti
- príprava bankových záruk, referenčných listov a ostatných potrebných podkladov
- podpora obchodného tímu a tímu projektových manažérov
- práca s interným CRM systémom
- kooperácia s obchodným tímom
- spracovanie obchodnej korešpondencie
- vyhľadávanie a príprava podkladových informácií nadriadeným
- sledovanie ekonomických ukazovateľov a reporting
Ak máš dobrú orientáciu v obchodných zmluvách, právne zmýšľanie, skúsenosti s realizáciou verejných obstarávaní na strane dodávateľa a orientuješ sa v príslušnej legislatíve, daj nám o sebe vedieť.
Zamestnanecké výhody, benefity
• prístup k novým technológiám nadnárodných IT dodávateľov
• možnosť sebarealizácie
• možnosť kariérneho rastu
• práca v dynamickom tíme vo flexibilnej spoločnosti
• možnosť odborného vzdelávania, certifikácií a školení
• zaujímavé finančné ohodnotenie (fixná a variabilná zložka)
• stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti
• možnosť sebarealizácie
• možnosť kariérneho rastu
• práca v dynamickom tíme vo flexibilnej spoločnosti
• možnosť odborného vzdelávania, certifikácií a školení
• zaujímavé finančné ohodnotenie (fixná a variabilná zložka)
• stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Vyhradzujme si právo odpovedať iba kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor. Ostatným kandidátom ďakujeme za zaslanie životopisov.
So zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.
So zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť zákona o verejnom obstarávaní je výhodou
- aktívna znalosť AJ
- výborná zručnosť v práci s Excelom
- aktívny prístup k riešeniu problémov, efektívnosť , dôslednosť
- schopnosť pracovať pod časovým tlakom, flexibilita, inovatívny a proaktívny prístup
- schopnosť učenia sa a napredovania v nových oblastiach
- výborné analytické, komunikačné a prezentačné schopnosti, samostatnosť
- schopnosť hľadať riešenia a rýchle prispôsobenie dynamickým požiadavkám
- schopnosť tímovej spolupráce (tímový hráč)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Aliter Technologies ako uznávaný expert v oblasti IKT a softvérového vývoja dodáva sofistikované a jedinečné technologické riešenia prispôsobené potrebám klientov. Spoločnosť má tri hlavné produkčné divízie. Divízia IKT systémov sa zameriava na integráciu bezpečnej IKT infraštruktúry s vysokou pridanou hodnotou, ako sú dátové centrá, komunikačné systémy a siete. Divízia softvérového vývoja poskytuje klientom inovatívne riešenia prispôsobené ich potrebám a buduje vlastné produktové portfólio v oblasti automatizácie cloud-u, orchestrácie služieb a prevádzky kontaktných centier. Divízia Špeciálnych systémov ponúka návrh, vývoj a integráciu produktov a riešení určených pre ozbrojené sily, záchranné a policajné útvary a použitie v taktickom prostredí.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 2195777
Dátum zverejnenia: 27.6.2022
2022-06-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Obchodný analytik, Obchodný referent, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Aliter Technologies, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac